Vyhlásené obstarávanie

Prepravné a nájom dopravných prostriedkov


Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
60140000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
8. Júl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
12. Júl 2024
Dátum otvárania ponúk:
12. Júl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Opis obstarávania

Funkcie:

- Preprava z východiskového bodu do miesta určenia a späť.

Názov Položky:  1. Nepravidelná preprava osôb autobusom, mikrobusom

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Cena prepravy od 30 do 60 osôb do 100 km

Hodnota/Charakteristika: Minimálna cena zahŕňa dopravné náklady, pohonné hmoty, diaľničné známky, prístavné, mýtne a mzdové náklady vodičov (diéty) na prenájom autobusu do 100 km.

Doplňujúce informácie

Všetky sedadlá autobusu sú vybavené bezpečnostným pásom a autobusu s klimatizáciou

Dodávateľ zabezpečí vodiča/vodičov, ktorí spĺňajú podmienky podľa všeobecne záväzných predpisov na vedenie autobusov.

Dodávateľ zabezpečí autobus spôsobilý k preprave osôb po cestných komunikáciách s platným osvedčením o technickej a emisnej kontrole. Pri preprave osôb je objednávateľ povinný dodržiavať príslušné ustanovenia zákona č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

Dodávateľ musí mať platné povinné zmluvné poistenie a platné havarijné poistenie.

Dodávateľ zodpovedá za škodu na zdraví a škodu na veciach, ktorá vznikne prepravovaným osobám počas prepravy, ak škoda bola spôsobená v súvislosti s prevádzkou autobusu. Dodávateľ sa zaväzuje, že technický stav každého vozidla zodpovedá príslušným normám a požiadavkám na prepravu osôb.

V prípade poruchy vozidla Dodávateľ bezodkladne zabezpečí náhradné vozidlo minimálne rovnakých parametrov.

Dodávateľ pristaví vozidlo na vopred dohodnutom mieste s požadovanou kapacitou miest minimálne 30 minút pred plánovaným časom odchodu.

Dodávateľ na základe písomnej objednávky, ktorú mu zašle Objednávateľ elektronickou poštou, zabezpečí prepravu. Každá preprava bude realizovaná na základe samostatných písomných objednávok Objednávateľa.

Objednávka sa považuje za prijatú momentom doručenia elektronického potvrdenia Dodávateľa o prijatí objednávky. Dodávateľ je povinný bezodkladne doručiť elektronické potvrdenie o prijatí objednávky Objednávateľom.

Periodicita zasielania objednávok počas trvania zmluvy bude podľa potrieb Objednávateľa, najneskôr však 7 kalendárnych dní pred realizáciou požadovanej prepravy.

Prípadné zmeny v objednávke (napr. v čase pristavenia autobusu, v trase a pod.) nahlási Objednávateľ najneskôr jeden pracovný deň vopred.

Fakturácia za poskytnutie služby bude realizovaná po uskutočnení každej jazdy samostatne. Objednávateľ zálohy neposkytuje. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní od ich doručenia Objednávateľovi.

Objednávateľ sa zaväzuje faktúry uhradiť do 30 dní odo dňa ich doručenia. Ak vystavená faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu podľa platných predpisov, Objednávateľ ju vráti na doplnenie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej faktúry.

Faktúra bude predložená Objednávateľovi po vykonaní jazdy najneskôr do 15 pracovných dní a bude obsahovať náležitosti v súlade so zákonom o DPH. Splatnosť faktúry bude 30 dní a bude obsahovať názov trasy z východiskového bodu do miesta určenia a späť, rozpísané množstvo prejdených kilometrov počas cesty tam a späť, naviac sumy jednotlivých položiek účtovaných Objednávateľovi za poskytnutie služby v rámci uzatvorenej zmluvy rozpísaných bez DPH a s DPH.

Nedodržanie všeobecnej, funkčnej, technickej špecifikácie predmetu zmluvy sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a má za následok odstúpenie Objednávateľa od zmluvy.

Doručované dokumenty v ponuke musia byť vyhotovené v štátnom jazyku – slovenský jazyk. Ak je čokoľvek podľa predchádzajúcej vety vyhotovené v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.

Súčasťou faktúry musí byť dodací list, alebo na faktúre musí byť uvedené, že faktúra slúži aj ako dodací list.