Vyhlásené obstarávanie

Oprava a údržba kopírovacích strojov a príslušenstva


Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
459,60
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50313100-3
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
9. Júl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
19. Júl 2024
Dátum otvárania ponúk:
19. Júl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Opis obstarávania

Funkcie:

- - kopírovanie, scanovanie, tlač

Názov Položky:  1. Oprava - Stroj kopírovací multifunkčný Kyocera TaskAlfa 3011I, v.č. V937Y13184

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Stroj kopírovací multifunkčný Kyocera TaskAlfa 3011I

Presne: 1

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Typ

Hodnota/Charakteristika: Kyocera TaskAlfa 3011I

Doplňujúce informácie

Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miesto plnenia Žilina.

Zmluvná cena musí byť konečná a musia byť v nej započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky.

Dodávateľ oznámi presný termín plnenia minimálne tri pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.

Služba bude objednávateľom prevzatá na základe servisného (montážneho) listu poverenou osobou v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 13:00 hod. List musí obsahovať dátum vykonanej služby-opravy, činnosť, príp. materiál, označenie miesta dodania a podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/ prevzatie zariadenia po vykonaní opravy s otlačkom pečiatky preberajúceho.

Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. V prípade, že faktúra nie je zároveň aj dodacím listom, musí byť potvrdený dodací list jej súčasťou. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom). Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi na adresu určenú kontaktnou osobou. Na faktúre musí byť aj uvedená aj adresa miesta plnenia. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.

Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s výhradou objednávateľa odstúpiť od zmluvného vzťahu z dôvodu porušenia zmluvných podmienok s následným vyhotovením negatívnej referencie na dodávateľa.

Na vykonanú službu-opravu, príp. materiál (výmena ND) poskytne dodávateľ zákonnú záruku.