Vyhlásené obstarávanie

Príprava a dovoz stravy.


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Obec Štiavnik
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
3 648,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55300000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
10. Júl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
15. Júl 2024
Dátum otvárania ponúk:
15. Júl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Príprava a dovoz stravy.

Opis obstarávania

Funkcie:

- Príprava a dovoz hotovej teplej stravy - obedy a večere denne /nepretržite/ vo vopred objednanom množstve podľa jedálneho lístka dodávateľa v prepravných nádobách objednávateľa. Jedálny lístok musí zabezpečovať pestrosť a rozmanitosť stravy s ohľadom na zdravú výživu. Jedlo bude pozostávať z polievky, 2 x pol krajíčka chleba a základného teplého jedla s prílohami.

- Jedálny lístok je stanovený na 2 pracovné týždne vopred, schválený vedúcim prevádzky objednávateľa. Hmotnosť stravy je uvedená na jedálnom lístku, osobitne pri každom druhu jedla, ktorí majú stravníci k dispozícii.

- Predpokladaný denný počet porcí - obedy/večere  je:  20/20.

Názov Položky:  1. Príprava, dovoz hotovej teplej stravy.

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Hodnota /Cena/  obedu bez 20 % DPH:

Hodnota/Charakteristika: 2,92 €

Doplňujúce informácie

Dodávateľ je povinný dovážať stravu za dodržania platných hygienických noriem na miesto dodania určené objednávateľom.

Objednávateľ objedná denný počet porcií jeden deň vopred do 14,00 hod., a upresní ich počet najneskôr do 07,30 hod. v deň dovozu na určené telefónne číslo dodávateľa.

Prevzatie, kontrolu stravy a objednané množstvo potvrdí osoba poverená dodávateľom v dodacom liste pri dovoze stravy. V prípade reklamácie stravy je dodávateľ povinný dodať stravu v potrebnom množstve a zodpovedajúcej kvalite.

Splatnosť faktúry je 14 dní od jej doručenia objednávateľovi.

Dovoz stravy je realizovaný v prepravných nádobách objednávateľa. Dovoz obeda  je do 11:30 hod. a večere do 16:30 hod. Dodávateľ je povinný oznámiť poverenej osobe objednávateľa telefonicky meškanie dovozu stravy presahujúce viac ako 10 minút.

V prípade prekážok dovozu stravy na strane dodávateľa je tento povinný zabezpečiť plnohodnotnú náhradu a za plnenie tejto zmluvy zodpovedá, akoby ju plnil sám.

Dodávateľ je povinný prepravné nádoby objednávateľa chrániť s vlastnosťami dobrého hospodára. Umytie a vyčistenie prepravných nádob zabezpečuje objednávateľ.

V cene sú zahrnuté všetky náklady a výdavky spojené s predmetom zákazky na miesto dodania.

Objednávateľ požaduje, aby dopravná dostupnosť prevádzky dodávateľa bola  vzdialená od sídla objednávateľa max. 17,0 km.

Cena je určená na základe výsledku verejného obstarávania. Cena môže byť upravená pri zmene Hodnoty /Ceny/ obeda, večere - dodatkom ku zmluve.

Zmluvné strany sú oprávnené kedykoľvek odstúpiť  od zmluvy  bez udania dôvodu a bez následku sankcií. Výpovedná lehota je jeden mesiac a začína plynúť od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede druhej zmluvnej strane.

Porušenie uvedených Osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Presné časové obdobie dodávky, ako aj miesto dodania objednávateľa bude uvedené v objednávkovom formulári pri vyhlásení zákazky.