Predmetom zákazky je dvojpodlažný objekt, zastrešený plochou strechou, na katastrálnom území Beluša, parcela č. 25/1, a parcela č. 25/2, na ktorom sa budú realizovať nasledovné práce:- Búracie práce - Vymena okien za plastové - Vymena vstupnych dverí a zasklenych stien za plastové - Zateplenie obvodového plášťa budovy - Vonkajšie nátery a vysieťkovanie vonkajších časti objektu - Rekonštrukcia zdravotechniky - Inštalácia ústredného vykurovania s príslušenstvom - Rekonštrukcia vnútornych silnoprúdovych rozvodov a osvetlenia - Rekonštrukcia bleskozvodov na novej fasáde CPV kódy: 45000000-7 Stavebné práce, 4530000-0 Stavebno-inštalačné práce, 45310000-3 Elektroinštalačné práce, 39715210-2 Ústredné kúrenie, 45333000-0 Inštalovanie plynovej prípojky, 44221000-5 Okná, dvere a súvisiace prvky.. 1.SO Stavebné objekty: 1.1Architektonicko-stavebné riešenie 1.5 Zdravotechnika 1.6 Vykurovanie 1.7 Umelé osvetlenie 1.9 Bleskozvod 1.10 Plynoinštalácia 1.11 Prípojka plynu Ďalšie podrobné informácie o opise predmetu zákazky sú uvedené v prílohach súťažných podkladov, v projektovej dokumentácii, technickej správe, vo výkaz výmer.
1.Súťažné podklady sa poskytujú mailom, alebo osobne na základe žiadosti o súťažné podklady, na adrese:mariasulekova@agenturavo.sk. Záujemca uvedie v žiadosti o súťažné podklady kontaktnú osobu a mail adresu. 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku, poštou, osobne, alebo e-mailom. Súťažné podklady sú k dispozícií aj v profile verejného obstarávateľa http://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/5115/zakazky V prípade ak ich uchádzač získa z profilu verejného obstarávateľa je doporučené uviesť túto informáciu na adresu mariasulekova@agenturavo.sk za účelom poskytovania prípadných ďalších informácií súvisiacich s predmetom zákazky. Súčasne bude verejný obstarávateľ všetky ďalšie informácie, alebo vysvetlenia súťažných podkladov zverejňovať v profile. 3.Verejný obstarávateľ nemá k dispozícií finančné prostriedky na predmet zákazky, ale plánuje ich získať z prostriedkov EÚ. Ak ich do 36 mesiacov nezíska, zmluva o dielo uzatvorená s úspešnym uchádzačom nenadobudne účinnosť a zanikne. 4. Uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe a súčasne ich predloží v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. 5. Verejný obstarávateľ použije v procese verejného obstarávania elektronickú formu komunikácie so záujemcami/ uchádzačmi, pričom sú záujemcovia/uchádzači povinní potvrdiť prijatie mailovej správy. 6. Verejný obstarávateľ upozorňuje na dodržanie § 12a) zákona, Konečny užívateľ vyhod, resp. na zákon č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora. 7. Verejný obstarávateľ nepožaduje obhliadku predmetu zákazky. 8. V prípade ak úspešny uchádzač využíva kapacity tretích osôb, ktorými preukazoval technickú alebo odbornú spôsobilosť, zodpovedajú tretie osoby spolu s úspešným uchádzačom za plnenie zmluvy spoločne a nerozdielne. 9.Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED"), pričom uchádzačom z predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom. 10. Lehota na požiadanie súťažnych podkladov je identická s lehotou na predkladanie ponúk.12. V súlade s § 56 ods. 15 ZVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov stanovenú v § 56 ods. 10,13 a 14 na viac ako 10 pracovnych dní. 12. Jedna z požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky je predloženie certifikátu OHSAS 18001. Podmienky a pravidlá neuvedené v oznámení a v súťažných podkladoch sa riadia ZVO. 13. Doplňujúce kódy CPV: 45310000-3, 45421100-5, 45331100-7, 45300000-0.