Vyhlásené obstarávanie

Zariadenie a vybavenie informatických učební pre praktické vyučovanie


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Stredná odborná škola, Námestie sv. Martina 5, Holíč
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
98 029,23
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
48000000-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
26. Júl 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
10. August 2018
Dátum otvárania ponúk:
10. August 2018
Ponuka musí platiť do:
31. Máj 2020
Miesto otvárania ponúk:
Slovenské centrum obstarávania, o.z., Hurbanovo námestie 46, 972 01 Bojnice
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Otváranie ponúk je pre uchádzačov verejné.
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 3

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zariadenie dvoch informatických učební pre praktické vyučovanie a následne aj ich vybavenie

modernými informačno-komunikačnými technológiami a moderným materiálno-technickým vybavením.. Predmetom zákazky je zariadenie dvoch informatických učební pre praktické vyučovanie a následne aj ich vybavenie

modernými informačno-komunikačnými technológiami a moderným materiálno-technickým vybavením. Podrobné

vymedzenie predmetu zákazky je v súťažných podkladoch.Predmetom zákazky je zariadenie dvoch informatických učební pre praktické vyučovanie a následne aj ich vybavenie

modernými informačno-komunikačnými technológiami a moderným materiálno-technickým vybavením. Podrobné

vymedzenie predmetu zákazky je v súťažných podkladoch.Predmetom zákazky je zariadenie dvoch informatických učební pre praktické vyučovanie a následne aj ich vybavenie

modernými informačno-komunikačnými technológiami a moderným materiálno-technickým vybavením. Podrobné

vymedzenie predmetu zákazky je v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Žiadosť o súťažné podklady posiela záujemca písomne buď poštou na adresu Slovenské centrum obstarávania, o. z., Hurbanovo námestie 46, Bojnice 972 01 alebo elektronicky na adresu durkovicova@well.sk a toth@well.sk.

Súťažné podklady budú poskytnuté elektronicky alebo osobne v pracovných dňoch v čase od 8:00 hod. do 14:00 hod.

na uvedenej adrese. V žiadosti o súťažné podklady záujemca uvedie svoje obchodné meno, sídlo, adresu pre poštový

styk;meno, číslo mobilného telefónu, e-mailovú adresu kontaktnej osoby.

Splnenie podmienok účasti možno preukázať podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady, preukazujúce

splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 55 ods. 1 v čase a

spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.

2. Podmienkou účinnosti zmluvy je jej zverejnenie na webovom sídle objednávateľa v zmysle § 47a Občianskeho

zákonníka v znení neskorších predpisov a § 5a zákona č. 211/2000 Z. z. a zároveň sú podmienkami účinnosti zmluvy:

a)platnosť a účinnosť zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej s poskytovateľom

nenávratného finančného príspevku (ďalej aj ako NFP) na prefinancovanie predmetu zmluvy a zároveň,

b)schválenie dokumentácie zákazky v rámci ex ante kontroly verejného obstarávania poskytovateľom NFP. Za schválenie dokumentácie zákazky v rámci kontroly verejného obstarávania poskytovateľom NFP sa považuje deň doručenia písomného rozhodnutia o schválení postupu obstarávania poskytovateľom NFP. Všetky tieto podmienky musia byť splnené kumulatívne.

3. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.