Vyhlásené obstarávanie

Ostatné interiérové vybavenie


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 270,66
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39530000-6
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
11. Júl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
19. Júl 2024
Dátum otvárania ponúk:
19. Júl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Výsledky

Ostatné interiérové vybavenie

Opis obstarávania

Funkcie:

- Vnútorná čistiaca rohož

Názov Položky:  1. Vnútorná čistiaca rohož

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Vnútorná čistiaca rohož

Presne: 12

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Rozmery

Hodnota/Charakteristika: 150 x 90 cm

Funkcie:

- Vonkajšia čistiaca rohož s nábehovou hranou

Názov Položky:  2. Vonkajšia čistiaca rohož s nábehovou hranou

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Vonkajšia čistiaca rohož s nábehovou hranou

Presne: 12

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Čistiaca rohož s nájazdovou hranou je vhodná na vonkajšie i vnútorné použitie a všade tam, kde je vysoká frekvencia chodcov.

Doplňujúce informácie

Vrátane dopravy na miesto plnenia

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy

Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.

Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru a dodací list s tovarom.

Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.

Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.

Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 8:00 do 14:00.

Na faktúre musí byť uvedená adresa miesta plnenia.

Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list.

Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky