Vyhlásené obstarávanie

Revízie, opravy a renovácia stanov


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
19 464,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50800000-3
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
3. Júl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
8. Júl 2024
Dátum otvárania ponúk:
8. Júl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Revízie, opravy a renovácia stanov

Opis obstarávania

Funkcie:

- oprava podľa technických vlastností

Názov Položky:  1. Oprava stanu S-65 základný tvar 6x6m

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: počet stanov na opravu

Presne: 1

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Požadujeme vykonať opravu na nasledovné príslušenstvo:                                                    -  Poťah stanu a obalov pre čelný, zadný, nastavovací diel. (Polyesterová tkanina min.1100 dtex s obojstranným PVC nánosom, max. 450g/m2, s nehorľavou a protiplesňovou úpravou.) Farba: vonkajšia Khaki. Spôsob spájania materiálu: vysokofrekvenčným zváraním. Modifikovať vstupné verandy zabezpečením odvodu dažďovej vody zo striešok.

Hodnota/Charakteristika: áno

Doplňujúce informácie

Vrátane dopravy na miesto plnenia

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy

Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy

Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky

Objednávateľ požaduje vystaviť protokol o odbornej oprave oprávneným pracovníkom.

Cena hodinovej sadzby servisného pracovníka bude zahrnutá v cene údržby, opravy a bude zahŕňať všetky náklady spojené

s činnosťami súvisiacimi s predmetom zákazky (doprava), okrem cien za náhradné diely, prípadne za iný tovar súvisiaci so

servisom, údržbou a opravou zariadení.

Opravy, dodanie náhradných dielov bude realizované na základe zistených porúch.

Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou spĺňajúcou požadované parametre

Objednávateľ požaduje od dodávateľa v lehote do 5dní odo dňa uzavretia zmluvy doručiť kontaktnej osobe objednávateľa

potvrdenie, certifikát alebo iný doklad, že dodávateľ je spoločnosťou autorizovaný vykonávať údržbu, záručný a mimozáručný

servis uvedených zariadení

Pri ekvivalentnom tovare požaduje objednávateľ predloženie dokumentácie z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požadované parametre.

Dodávateľ sa zaväzuje, v prípade ak s poskytovanými službami opráv/údržby podľa predmetu tejto dohody bude súvisieť aj potreba nových náhradných dielov, zhotoviteľ má povinnosť použiť len nové, nepoužité náhradné diely (nie repasované) za uplatnenia výhodnejšej ceny náhradného diela. Objednávateľ požaduje náhradné diely vyrobené autorizovaným výrobcom zodpovedajúcej kvalite, ktoré zabezpečia plnú funkčnosť daného materiálu, záruku a prevádzkyschopnosť, alebo sú kvalitatívne ekvivalentné dielu od výrobcu. Nové nepoužité diely musia byť navrhnuté na daný typ stanu.

Dodávateľovi vzniká právo fakturovať poskytnuté plnenie dňom jeho prevzatia povereným pracovníkom objednávateľa a odsúhlasením a podpísaním montážneho listu (Dodacieho listu) vystaveného dodávateľom obidvoma stranami. Montážny list(Dodací list) bude prílohou faktúry. Montážny list (Dodací list) musí obsahovať údaje o skutočnej dobe servisu, opravy a použitých náhradných dieloch s cenami s DPH.

Dodávateľ je oprávnený faktúrovať cenu za vykonanie jednotlivých činností, ktorých poskytnutie je predmetom tejto zmluvy, lenpodľa skutočne vynaložených hodín potrebných na vykonanie opravy a údržby a použité náhradné diely

Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.

Na faktúre uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu

v EUR s DPH a tiež evidenčné čísla opravovaných zariadení. Súčasťou faktúry je Montážny list (Dodací list). Faktúra musí

obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu.

Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, vzniknuté v dôsledku ním vykonávaných

činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy. Spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu.

Na vykonané opravy a údržbu poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku minimálne 6 mesiacov.

Na náhradné diely poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov.

Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a

ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy

Dodávateľ je povinný vzniknuté vady týkajúce sa poskytnutej služby a dodaného náhradného dielu, na ktoré sa poskytnutá

záruka vzťahuje odstrániť na svoje náklady

Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky v uvedenej predmetnej zmluve sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.

Objednávateľ žiada zaslať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie elektronickým podpisom) na adresu miesta plnenia zmluvy