Vyhlásené obstarávanie

Výstavba ubytovacieho zariadenia v DSS Jabloň-PD


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Domov sociálnych služieb v Jabloni
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
73 350,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71320000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
13. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
25. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
25. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
MP Profit PB, s.r.o.
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO predložením prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti podľa § 33 ods. 2 ZVO. Verejný obstarávateľ písomne požiada uchádzača o nahradenie inej osoby, prostredníctvom ktorej preukazuje finančné a ekonomické postavenie, ak existujú dôvody na vylúčenie. Ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu, uchádzač je tak povinný urobiť do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca postupovať v zmysle § 33 ods. 1 ZVO. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO uchádzač preukáže prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti v celkovej výške minimálne 120 000,00 EUR bez DPH. Za obrat v oblasti predmetu zákazky sa považuje obrat za činnosti v oblasti projektovania pozemných stavieb. Uchádzač predloží prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka čestným vyhlásením, ktoré bude obsahovať prehľadnú tabuľku, v ktorej bude uvedený: (i) dosiahnutý obrat uchádzača v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, a (ii) celkový obrat uchádzača, a to v členení za jednotlivé požadované roky. Obraty budú uvedené v originálnej mene, a ak touto menou nie je mena v EUR obraty budú prepočítané aj na EUR. Prepočet cudzej meny na euro: uchádzač so sídlom v SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz NBS platný (aktuálny) v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Uchádzač so sídlom mimo SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz ECB (Európskej centrálnej banky) platný v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Uchádzač k prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, predloží: - ak ide o osobu, ktorá vedie podvojné účtovníctvo, z účtovnej závierky kópie výkazov ziskov a strát alebo - ak ide o osobu, ktorá vedie jednoduché účtovníctvo, z účtovnej závierky kópie výkazov príjmov a výdavkov. Odporúčame celkový obrat v príslušných výkazov zvýrazniť farebne. V prípade, ak záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike, verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem členského štátu. Záujemca, ktorého výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch je uložený vo verejnej časti registra účtovných závierok na www.registeruz.sk a v plnom znení je verejne prístupný všetkým osobám, nie je povinný predložiť verejnému obstarávateľovi výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch. Predmetné doklady uchádzač predkladá v needitovateľnej forme vo formáte „pdf“ prípadne „jpg“ (ako tzv. SCAN dokumentu).

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO uchádzač preukáže svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania (zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo vestníku VO) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, Verejný obstarávateľ taktiež vyžaduje, aby uchádzač uviedol pre každú poskytnutú službu aj názov odberateľa (t. z. druhej zmluvnej strany), kontaktnú osobu odberateľa a prípadne aj telefón na ňu a aj stručný opis predmetu zmluvy (aby bolo zrejmé, či išlo o poskytnutie služby rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky (podľa nižšie uvedeného), pokiaľ to nie je zrejmé už z názvu "referencie"). Ak sú predmetom referencie aj služby iného charakteru, ako sú služby požadované v tejto časti zákazky (podľa nižšie uvedeného), požadujeme v zozname poskytnutých služieb /referencii odčleniť poskytnuté služby rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet tejto časti zákazky (podľa nižšie uvedeného), od ostatných služieb, ktoré nie sú predmetom tejto časti zákazky. Verejný obstarávateľ bude uznávať zo zoznamu poskytnutých služieb len tie časti poskytnutých služieb, ktoré boli dodané v rozhodnom období, ak by išlo o služby, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo tohto rozhodného obdobia. Uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto poskytnutým službám (referenciám) aj presný údaj o tom, aký objem služieb (v € bez DPH) bol poskytnutý v rozhodnom období. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť hodnotenie a pravdivosť údajov u odberateľov uvedených v zozname. Uchádzač preukáže svoju technickú spôsobilosť predložením platného oprávnenia vydaného Slovenskou komorou stavebných inžinierov pre kategóriu A1 – Komplexné architektonické a inžinierske služby a súvisiace technické poradenstvo, podkategória 100 – budovy, alebo predložením platného oprávnenia vydaného Slovenskou komorou architektov – autorizovaný architekt. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže poskytnutie služieb súvisiacich s vypracovaním aspoň jednej projektovej dokumentácie v minimálnej celkovej hodnote 60 000,- € bez DPH za predchádzajúce tri roky, alebo ekvivalent v inej mene podľa kurzu NBS, platného ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 38 ods. 5 ZVO: Uchádzač ako potenciálny budúci poskytovateľ služieb musí preukázať dostatočné skúsenosti realizovať predmet zákazky čo sa týka jeho rozsahu aj kvality poskytovaných služieb rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zadávanej zákazky.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Ponuka s najnižšou cenou v Eur s DPH

Opis obstarávania

Predmetom obstarávania je vypracovanie projektovej dokumentácie na realizáciu stavby, + bude vypracovaná do podrobností, ktoré jednoznačne definujú konštrukcie, výrobky a materiál podľa tabuliek výpisov potrebný na vykonanie realizačných stavebných prác, na zostavenie súpisu a určenie výmeru stavebných prác tak, aby realizačná projektová dokumentácia bola budúcemu zhotoviteľovi stavebných prác jednoznačne zrozumiteľná. Dokumentáciu je potrebné spracovať dôsledne so všetkými štandardnými, špecifickými a atypickými aplikačnými detailmi. Rekonštrukcia a prístavba sa zrealizuje aj za účelom zníženia energetickej náročnosti budov, tak aby sa dosiahla požadovaná úspora aktuálnymi grantovými schémami s maximálnou možnou mierou financovania. Súčasťou opisu je aj passport budov a vyjadrenie KPU. Spracovaná projektová dokumentácia musí zodpovedať podmienkam čerpania prostriedkov zo ŠFRB.

Bližšie informácie sú uvedené prílohách tejto výzvy.

Doplňujúce informácie

- Celá komunikácia vo verejnom obstarávaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/ uchádzačmi sa bude uskutočňovať prostredníctvom elektronického Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie (IS EVO), ktorého správcom je Úrad vlády Slovenskej republiky (ďalej len Úrad vlády SR) s využitím všetkých jeho funkcionalít.

- IS EVO je dostupný bezplatne na adrese: www.isepvo.sk.

- V prípade potreby môžu záujemcovia/uchádzači požiadať o technickú pomoc pri používaní IS EVO na e-mailovej adrese helpdesku: eplatforma@vlada.gov.sk alebo telefonicky na čísle: + 421 2 209 25 100.

- Verejný obstarávateľ vyžaduje viazanosť ponúk zabezpečiť zábezpekou. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

- Predmetné verejné obstarávanie nie je vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy zeleným obstarávaním.

- Predmetné verejné obstarávanie nie je vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy zameraným na sociálne aspekty ani obstarávaním inovácií.

- Elektronickými platbami sa rozumie bankový prevod cez internetbanking.