Vyhlásené obstarávanie

Obstaranie kancelarskeho nabytku a PC elektroniky spolu so specializovanymi technologickymi zariadeniami pre vyvoj nasho noveho vysokoinovativneho projektu.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Humansoft s. r. o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
412 300,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30213100-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
28. September 2017
Lehota na predkladanie ponúk:
31. December 2017
Dátum otvárania ponúk:
31. December 2017
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie ponúk bude prebiehat v sidle spolocnosti obstaravatela.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk bude v zmysle Zákona o verenom obstarávaní SR neverejné.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Áno
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 12

Opis obstarávania

Obstaravame kancelarsky- nabytok a PC elektroniky a niektore specializovane technologicke vybavenia pre vyvoj nasho noveho vysoko inovativneho projektu. Ide vsak zbezne o vytvorenie kancelarskeho prostredia pre novych zamestnancov, prevazne programatorov a IT technikov a ciastocne aj prototypoveho vyrobneho prostredia pre hardverove produkty (v ramci miestnosti pri kancelarii na to vyhradenej - nie priemyselna hala). Nasimi koncovymi uzivatelmi by mali byt bezni konzumenti tovarov a sluzieb - jedna sa predovsetkym o (online-) sluzby, urcity PC hardver ci ciastocne skladane ine priemyselne vyrobky. Okrem ineho budeme mat aj vlasnu podpornu reklamnu cinnost, ktoru tiez chceme kapacitne spojit s konecnou ponukou nasho buduceho portfolia produktov a sluzieb. `pozn.: Blizsia špecifikácia je v súťažných podkladoch (prilohach), nie je vsak uplne detailna, nakolko sa jedna o nase strazene knowhow projektu.. 1. Modulovatelny kancelarsky nabytok v podobe samostatne stojacich jednotiek - 4ks ~obsahujucich: pracovny- stol, kreslo, doplnkovu uzamykatelnu skrinku s jednym suflikom nad nou (vedla noh), sklenenu podlozku pod monitor, modulovatelne a4 preglejkove zakladace, sklenenu dvojpolicu nad stolom, pracovnu lampu s kovovym uchytenim na stole, 4x elektricke dvojzasuvky na 220v na drevenej liste za monitorom `pozn.: *vsetko musi byt rozmerovo a vyskovo podla specifikacie a prisposobene dobrej ergonomii na pracu (nie ako teraz predavany masovy spotrebny nabytok) 2. Vykonne pracovne laptopy (s extra monitorom a prislusenstvom a OS Win) - 4ks 3. Vysokokapacitna sietova LED tlaciaren - 1ks 4. 3D tlaciaren na vyvoj prototypov produktov + zasoba spotr. materialu - 1ks 5. Programovatelny univerzalny polopriemyselny robot (s roznymi nastavcami) - 1suprava 6. Produkcne zariadenie na vyrobu PCB plosnych spojov, resp. sustava viac strojov (studiovych rozmerov) - 1celok

Doplňujúce informácie

a) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku na jeden logicky celok (ale moze pokryt vsetky celky ak vie dany tovar dodat). Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. b) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku. c) Vsetky dokumenty sa predkladajú v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vystavený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady, dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad. d) Predmetné verejné obstarávanie sa realizuje ako elektronické cez portál EVO na www.evo.gov.sk a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača alebo uchádzačov sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez systém EVO. Na účasť v predmetnom verejnom obstarávaní je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať do tohto verejného obstarávania a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné cez portál EVO. Akékoľvek vysvetľovanie v predmetnom verejnom obstarávaní sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení. e) Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v priestore zákazky cez systém EVO a na Profile osoby podľa §8. f) Lehota na žiadosti o súťažné podklady - registráciu pre účasť v zadávaní zákazky je vždy totožná s lehotou na predkladanie ponúk, odporúčame však registrovať sa do systému EVO čo najskôr po jej zverejnení v systéme EVO. g) Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy. h) Všade, kde je uvedené 'verejný obstarávateľ' sa má na mysli osoba podľa §8 Zakona o verejnom obstraravani SR. i) Všetky ostatné informácie, údaje, požiadavky, podklady a dokumenty ku predmetu zákazky, slúžiace ku vypracovaniu ponuky, sa nachádzajú v súťažných podkladoch, ktoré budú zverejnené na Profile osoby podľa § 8 a vo verejných podkladoch na portáli EVO j) Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk a podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nebolo identifikované ako zelené verejné obstarávanie, ani ako obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Požadovaný predmet zákazky pre obidve časti má inovatívny charakter.