Vyhlásené obstarávanie

Strážna služba v objektoch Dopravného úradu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Dopravný úrad
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
54 750,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79713000-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
11. November 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
27. November 2014
Dátum otvárania ponúk:
27. November 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Dopravný úrad, Letisko M. R. Štefánika, 823 05 Bratislava, zasadacia miestnosť - budova č. 3. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že samotný akt otvárania ponúk, ktoré boli predložené v lehote na ich predkladanie a častí ponúk označených uchádzačmi slovom OSTATNÉ bude neverejný, pri dodržaní všetkých zákonných povinností v zmysle ustanovení § 42 zákona o verejnom obstarávaní. Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie časti ponúk označených slovom KRITÉRIUM bude neverejný v zmysle ustanovení § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie strážnej služby v objektoch Dopravného úradu, Letisko M. R. Štefánika, 823 05 Bratislava a zabezpečenie ochrany majetku proti krádeží, vandalizmu, nepovolenému vstupu a pohybu cudzích osôb.

Doplňujúce informácie

1. Predpokladaná hodnota zákazky sa vzťahuje na celý predmet zákazky. 2. Súťažné podklady si môžu záujemcovia osobne vyzdvihnúť na základe písomnej žiadosti na adrese verejného obstarávateľa, u Ing. Marty Gajdošíkovej č. t.+421 248 777 507, e-mail: marta.gajdosikova@nsat.sk. Súťažné podklady sa budú vydávať v pracovných dňoch pondelok až piatok od 8:30 hod. do 10:00 hod., kedy je možné doručovať písomnosti osobne. Záujemca môže požiadať písomne alebo e-mailom o zaslanie súťažných podkladov. 2. Úspešný uchádzač bude verejným obstarávateľom písomne vyzvaný na uzavretie zmluvy. 3. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku. 4. Uchádzač predkladá ponuku v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v papierovej forme a na CD nosiči, ktorého obsah musí byť totožný s papierovou formou ponuky v súlade so súťažnými podkladmi.