Vyhlásené obstarávanie

Nákup multifunkčného nakladača


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
57 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34144000-8
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
27. Jún 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
4. Júl 2024
Dátum otvárania ponúk:
4. Júl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Nákup multifunkčného nakladača

Opis obstarávania

Funkcie:

- prevádzkové zariadenie

Názov Položky:  1. Multifunkčný nakladač

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: dĺžka stroja ( bez závažia )

Maximum: -

Minimum: 2380

Jednotka: mm

- Technicke Vlastnosti: 4WD priamy hydrostatický pohon kolies

Hodnota/Charakteristika: -

Doplňujúce informácie

Doprava stroja do miesta užívania so zaučením obsluhy

sídlo objednávateľa

Požaduje sa záruka na tovar v trvaní min. 24 mesiacov

-

Dodanie sa požaduje v pracovných dňoch mimo sviatkov (t.j. pondelok - piatok) v čase od 7.00 - 14.00 hod

-

Dodávateľ je povinný najneskôr dva (2) dni pred plánovým dodaním predmetu plnenia telefonicky vyzvať

zodpovednú osobu objednávateľa k prevzatiu na dohodnutom mieste.

Všetky tovary musia byť dodané ako nové tovary

Je neprípustné dodať tovary staršie, repasované, použité a pod.

Predávajúci je povinný pri odovzdávaní vozidla predložiť kupujúcemu dokumentáciu k predmetu zákazky

návod na obsluhu ( manuál ) v slovenskom alebo v českom jazyku

V prípade nedodržania technických parametrov na predmet zákazky,

uvedených v technickej špecifikácii, technických vlastností a osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľa,

-

bude toto považované za podstatné porušenie zmluvy a verejný obstarávateľ má právo odstúpiť od zmluvy

-

a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov zmluvných strán.

Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi na adresu uvedenú v zmluve.

-

Úspešný uchádzač doručí verejnému obstarávateľovi najneskôr do 5 pracovných dní o podpisu zmluvy :

potvrdenie o autorizovanom servise na všetky časti zákazky ( vrátane nadstavieb )

-

techn.ponuku predmetu zákazky, ktorá musí obsahovať - Názov výrobcu, značku a typ ponúkaného tovaru,

-

podrobný techn. popis preukazujúci splnenie zadaných kritérií predmetu zákazky vrátane fotodokumentáciu

Servisné posúdenie vady

do 24 hodín

Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v Registri partnerov verejného sektora (RPVS) v zmysle prísl. legislatívy.

.