Vyhlásené obstarávanie

Dodanie malého nosiča výmenných nadstavieb s príslušenstvom


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
MEPOS SNV s.r.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
89 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34144000-8
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
9. Júl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
17. Júl 2024
Dátum otvárania ponúk:
17. Júl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie ponúk sa vykonáva len elektronicky v Zóne komisie prostredníctvom informačného systému EVO. Verejný obstarávateľ neumožňuje uchádzačom účasť na otváraní ponúk, otváranie ponúk je neverejné.
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Neuvedené

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Iné

Názov podmienky účasti:

Podmienka účasti týkajúca sa osobného postavenia

Popis podmienky účasti:

Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Uchádzač musí byť oprávnený dodávať tovar v rozsahu, ktorý zodpovedá opisu predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ overí splnenie podmienok účasti náhľadom do registra na www.orsr.sk alebo www.zrsr.sk a náhľadom do registra osôb so zákazom, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie. V prípade pochybností je uchádzač povinný v lehote určenej verejným obstarávateľom preukázať splnenie podmienok dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • UPOZORNENIE: Ak sa uchádzač stane zdaniteľnou osobou pre DPH počas trvania zmluvy, cena dohodnutá v zmluve nebude navýšená, ale bude upravená na základ dane o sadzbu DPH.
  • Navrhovaná celková cena musí byť za celý požadovaný predmet zákazky, t.j. musí predstavovať sumár všetkých položiek predmetu zákazky.
  • Ak uchádzač nie je zdaniteľnou osobou pre DPH, uvedie iba navrhovanú celkovú cenu s DPH v EUR. Skutočnosť, že nie je zdaniteľnou osobou pre DPH, uchádzač uvedie v ponuke.
  • Ak je uchádzač zdaniteľnou osobou pre DPH v zmysle príslušných predpisov (ďalej len „zdaniteľná osoba“), navrhovanú celkovú cenu uvedie v zložení: • navrhovaná celková cena bez DPH v EUR, • sadzba DPH v %, • výška DPH v EUR, • navrhovaná celková cena s DPH v EUR.
  • Cena predmetu zákazky musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Určenie ceny a spôsobu jej určenia musí byť zrozumiteľný a jasný.
  • Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk s váhou 100 % je navrhovaná celková cena bez DPH v EUR (zaokrúhlená na 2 desatinné miesta) za dodanie celého predmetu zákazky v súlade s § 44 ods. 3 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (pozn. v prípade uchádzača, ktorý nie je zdaniteľnou osobou pre DPH sa bude posudzovať ním navrhovaná celková cena s DPH v EUR).

Opis obstarávania

Predmetom verejného obstarávania zákazky je dodanie tovaru, a to malého nosiča výmenných nadstavieb s príslušenstvom. Bližšia špecifikácia predmetu verejného obstarávania je uvedená v Prílohe č. 2 - Opisný formulár predmetu verejného obstarávania, nachádzajúcej sa v časti dokumenty.

Doplňujúce informácie



Ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať tieto doklady:

1. Návrh na plnenie kritérií (v časti dokumenty: Príloha č. 1 - Návrh na plnenie kritérií) podpísaný uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, v prípade skupiny dodávateľov musí byť podpísaný každým členom skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za člena skupiny.

2. Technickú špecifikáciu tovaru (z predloženého dokumentu musia byť zrejmé informácie o technických parametroch, t.j. musí byť zrejmé, že ponúkaný tovar spĺňa požiadavky stanovené verejným obstarávateľom v Prílohe č. 2 - Opisný formulár predmetu verejného obstarávania, nachádazjúcej sa v časti dokumenty).

3. Uchádzač ním podpísaný návrh zmluvy (v časti dokumenty: Príloha č. 3 - kúpna zmluva) vo svojej ponuke nepredkladá. Predložením svojej ponuky však uchádzač potvrdzuje, že so zmluvnými podmienkami v plnom rozsahu a bez výhrad súhlasí a na výzvu verejného obstarávateľa pristúpi k podpisu zmluvy. Na podpis zmluvy v príslušnom počte vyhotovení bude vyzvaný iba víťazný uchádzač. Víťazný uchádzač bude vyzvaný na podpis zmluvy v lehote do 10 kalendárnych dní od odoslania oznámenia o výsledku verejného obstarávania (oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk).



Lehota viazanosti ponúk:

Lehota viazanosti ponúk je verejným obstarávateľom stanovená do 31.10.2024.

Uchádzač je svojou ponukou viazaný počas lehoty viazanosti ponúk. Lehota viazanosti ponúk plynie od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk až do uplynutia lehoty viazanosti ponúk stanovenej verejným obstarávateľom.



Oznámenie o výsledku vyhodnotenia ponúk:

Každému uchádzačovi, ktorého ponuka bola vyhodnocovaná, bude bezodkladne po vyhodnotení zaslané oznámenie o výsledku vyhodnotenia ponúk vrátane poradia uchádzačov, a to prostredníctvom informačného systému EVO.

Úspešnému uchádzačovi bude prostredníctvom informačného systému EVO zaslané oznámenie o výsledku vyhodnotenia ponúk, a teda že jeho ponuku verejný obstarávateľ prijíma a zároveň bude vyzvaný na uzavretie zmluvy.

V prípade, ak úspešný uchádzač alebo uchádzači (vyhodnotení v celkovom poradí úspešnosti uchádzačov na 1. mieste) odmietnu uzavrieť zmluvu alebo neposkytnú verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy do 10 kalendárnych dní odo dňa odoslania oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk, verejný obstarávateľ ju môže uzatvoriť s uchádzačom, ktorý sa umiestnil ako druhý v poradí. Ak uchádzač, ktorý sa umiestnil druhý v poradí, odmietne uzavrieť zmluvu alebo neposkytne verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na jej uzavretie tak, aby mohla byť uzatvorená do 10 kalendárnych dní odo dňa odoslania oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk, verejný obstarávateľ môže uzatvoriť zmluvu s uchádzačom, ktorý sa umiestnil ako tretí v poradí.



Náklady spojené s prípravou a predložením ponuky:

Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.



Dôvody na zrušenie použitého postupu zadávania zákazky:

Verejný obstarávateľ môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky z nasledovných dôvodov:

a) nebude predložená ani jedna ponuka,

b) ani jeden uchádzač nesplní podmienky účasti,

c) ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať požiadavkám určeným v tejto výzve na predkladanie ponúk,

d) ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo toto verejné obstarávanie.



Doba dodania predmetu verejného obstarávania:

Doba dodania predmetu verejného obstarávania je do 30 kalendárnych dní od oznámenia výsledku verejného obstarávania víťaznému uchádzačovi (v oznámení o výsledku verejného obstarávania bude víťazný uchádzač vyzvaný na uzavretie kúpnej zmluvy v lehote do

10 kalendárnych dní od odoslania oznámenia o výsledku verejného obstarávania. Na základe ustanovenia článku IV. ods. 1 kúpnej zmluvy je predávajúci povinný odovzdať predmet zmluvy kupujúcemu do 20 kalendárnych dní od nadobudnutia platnosti (uzavretia) kúpnej zmluvy).



Ďalšie informácie:

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak

celková cena bez DPH (v prípade uchádzača, ktorý nie je zdaniteľnou osobou pre DPH sa bude posudzovať ním navrhovaná celková cena s DPH) nebude vyhovovať podmienkam verejného obstarávateľa.

Každý uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku samostatne sám za seba.

Ak uchádzač predloží ponuku, pre verejného obstarávateľa to znamená, že súhlasí s podmienkami verejného obstarávania.