Vyhlásené obstarávanie

Kancelárske potreby alebo ekvivalent


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Mesto Michalovce
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
900,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30192000-1
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
8. Júl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
12. Júl 2024
Dátum otvárania ponúk:
12. Júl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Kancelárske potreby alebo ekvivalent

Opis obstarávania

Funkcie:

- kancelárske potreby pre administratívne práce

- bežná kancelárska agenda

- Objednávateľ požaduje dodanie samostatne rozdelené podľa položiek kancelárske potreby 1-5. V prípade dodania všetkého ako 1 celok bez rozdelenia, tovar nebude prebratý.

Názov Položky:  1. Kancelárske potreby 1

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Euroobaly A4, hrúbka 55MIC, priehľadný z polypropylénu, otvor zhora, matný, eurodierovanie, 100 ks v balení

Presne: 2

Jednotka: bal

Funkcie:

- Kancelárske potreby pre administratívne práce

- ežná kancelárska agenda

- Objednávateľ požaduje dodanie samostatne rozdelené podla položiek kancelárske potreby 1-5. V prípade dodania všetkého ako 1celok bez rozdelenia, tovar nebude prebratý.

Názov Položky:  2. Kancelárske potreby 2

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Šanon  (zakladač), A4, farba červená, z kvalitného silného kartónu , šírka chrbta  8-10 cm , páková mechanika, kovový prítlak,  plastové vrecko na chrbte s vymeniteľným papierovým štítkom, ochranná kovová lišta, chrbtový otvor

Presne: 10

Jednotka: ks

Funkcie:

- Kancelárske potreby pre administratívne práce

- Bežná kancelárska agenda

- Objednávateľ požaduje dodanie samostatne rozdelené podla položiek kancelárske potreby 1-5. V prípade dodania všetkého ako 1celok bez rozdelenia, tovar nebude prebratý.

Názov Položky:  3. Kancelárske potreby 3

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Kopírovací papier A4, biely, 80 g, balík obsah 500 hárkov

Presne: 3

Jednotka: bal

Funkcie:

- Kancelárske potreby pre administratívne práce

- Bežná kancelárska agenda

- Objednávateľ požaduje dodanie samostatne rozdelené podla položiek kancelárske potreby 1-5. V prípade dodania všetkého ako 1celok bez rozdelenia, tovar nebude prebratý.

Názov Položky:  4. Kancelárske potreby 4

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Euroobaly A4, hrúbka 55MIC, priehľadný z polypropylénu, otvor zhora, matný, eurodierovanie, 100 ks v balení

Presne: 1

Jednotka: bal

Funkcie:

- Kancelárske potreby pre administratívne práce

- Bežná kancelárska agenda

- Objednávateľ požaduje dodanie samostatne rozdelené podla položiek kancelárske potreby 1-5. V prípade dodania všetkého ako 1celok bez rozdelenia, tovar nebude prebratý.

Názov Položky:  5. Kancelárske potreby 5

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Kopírovací papier A4, biely, 80 g, balík obsah 500 hárkov

Presne: 3

Jednotka: bal

Doplňujúce informácie

Vrátane dopravy na miesto plnenia

Objednávateľ požaduje dodanie samostatne rozdelené podla položiek kancelárske potreby 1-5. V prípade dodania všetkého ako 1 celok bez rozdelenia, tovar nebude prebratý.

Zákazka bude rozúčtovaná na 5 faktúr, podľa rozdelenia jednotlivých položiek 1, 2, 3, 4  a 5.

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy

Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy

Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa.

Lehota dodania do 10 pracovných dní.

Požadujeme dodať v pracovných dňoch mimo sviatkov(pondelok až piatok) v čase od 8:00 hod do 11:00 hod. Informovať   jeden deň vopred o doručení telefonicky  zodpovednú osobu.

Súčasťou dodávky bude aj dodací list.

Splatnosť faktúry je 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia verejným obstarávateľom.

Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotlivých cien bez DPH, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, sadzbu DPH, celkovú cenu za položku.

Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky

Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.