Vyhlásené obstarávanie

Realizácia diela „Rekonštrukcia – pešie plató v Záturčí – II. etapa“


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Mesto Martin
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
162 034,99
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
11. Júl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
22. Júl 2024
Dátum otvárania ponúk:
22. Júl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
MsÚ Martin, Nám. S.H. Vajanského 1, 03649 Martin, kanc. 429.
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Uchádzač musí predložiť zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác v zmysle § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok. Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. Ak bola odberateľom iná osoba, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ. Uchádzač predloží zoznam uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, z ktorého bude vyplývať, že za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania realizoval minimálne 1 zmluvu/referenciu s predmetom plnenia rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, v min. hodnote 120 000,00 EUR bez DPH. Zo zoznamu uskutočnených stavebných prác, musia vyplývať všetky vyššie uvedené jednotlivé požiadavky. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť podmienky účasti nasledovne: Požadované doklady podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží ako dôkaz, že je resp. bude z hľadiska svojej technickej alebo odbornej spôsobilosti schopný úspešne plniť zmluvu, ktorej predmet súvisí s opisom predmetu zákazky. Uchádzač má preukázať skúsenosti s plnením predmetu podobného charakteru ako je predmet zákazky

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Kritériom na vyhodnotenie ponúk uchádzačov bude najnižšia navrhovaná cena za dodanie predmetu zákazky s DPH.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je realizácia diela ,,Rekonštrukcia – Pešie plató v Záturčí“ – II. etapa, podľa projektovej dokumentácie vypracovanej spoločnosťou TASUM – Ing. Peter Slašťan, Štrková 10, 010 09 Žilina, podľa podmienok oznámenia k ohláseniu udržiavacích prác číslo č.j. 1130/107/2023 – Hu01, reg. OcUSu – 0226/01484/2023 zo dňa 13.03.2023 vydaného obcou Sučany, v rozsahu stavebných prác a dodávok špecifikovaných v ocenenom výkaze výmer (cenovej ponuke zhotoviteľa).

Zhotoviteľ vykoná dielo na pozemkoch registra C-KN parcelné číslo 180/78 a 180/105, ktoré sú vo výlučnom vlastníctve objednávateľa, zapísaných na liste vlastníctva číslo 1870, pre katastrálne územie Záturčie, obec Martin, okres Martin.

Dielo pozostáva z nasledovných stavebných prác a dodávok:

• SO 03A – SO 03A SCHODY

o Zvislé a kompletné konštrukcie

o Vodorovné konštrukcie

o Úpravy povrchov, podlahy, osadenie

o Ostatné konštrukcie a práce – búranie

o presun hmôt HSV

• SO 04a – SO 04a

o Zvislé a kompletné konštrukcie

o Vodorovné konštrukcie

o Úpravy povrchov, podlahy, osadenia

o Ostatné konštrukcie a práce – búranie

o Presun hmôt HSV



Súčasťou vykonania diela a cenovej ponuky zhotoviteľa sú aj tieto činnosti:

• vytýčenie inžinierskych sietí pred začatím vykonávania diela na mieste vykonania die-la,

• zabezpečenie dočasného dopravného značenia na potrebnú dobu počas vykonávania diela,

• likvidácia odpadu vzniknutého pri realizácii diela v súlade so zákonom č. 79/2015 Z.z. o odpadoch v platnom znení,

• čistenie miesta vykonania diela počas vykonávania diela a po ukončení stavebných prác,

• porealizačné vyjadrenia správcov inžinierskych sietí, ktoré boli výstavbou dotknuté,

• geodetické zameranie realizovaných inžinierskych sietí v digitálnej forme.



Pri realizácii odborných profesií zabezpečí zhotoviteľ vzájomnú koordináciu, tak aby bola zabezpečená plynulosť prác.



Práce sú podrobnejšie špecifikované v Prílohe č. 1 súťažných podkladov - projekte stavby a vo výkaze výmer, ktorý tvorí Prílohu č. 2 súťažných podkladov.

Uchádzač ocení poskytnutý výkaz výmer, tak ako bol predložený do súťaže. Výkaz výmer je smerodajný a v rámci oceňovania predmetu zákazky musí uchádzač vychádzať v rámci v ňom definovaných položiek.

V súvislosti s označením niektorých materiálov a výrobkov v projektovej dokumentácií a opise predmetu zákazky obchodným názvom, verejný obstarávateľ umožňuje predloženie ponuky s použitím ekvivalentných materiálov a výrobkov s tým, že takéto použitie bude označené v ponuke slovom „ekvivalentný“, kde technické parametre (rozmery, hrúbky, dĺžky, výšky a pod.) materiálové a tvarové riešenie navrhovaných prvkov podľa ich technických listov od dodávateľa zostávajú zachované tak, ako je uvedené v predloženej projektovej dokumentácií.

Cena predmetu zákazky musí obsahovať všetky náklady spojené s realizáciou diela predmetnej zákazky.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.