Vyhlásené obstarávanie

Kancelárske potreby


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Hlavné mesto SR Bratislava
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
111 953,29
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30192000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
31. Júl 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
14. August 2019
Dátum otvárania ponúk:
14. August 2019
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční v priestoroch Oddelenia verejného obstarávania "OVO" magistrátu Hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy, Laurinská 5 (zasadacia miestnosť OVO - 4. poschodie), 811 01 Bratislava, Slovenská republika.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk bude sprístupnené podľa § 52 ods 2 ZVO pre všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní osobám, ktoré preukážu, že sú oprávneným zástupcom uchádzača (napr. prostredníctvom plnomocenstva).
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Kancelárske potreby definované "Špecifikáciou sortimentu kancelárskych potrieb" (viď. Príloha č. 7 a Čl. 3,4 SP) pre účely administratívnej činnosti hl. m. SR Bratislavy využívané na každodennej báze a ich dodávka na definované pracoviská podľa rámcovej dohody. Účelom je nákup kancelárskych potrieb v hodnote podlimitnej zákazky na obdobie 12 mesiacov.. Popis jednotlivých položiek je uvedený v Excel tabuľke /v Návrhu plnenia kritéria na vyhodnotenie ponúk) prílohe č. 7 SP MAGS OVO 49388/2019. Tabuľka Špecifikácia sortimentu kancelárskych potrieb obsahuje 355 položiek, ktoré sú začlenené do pätnástich kapitol/častí: - Kopírovanie a tlačenie - Archivácia - Diáre, bloky a zošity - Obálky - Dierovače, zošívačky, odsponkovače - Sponky, spony, gumičky, pripináčiky - Popisovače a zvýrazňovače - Ceruzky, perá náplne do pier a tuhy - Gumy, pravítka a strúhadlá - Korekcia - Lepiace pásky, tyčinky a lepidlá - Viazací materiál - Doplnky pracovného stola a kancelárie - Baliaci materiál, plastové poháre, plastový riad - Tlačivá Dodacia lehota: odo dňa doručenia objednávky 7 pracovných dní, Minimálny odber: v hodnote 200,- EUR (bez DPH).

Doplňujúce informácie

1. Súťažné podklady Kancelárske potreby /SP MAGS OVO 49388/2019/ vrátane všetkých príloh (vo Worde a Excel podobe), ako aj Jednotného európskeho formulára "JED" s vyplnenou časťou za verejného obstarávateľa, sú elektronicky bezodplatne, neobmedzene, úplne a priamo k dispozícii z linku: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/4356/summary (viď. ODDIEL I: časť I.3 KOMUNIKÁCIA tejto Výzvy); 2. Zábezpeka sa v prípade tejto zákazky nepožaduje. 3.Vo vzťahu k a) zelenému obstarávaniu, b) obstarávaniu inovácií, c) obstarávaniu so zameraním na sociálne aspekty, d) žiadne z uvedených - je možné toto obstarávanie priradiť pod písmeno d).