Vyhlásené obstarávanie

Zateplenie a výmena okien kultúrneho a obecného úradu Mirkovce


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Mirkovce
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
118 017,87
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
30. Marec 2017
Lehota na predkladanie ponúk:
28. Apríl 2017
Dátum otvárania ponúk:
28. Apríl 2017
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Volgogradská 9, 080 01 Prešov
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie časti ponúk označenej ako "Ostatné" je neverejné. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" bude vykonané len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom všetkým štatutárom uchádzačov, ktorých ponuky neboli vylúčené.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Áno
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Kritéria nákladov

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 6

Opis obstarávania

Stavebné úpravy Kultúrneho domu a Obecného úradu Mirkovce sa týkajú zateplenia fasády a strechy, výmeny okien a vstupných dverí tak, aby spĺňali tepelno technické vlastnosti v zmysle platných predpisov a noriem. Navrhované je nadmurovanie atiky o 1 rad tehál v.0,25 m.. Zateplenie fasády. Zateplenie celej hlavnej plochy fasády je navrhované kontaktným zatepľovacím systémom s fasádnymi doskami z minerálnej vaty hr.160 mm. V časti pod prečnievajúcou časťou II.Np je navrhované zateplenie stropu zo spodnej časti nad vonkajším prostredím minerálnymi doskami hr.200 mm. V časti trámov nad stĺpami minerálnymi doskami hr.80 mm, z dôvodu, aby sme ešte viac nezatienili okná na I.NP. Ostenia, parapet, nadpražie pri oknách sa navrhujú zatepliť minerálnymi doskami hr.30 mm. Zateplenie cokľovej časti je navrhované extrudovaným polystyrénom XPS hr.80 mm Omietka je navrhovaná silikónová, cokeľ marmolit. Zateplenie strechy: Navrhované zateplenie strechy je celkovo hr. 350 mm, a to minerálnymi doskami hr.200 a 150 mm ukladané s prekrytím škár. Navrhované je aj zateplenie atiky . Na ne sa navrhujú podkladné natavovacie pásy z modifikovaného asfaltu a vrchné asf.pásy, Dažďové žľaby a zvody sú navrhované nové. Výmena okien a vstupných dverí. Nové okná a vstup. dvere sú navrhované min. 6 komorové s izolačným trojsklom s Ug = 0,6 W(m2K/1), plastové odtieň biely. Pôvodne vymenené 6 ks na I.Np a 1ks na II.NP ostávajú- nemenia sa. Pri týchto oknách sa bude meniť len vonkajší parapet- vzhľadom na nové zateplenie fasády. Bližšie uvedenie potrieb a požiadaviek na predmet zákazky je uvedený v súťažných podkladoch

Doplňujúce informácie

1.Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 3 000,00 Eur. Podmienky zloženia zábezpeky sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch. 2.Uchádzači môžu predložiť žiadosti o súťažné podklady až do lehoty na predkladanie ponúk v originálnom vyhotovení poštovým stykom, e-mailom, alebo osobne. V písomnej žiadosti záujemca uvedie identifikačné údaje záujemcu, telefonický kontakt, emailovú adresu a spôsob prevzatia súťažných podkladov. 3.Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED"), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o predloženie dokladov nahradených JED-om. 4.Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na :http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. 5.Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu III.1 tohto oznámenia, ak nie je určené inak. 6.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku. 7.V súlade s § 187 ods. 8 sa komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní sa môže uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní alebo ich kombináciou. 8.Verejný obstarávateľ a obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (zákon č. 315/2016 Z. z.) a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 9.Keďže potvrdenie porušenia zákona o ochrane hospodárskej súťaže môže predstavovať prekážku v ďalšom spolufinancovaní predmetného verejného obstarávania zo strany poskytovateľa, členovia komisie budú oboznámený s rizikovými indikátormi a všetky hodnotiace činnosti budú vykonávať s ohľadom na dostatočné využitie týchto vedomostí. 10.Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania. V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok, alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať. 11.Úspešný uchádzač ako zhotoviteľ predmetu zákazky je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami. 12.Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.