Vyhlásené obstarávanie

Streda nad Bodrogom - rekonštrukcia kaštieľa a vybudovanie cyklotrasy s infraštruktúrou


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Streda nad Bodrogom
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
240 622,78
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
22. November 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
17. December 2018
Dátum otvárania ponúk:
17. December 2018
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
sídlo verejného obstarávateľa.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční v sídle verejného obstarávateľa, ponuky sa budú otvárať pre každú časť predmetu zákazky samostatne (I. časť predmetu zákazky 14:00 hod.; II. časť predmetu zákazky 14:30 hod.; III. časť predmetu zákazky 15.00 hod.) Na otváraní ponúk (pre každú časť samostatne) sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku pre jednotlivé časti v lehote na predkladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 10

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je: 1.časť predmetu zákazky: Rekonštrukcia kaštieľa rekonštrukcia národnej kultúrnej pamiatky kaštieľa, ktorá je zapísaná v Ústrednom zozname pamiatkového fondu a rekonštrukcia súvisiacich objektov. Stavebné práce musia byť uskutočnené v súlade s podmienkami právoplatného stavebného povolenia a ostatných rozhodnutí a stanovísk. Stavebné práce budú uskutočnené vo vyčlenených priestoroch objektu samotného kaštieľa podľa projektovej dokumentácie a výkazu výmer, ktoré tvoria neoddeliteľnú súčasť (prílohu) k súťažným podkladom. Objektová skladba: SO 01 Kaštieľ SO 02 Vstupná budova do kaštieľa 2.časť predmetu zákazky: Odpočívadlo a cyklochodník v rozsahu projektovej dokumentácie a výkazu výmer pre SO 03 Odpočívadlo informačné centrum SO 04 Cyklochodník k cykloodpočívadlu vypracovanej fy APRO s.r.o. Košice. 3.časť predmetu zákazky: Cyklotrasa s infraštruktúrou v Medzibodroží v rozsahu projektovej dokumentácie a výkazu výmer stavby s názvom: Cyklotrasa s infraštruktúrou v Medzibodroží, vypracovanej autor. stav. inžinierom Ing. Jozef Šatánek, Bardejov Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane požiadaviek a špecifikácií jednotlivých stav. prác, ktoré sú predmetomzákazky, tvorí časť súťažných podkladov B1. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny.. v rozsahu podľa projektovej dokumentácie a výkazu výmer pre SO 01 a SO 02 (príloha k súťažným podkladom)v rozsahu projektovej dokumentácie a výkazu výmer pre SO 03 a SO 04 (príloha k súťažným podkladom)v rozsahu podľa projektovej dokumentácie a výkazu výmer, (príloha súťažných podkladov)

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ rozhodol, že splnenie podmienok účasti sa uskutoční až po vyhodnotení ponúk podľa § 53 ZVO a v tomto verejnom obstarávaní sa komunikácia a ponuky budú predkladať výhradne elektronicky. Viac informácií je uvedených v súťažných pokladoch. 2. V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED) je povinný ho vyplniť v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časti 4 - globálny údaj. Doklady a dokumenty dočasne nahradené JED musia preukazovať stav platný k dátumu predkladania ponúk. 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE; okrem procesov súvisiacich s revíznymi postupmi, ktoré sa doručujú v zmysle výkladového stanoviska UVO č. 3/2018. 4.Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 5.Ponuka bude vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ 6.Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť dvoma spôsobmi: -v systému JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazom s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorej pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8 - 16 hod., alebo počkaním na autorizačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú 4 pracovné dni a je potrebné s touto dobou počítať pri vkladaní ponuky. 7. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 8.Verejný obstarávateľ požaduje zloženie zábezpeky pre účely viazanosti ponuky a to vo výške 5000 Eur pre I. časť predmetu zákazky, pre. II. a III. časť predmetu zákazky nepožaduje zábezpeku. Podmienky jej zloženia a podmienky jej uvoľnenia alebo jej vrátenia sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch - časť A1.Pokyny na vypracovanie ponuky. 9. Predmet zákazky je rozdelený na časti, uchádzači môžu predložiť ponuku na celý predmet zákazky (všetky časti), alebo na jednotlivé časti predmetu zákazky podľa rozhodnutia uchádzača. Ponuky na jednotlivé časti predmetu zákazky sa predkladajú samostatne, podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch. 10. Predmetné verejné obstarávanie nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty, ani zelené verejné obstarávanie.