Vyhlásené obstarávanie

Tlač časopisu: Zdravotnícke štúdie 01/2024


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Katolícka univerzita v Ružomberku
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
337,67
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79810000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
2. Júl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
8. Júl 2024
Dátum otvárania ponúk:
8. Júl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena bez DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Tlač časopisu: Zdravotnícke štúdie 01/2024

Opis obstarávania

Funkcie:

- časopis pre VŠ

Názov Položky:  1. Tlač časopisu: Zdravotnícke štúdie 01/2024

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Tlač časopisu: Zdravotnícke štúdie 01/2024

Presne: 150

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Formát

Hodnota/Charakteristika: A4

Doplňujúce informácie

Vrátane dopravy na miesto plnenia. (balenie, naloženie, dovoz).

Zmluvná cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky.

Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:         a) rozpis jednotkových cien bez DPH, sadzbu DPH a cien s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne),

Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady v elektronickej podobe.

Dodávateľ za zaväzuje zabaliť tlačené výrobky do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia,

FAKTURÁCIA

Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.

Objednávateľ bude požadovať vystavenie dvoch (2) faktúr.

Jednotková cena bez DPH pri jednotlivých položkách sa musí uvádzať na dve desatinné miesta.

Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa.

Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa.

Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti.

Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu.

PLNENIE PREDMETU ZMLUVY

V prípade, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve, javí známky vady tovaru (poškodený, dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve a návrhmi dodanými objednávateľom), alebo bol dodaný p o  l e h o t e  p l n e n i a, považuje sa to za p o d s t a t n é  porušenie zmluvy. V takom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy a tovar neprevziať.

Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy  a nesplnenie podmienok uvedených v opisnom/objednávkovom formulári, vrátane  n e d o d a n i a  predmetu zákazky v čase/lehote plnenia zmluvy ,  je  p o d s t a t n ý m porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.