Vyhlásené obstarávanie

Dodanie originálnych tonerov


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Mesto Zvolen
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
26 901,12
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30125100-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
4. Júl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
10. Júl 2024
Dátum otvárania ponúk:
10. Júl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Dodanie originálnych tonerov

Opis obstarávania

Funkcie:

- Dodanie originálnych tonerov zabalených v originálnom obale od výrobcu zariadení požadovanej značky, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu do nových a existujúcich tlačiarní a multifunkčných zariadení pre zabezpečenie chodu všetkých tlačiarní používaných na Mestskom úrade mesta Zvolen.

- Originálne tonery spĺňajúce ISO/IEC certifikačné podmienky zaručujúce minimálnu vyťaženosť a archivovateľnosť.

- Tovar v štandardnej kvalite s dopravou do sídla objednávateľa na náklady dodávateľa.

- Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych ani kompatibilných náplní.

Názov Položky:  1. Dodanie originálnych tonerov do tlačiarní

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: HP Q7553X

Maximum: 3

Jednotka: ks

Doplňujúce informácie

1. Doba platnosti rámcovej dohody: odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy do 30.6.2025 alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.

2. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.

3. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.

4. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.

5. Zmluvné strany sa dohodli, že plnenie predmetu rámcovej dohody bude realizované na základe písomných čiastkových objednávok objednávateľa podľa jeho aktuálnych potrieb. V objednávkach bude špecifikovaný druh tovaru, jeho množstvo a cena. Za písomnú objednávku sa považuje objednávka zaslaná prostredníctvom e-mailu na vopred dohodnuté kontaktné adresy. Objednávka bude zaslaná dodávateľovi na uvedený e-mail vždy do 12.00 hod. v pracovných dňoch. V prípade doručenia objednávky po 12.00 hod. sa bude objednávka brať za doručenú v lehote nasledujúceho dňa po dni doručenia.

6. Po obdržaní objednávky potvrdí dodávateľ objednávateľovi jej prijatie prostredníctvom e-mailu do 15.00 hod. v daný pracovný deň a uvedie predpokladaný čas dodania tovaru v nasledujúci deň po prijatí objednávky.

7. Dodávateľ je povinný dodať tovar v pracovné dni najneskôr do 24 hodín odo dňa prijatia objednávky. V prípade odoslania objednávky v deň pred dňom pracovného voľna, považuje sa lehota dodania do 24 hod. v najbližší nasledujúci pracovný deň.

8. Miestom dodania tovaru je Mestský úrad vo Zvolene, Námestie slobody 22, 960 01 Zvolen.

9. Nedodania tovaru v lehote podľa bodu 7 bude považované za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, ktoré oprávňuje objednávateľa odstúpiť od rámcovej dohody.

10. Tovar sa považuje za prevzatý odovzdaním oprávnenej osobe za objednávateľa v mieste dodania a podpísaním dodacieho listu. Spolu s dodacím listom odovzdá dodávateľ objednávateľovi aj aktualizovaný zoznam – technickú špecifikáciu. V tomto aktualizovanom zozname bude uvedené aktuálne odobraté množstvo jednotlivých položiek a konečný stav k aktuálnemu dátumu.

11. Oprávnená osoba objednávateľa je po prevzatí tovaru povinná vykonať kontrolu druhu a množstva. V prípade zistenia rozdielu medzi dodacím listom a dodávkou, musí byť táto skutočnosť vyznačená na dodacom liste a zohľadnená vo faktúre, resp. tovar nebude objednávateľom prevzatý.

12. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade, ak sa počas platnosti tejto rámcovej dohody niektorí z tonerov prestane vyrábať, je dodávateľ oprávnený po písomnej dohode s objednávateľom dodať ekvivalent takéhoto toneru pri zachovaní všetkých technických a funkčných požiadaviek a rovnakej ceny.

13. Zmluvné strany sa dohodli, že náklady spojené s realizáciou predmetu tejto rámcovej dohody vrátane nákladov za dopravu do miesta plnenia a náklady za odvoz a ekologickú likvidáciu použitých tonerov a obalových materiálov znáša v plnom rozsahu dodávateľ. Uvedené služby musia byť započítané v ponukovej cene dodávateľa.

14. Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody vzniknuté na tovare až do jeho odovzdania objednávateľovi.

Cena, platobné podmienky a fakturácia:

15. Dodávateľ po dodaní tovaru vystaví faktúru, ktorej prílohou musí byť objednávateľom potvrdený dodací list a doručí ju kupujúcemu. Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších právnych predpisov.

16. Odberateľ týmto v zmysle § 75 ods. 6 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty udeľuje dodávateľovi súhlas na to, aby mu za dodaný tovar vystavoval faktúru v elektronickej forme vo formáte PDF. Vierohodnosť pôvodu a neporušenosť obsahu faktúr vyhotovených dodávateľom je zaručená elektronickou výmenou údajov. Dodávateľ nie je povinný podpísať elektronickú faktúru kvalifikovaným elektronickým podpisom. Dodávateľ sa zaväzuje elektronickú faktúru doručovať odberateľovi prostredníctvom elektronickej pošty na e-mailovú adresu objednávateľa avargova@zvolen.sk.

17. Zmluvné strany sa dohodli, že lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.

Zodpovednosť za vady tovaru, záručné podmienky:

18. Dodávateľ sa zaväzuje, že tovar v čase odovzdávania bude mať vlastnosti zodpovedajúce technickým parametrom uvedeným vo funkčných a technických špecifikáciách predmetu. V prípade výskytu vád na tovare je dodávateľ povinný vadný tovar nahradiť novým tovarom so zodpovedajúcimi technickými vlastnosťami.

19. Záručná lehota na tovar, ktorý objednávateľ prevezme od dodávateľa je 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia na základe dodacieho listu.

20. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EÚ, a ktorý vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.

Ostatné dojednania:

21. Každá zo Zmluvných strán sa týmto výslovne zaväzuje, že neprevedie nijaké práva a povinnosti (záväzky) vyplývajúce z tejto Zmluvy, resp. jej časti na iný subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej Zmluvnej strany. V prípade porušenia tejto povinnosti jednou zo Zmluvných strán bude zmluva o prevode (postúpení) zmluvných záväzkov neplatná a zároveň druhá Zmluvná strana bude oprávnená od tejto Zmluvy odstúpiť a to s účinnosťou odstúpenia ku dňu, keď bolo písomné oznámenie o odstúpení od tejto Zmluvy doručené druhej Zmluvnej strane.