Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu počas 12 mesiacov počas platnosti zmluvy na odberné miesta verejného obstarávateľa a organizácií v jeho pôsobnosti, za podmienok dohodnutých v zmluve, v požadovanej kvalite a s garanciou dodávky zemného plynu po celú dobu platnosti zmluvy, vrátane prepravy, distribúcie a služieb spojených s dodávkou plynu a vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku v predpokladanom množstve 5 860 640,00 kW ako priemer spotreby minulých rokov a slúži na vyhodnotenie ponúk. Fakturovať sa bude skutočne odobraté množstvo. Úspešný uchádzač zabezpečí aj súčinnosť s doterajším dodávateľom pri odpojení a zapojení odberných miest.. Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu počas 12 mesiacov počas platnosti zmluvy na odberné miesta verejného obstarávateľa Mesto Vranov nad Topľou, za podmienok dohodnutých v zmluve, v požadovanej kvalite a s garanciou dodávky zemného plynu po celú dobu platnosti zmluvy, vrátane prepravy, distribúcie a služieb spojených s dodávkou plynu a vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku v predpokladanom množstve 966 298,00 kW ako priemer spotreby minulých rokov a slúži na vyhodnotenie ponúk. Fakturovať sa bude skutočne odobraté množstvo. Úspešný uchádzač zabezpečí aj súčinnosť s doterajším dodávateľom pri odpojení a zapojení odberných miest.Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu počas 12 mesiacov počas platnosti zmluvy na odberné miesta verejného obstarávateľa Základná škola Ul. Bernolákova 1061, za podmienok dohodnutých v zmluve, v požadovanej kvalite a s garanciou dodávky zemného plynu po celú dobu platnosti zmluvy, vrátane prepravy, distribúcie a služieb spojených s dodávkou plynu a vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku v predpokladanom množstve 1 799 526,00 kW ako priemer spotreby minulých rokov a slúži na vyhodnotenie ponúk. Fakturovať sa bude skutočne odobraté množstvo. Úspešný uchádzač zabezpečí aj súčinnosť s doterajším dodávateľom pri odpojení a zapojení odberných miest.Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu počas 12 mesiacov počas platnosti zmluvy na odberné miesta verejného obstarávateľa Základná škola Kukučínova ulica 106 Vranov nad Topľou, za podmienok dohodnutých v zmluve, v požadovanej kvalite a s garanciou dodávky zemného plynu po celú dobu platnosti zmluvy, vrátane prepravy, distribúcie a služieb spojených s dodávkou plynu a vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku v predpokladanom množstve 804 128,00 kW ako priemer spotreby minulých rokov a slúži na vyhodnotenie ponúk. Fakturovať sa bude skutočne odobraté množstvo. Úspešný uchádzač zabezpečí aj súčinnosť s doterajším dodávateľom pri odpojení a zapojení odberných miest.Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu počas 12 mesiacov počas platnosti zmluvy na odberné miesta verejného obstarávateľa Základná umelecká škola, za podmienok dohodnutých v zmluve, v požadovanej kvalite a s garanciou dodávky zemného plynu po celú dobu platnosti zmluvy, vrátane prepravy, distribúcie a služieb spojených s dodávkou plynu a vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku v predpokladanom množstve 190 081,00 kW ako priemer spotreby minulých rokov a slúži na vyhodnotenie ponúk. Fakturovať sa bude skutočne odobraté množstvo. Úspešný uchádzač zabezpečí aj súčinnosť s doterajším dodávateľom pri odpojení a zapojení odberných miest.Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu počas 12 mesiacov počas platnosti zmluvy na odberné miesta verejného obstarávateľa Mestský dom kultúry, príspevková organizácia, za podmienok dohodnutých v zmluve, v požadovanej kvalite a s garanciou dodávky zemného plynu po celú dobu platnosti zmluvy, vrátane prepravy, distribúcie a služieb spojených s dodávkou plynu a vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku v predpokladanom množstve 544 894,00 kW ako priemer spotreby minulých rokov a slúži na vyhodnotenie ponúk. Fakturovať sa bude skutočne odobraté množstvo. Úspešný uchádzač zabezpečí aj súčinnosť s doterajším dodávateľom pri odpojení a zapojení odberných miest.Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu počas 12 mesiacov počas platnosti zmluvy na odberné miesta verejného obstarávateľa Základná škola Sídl. II 1336,Vranov nad Topľou, za podmienok dohodnutých v zmluve, v požadovanej kvalite a s garanciou dodávky zemného plynu po celú dobu platnosti zmluvy, vrátane prepravy, distribúcie a služieb spojených s dodávkou plynu a vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku v predpokladanom množstve 452 661,00 kW ako priemer spotreby minulých rokov a slúži na vyhodnotenie ponúk. Fakturovať sa bude skutočne odobraté množstvo. Úspešný uchádzač zabezpečí aj súčinnosť s doterajším dodávateľom pri odpojení a zapojení odberných miest.Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu počas 12 mesiacov počas platnosti zmluvy na odberné miesta verejného obstarávateľa Základná škola Lúčna Vranov nad Topľou, za podmienok dohodnutých v zmluve, v požadovanej kvalite a s garanciou dodávky zemného plynu po celú dobu platnosti zmluvy, vrátane prepravy, distribúcie a služieb spojených s dodávkou plynu a vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku v predpokladanom množstve 888 533,00 kW ako priemer spotreby minulých rokov a slúži na vyhodnotenie ponúk. Fakturovať sa bude skutočne odobraté množstvo. Úspešný uchádzač zabezpečí aj súčinnosť s doterajším dodávateľom pri odpojení a zapojení odberných miest.Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu počas 12 mesiacov počas platnosti zmluvy na odberné miesta verejného obstarávateľa Základná škola, Juh 1054, Vranov nad Topľou, za podmienok dohodnutých v zmluve, v požadovanej kvalite a s garanciou dodávky zemného plynu po celú dobu platnosti zmluvy, vrátane prepravy, distribúcie a služieb spojených s dodávkou plynu a vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku v predpokladanom množstve 214 519,00 kW ako priemer spotreby minulých rokov a slúži na vyhodnotenie ponúk. Fakturovať sa bude skutočne odobraté množstvo. Úspešný uchádzač zabezpečí aj súčinnosť s doterajším dodávateľom pri odpojení a zapojení odberných miest.
1.Celá ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom (slovenskom) jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho (slovenského) jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. 2.Verejný obstarávateľ pri zadávaní tejto zákazky požaduje dodržiavať Etický kódex záujemcu/uchádzača vo verejnom obstarávaní, ktorý je zverejnení na http://www.uvo.gov.sk/eticky-kodex-zaujemcu-uchadzaca-54b.html.. 3. Verejný obstarávateľ podľa ustanovenia § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 4. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo Výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. 5. Predmetné obstarávanie nepatrí medzi zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 6. Verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti uskutoční po vyhodnotení ponúk u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí v každej časti zákazky. 7. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazujú vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý má subdodávateľ plniť. 8. Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Súťažné podklady a prípadné vysvetlenie alebo doplnenie súťažných podkladov alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie budú verejným obstarávateľom zverejnené ako elektronické dokumenty na webovom sídle verejného obstarávateľa: http://www.vranov.sk/Verejne-obstaravanie/Verejne-obstaravania/Rok-2018/ a v systéme JOSEPHINE: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/1536/summary 9. Komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v elektronickej podobe prostredníctvom systému pre VO JOSEPHINE (ďalej aj "JOSEPHINE"). Záujemca/uchádzač je povinný predkladať obstarávateľovi svoje podania v elektronickej forme prostredníctvom systému JOSEPHINE, kontaktná osoba: Ing. Ján Halgaš, +421 905127229, halgas@stonline.sk. Všetky vysvetlenia SP, rovnako ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude obstarávateľ uverejňovať v systéme JOSEPHINE. Obstarávateľ bude doručovať žiadosti a prípadné otázky pre záujemcov/uchádzačov rovnako prostredníctvom systému JOSEPHINE. 10. Pravidlá pre doručovanie zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. 11. Výsledkom zadávania zákazky bude uzavretie 8 samostatných zmlúv.