Vyhlásené obstarávanie

Podlahové krytiny a príslušenstvo


Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
21 383,52
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39531000-3
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
19. Júl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
26. Júl 2024
Dátum otvárania ponúk:
26. Júl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena s DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Opis obstarávania

Funkcie:

- Výmena podlahovej krytiny realizovaná z hygienických dôvodov a z dôvodov poškodenia, opotrebenia.

- Realizácia dodania a nalepenia koberca bez sokla.

Názov Položky:  1. Kancelársky koberec

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Záťažový kancelársky koberec, vrátane dodania a nalepenia (metrážny, nový, doposiaľ nepoužívaný)

Minimum: 621

Jednotka: m2

- Technicke Vlastnosti: Kancelársky koberec - antistatický so zvýšenou odolnosťou voči opotrebovaniu kancelárskymi stoličkami a zvýšenou odolnosťou proti ohňu.

Hodnota/Charakteristika: áno

Doplňujúce informácie

Vrátane dopravy do miesta plnenia zmluvy.

Vrátane dopravy, vyloženia, vynesenia do príslušných kancelárskych priestorov a montáže na mieste plnenia (administratívna budova bez výťahu, max. 4 poschodia). Súčasťou dodania je demontáž koberca, čistenie podkladu, vysávanie, brúsenie podkladu po strhnutí krytín, lokálne vysprávky poteru, celoplošné lepenie koberca, dodávka súvisiaceho materiálu (lepidlá, ...).

Dodávateľ je povinný pred dodaním tovaru a jeho pokládkou presne vymerať jednotlivé miestnosti, v ktorých sa bude výmena kobercov realizovať.

Objednávateľ súčasne poveruje dodávateľa pri plnení predmetu zmluvy na zabezpečenie riadneho výkonu činností, ktoré súvisia s odvozom, nakladaním, spracovaním, zneškodnením vyprodukovaného odpadu a to v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Konkrétny termín začiatku realizácie pokládky kobercov do kancelárskych priestorov objednávateľa bude dohodnutý po uzavretí zmluvy s dodávateľom. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať všetky práce prostredníctvom odborne zaškolených pracovníkov a v dostatočnom počte na riadne poskytnutie predmetu plnenia.

Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa elektronicky predložiť: 1.) identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy (v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefonický kontakt), 2.) technickú špecifikáciu (napr. technický list) ponúkaného koberca, a to v origináli vydanom výrobcom, príp. v preklade v slovenskom alebo českom jazyku, 3.) vzorkovník farieb ponúkaného koberca.

Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy elektronicky predloží objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet potvrdený pečiatkou a podpisom štatutárneho zástupcu dodávateľa.

Celková cena (v EUR s DPH) za poskytnuté plnenie predmetu zákazky musí zahŕňať všetky náklady a výdavky dodávateľa za práce a materiál spojené s ich realizáciou vrátane dopravy na miesto plnenia, vyloženia, vynesenia do príslušných kancelárskych priestorov, montáže na mieste plnenia a za zneškodňovanie (odvoz a likvidácia) vzniknutých odpadov.

Kontaktná osoba objednávateľa do 3 pracovných dní od doručenia uvedených dokladov, ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.

Požaduje sa dodanie nového, nepoužívaného a neopravovaného tovaru 1.akostnej triedy v zmysle platných STN.

Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. 3 pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.

Všetky predkladané dokumenty (vrátane návodu na údržbu) musia byť vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku.

Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie.

Zmluvné strany potvrdia riadne poskytnutie zmluvného plnenia zo strany dodávateľa pečiatkou a podpisom preberacieho protokolu, v ktorom bude uvedený rozpis poskytnutého plnenia s uvedením dátumu poskytnutia a jeho množstva. Preberací protokol bude tvoriť prílohu faktúry. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru bezodkladne po podpísaní preberacieho protokolu. Dodávateľ nie je oprávnený vystaviť faktúru, pokiaľ plnenie nebude poskytnuté riadne.

Fakturovaná suma bude vychádzať z celkových skutočne a preukázateľne vynaložených nákladov za riadne poskytnuté plnenie.

Faktúra bude vystavená jednorazovo po dodaní celého predmetu zákazky, ktorej súčasťou bude vystavený preberací protokol potvrdený oboma zmluvnými stranami.

Objednávateľ požaduje faktúru rozpísať na jednotlivé položky podľa rozmerov koberca (m²), ktoré kládol do jednotlivých miestností.

Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru. Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy.

V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť minimálne 30 dňová lehota splatnosti faktúry.

Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru.

Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodržiavanie zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi v súlade s ustanoveniami zákona č. 124/2006 Z. z. v platnom znení, zákona 314/2001 Z. z. v platnom znení. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby všetky osoby podieľajúce sa na plnení zmluvy v priestoroch objednávateľa používali vhodné ochranné pracovné prostriedky.

Dodávateľ je povinný realizovať predmet zákazky vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť.

Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov, je povinný nakladať s odpadom, ktorý vyprodukuje pri plnení tejto zmluvy a zabezpečiť jeho zneškodňovanie v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a predložiť na vyžiadanie objednávateľa doklady s úplnými a pravdivými informáciami preukazujúcimi spôsob nakladania s odpadom vrátane jeho zneškodňovania.

Dodávateľ poskytuje objednávateľovi záruku minimálne 4 roky na všetok materiál a prácu.

Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..

Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..

Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve, objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.