Vyhlásené obstarávanie

Kytice a vence


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
137,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
03121210-0
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
3. Júl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
10. Júl 2024
Dátum otvárania ponúk:
10. Júl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Kytice a vence

Opis obstarávania

Funkcie:

- Veniec s trikolórou určený na oficiálne pietne udalosti

Názov Položky:  1. Veniec zo živých kvetov

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: veniec

Presne: 52

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: veľkosť venca

Hodnota/Charakteristika: kruh s priemerom 70-80 cm

Doplňujúce informácie

Kritériom je najnižšia cena ( v EUR s DPH) za jeden kus venca. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú alebo do vyčerpania finančného limitu.

Cena jedného kusu tovaru (venca) musí zahŕňať všetky náklady vrátane dopravy na miesto plnenia (M. Rázusa, Trenčín)

Objednávateľ priebežne vyhotovuje objednávky podľa harmonogramu pietnych akcií a udalostí. Objednávateľ vyhotoví objednávku na  požadovaný počet vencov, ktorú zašle dodávateľovi. Dodávateľ  sa zaväzuje dodať požadovaný počet podľa objednávky do 7 pracovných dní spolu s faktúrou.

Dodávateľ prehlasuje, že v jednotlivých cenách uvedených v rozpočte, ktorý predloží dodávateľ objednávateľovi najneskôr do 2 dní od uzavretia zmluvy/dohody sú zahrnuté všetky ekonomicky oprávnené náklady a primeraný zisk zhotoviteľa v súlade s§2 a §3 zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, súvisiace s vykonaním tej - ktorej služby

Všetky zmeny opráv nad rámec príslušnej objednávky sa môžu uskutočniť len s predchádzajúcim písomným súhlasom

objednávateľa.

Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby

Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.

Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH,

celkovú cenu v EUR s DPH. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o

dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.

Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať bezpečnostné opatrenia pri vstupe do vojenského objektu.

Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia

Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy/dohody sa považuje, ako podstatné porušenie

zmluvy/dohody.

Zmluvné strany sa dohodli, že za porušenie podstatných povinností zmluvy/dohody sa okrem iného označuje aj a/ ak

dodávateľ bude vykonávať služby v rozpore s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve/dohode alebo technologickými

postupmi určenými platnými normami, b/ ak dodávateľ opakovane nedodrží dohodnuté termíny dodania požadovaného tovaru

predmetu zmluvy/dohody

V prípade porušenia podstatných povinností Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený od zmluvy/dohody odstúpiť. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva/dohoda považovaná za ukončenú.

Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať vence v stanovenom počte v závislosti od

potrieb. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, do 31.12.2024, alebo do vyčerpania zazmluvneného finančného limitu

zmluvy, podľa toho, čo nastane skôr.

Faktúra môže slúžiť aj ako dodací list. V tomto prípade táto skutočnosť musí byť uvedená vo faktúre.