Vyhlásené obstarávanie

Licencie Microsoft 365


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Mestská časť Bratislava - Vrakuňa
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
10 915,20
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
48000000-8
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
21. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
26. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
26. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Licencie Microsoft 365

Opis obstarávania

Funkcie:

- Nákup licencií Microsoft 365 pre pracovné účely zamestnancov objednávateľa na obdobie 12 mesiacov.

Názov Položky:  1. Licencie Microsoft 365

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Licencie Microsoft 365 Business Basic

Presne: 10

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Elektronické licencie Microsoft 365 s ročnou viazanosťou

Hodnota/Charakteristika: áno

Doplňujúce informácie

Vrátane dopravy na miesto plnenia.

Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo objednávateľa.

Dodávateľ predloží objednávateľovi elektronicky (e-mailom) podrobný aktualizovaný položkový rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.

Dodávateľ predloží objednávateľovi elektronicky (e-mailom) kontaktné údaje osôb oprávnených konať vo veciach plnenia zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia.

Dodávateľ je povinný dodať nový tovar, doposiaľ nepoužívaný, ani renovovaný, nie testovaný, bez vád, s požadovanými vlastnosťami predmetu zmluvy a s potrebnou súvisiacou dokumentáciou týkajúcou sa dodávaného predmetu zmluvy (napr. záručný list, návod na používanie a pod.) v slovenskom alebo českom jazyku.

Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie predmetu zmluvy od dodávateľa v prípade, ak predmet zmluvy nie je dodaný v súlade s požadovanými technickými vlastnosťami predmetu zmluvy a podľa podmienok uvedených v tejto zmluve.

Dodaný predmet zmluvy byť plne kompatibilný s existujúcou infraštruktúrou a systémom objednávateľa. Dodanie predmetu zmluvy musí byť vykonané tak, aby nedošlo k prerušeniu existujúcich prevádzkových procesov objednávateľa.

Ak sa preukáže, že dodaný tovar nespĺňa požiadavky objednávateľa a plnenie má vady, dodávateľ je povinný ich odstrániť. Ak dodávateľ vady neodstráni do 5 pracovných dní od výzvy objednávateľa na ich odstránenie, považuje sa to za porušenie zmluvy podstatným spôsobom.

Prideľovanie licencií jednotlivým používateľom objednávateľa je vo vlastnej réžii správcu IT objednávateľa.

Dohodnutá kúpna cena je konečná a nemenná a platí počas celej doby platnosti tejto zmluvy. V dohodnutej zmluvnej cene sú zahrnuté všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa súvisiace s riadnym dodaním predmetom zmluvy.

Objednávateľ požaduje fakturovať licencie na mesačnom základe pri ročnej viazanosti v rovnakej sume podľa zmluvných jednotkových cien licencií za predpokladu riadneho a včasného plnenia predmetu zmluvy.

Platba za plnenie bude uskutočnená bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry vystavenej dodávateľom. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti platného daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.

Objednávateľ neposkytuje dodávateľovi preddavok, ani zálohovú platbu.

Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne objednávateľovi v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z tejto zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.

Pokiaľ sa v objednávkovom, resp. opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve vyššími parametrami (ďalej ako "ekvivalent"). Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári len po konzultácii a so súhlasom objednávateľa. Obchodný názov, patent alebo typ v tomto prípade udáva minimálne požadované parametre tovaru.

Pri dodaní ekvivalentu sú v celkovej zmluvnej cene zahrnuté aj všetky náklady spojené s preškolením správcov a užívateľov objednávateľa. ako aj náklady na nevyhnutý upgrade alebo odstránenie všetkého softvéru potrebného k plnej funkčnosti dodaného tovaru. Dodávateľ zabezpečí plnú kompatibilitu s existujúcimi technickými riešeniami objednávateľa.

Práva a povinnosti neupravené touto zmluvou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronickej platformy a príslušnými právnymi predpismi SR.

Nedodržanie akejkoľvek podmienky a/ alebo požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári a v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvodom pre udelenie negatívnej referencie.