Kancelárske potreby definované "Špecifikáciou sortimentu kancelárskych potrieb" (viď. Príloha č. 7 a Čl. 3,4 SP) pre účely administratívnej činnosti hl. m. SR Bratislavy využívané na každodennej báze a ich dodávka na definované pracoviská podľa rámcovej dohody. Účelom je nákup kancelárskych potrieb v hodnote podlimitnej zákazky na obdobie 12 mesiacov.. Popis jednotlivých položiek je uvedený v Excel tabuľke /v Návrhu plnenia kritéria na vyhodnotenie ponúk) prílohe č. 7 SP MAGS OVO 49388/2019. Tabuľka Špecifikácia sortimentu kancelárskych potrieb obsahuje 355 položiek, ktoré sú začlenené do pätnástich kapitol/častí: - Kopírovanie a tlačenie - Archivácia - Diáre, bloky a zošity - Obálky - Dierovače, zošívačky, odsponkovače - Sponky, spony, gumičky, pripináčiky - Popisovače a zvýrazňovače - Ceruzky, perá náplne do pier a tuhy - Gumy, pravítka a strúhadlá - Korekcia - Lepiace pásky, tyčinky a lepidlá - Viazací materiál - Doplnky pracovného stola a kancelárie - Baliaci materiál, plastové poháre, plastový riad - Tlačivá Dodacia lehota: odo dňa doručenia objednávky 7 pracovných dní, Minimálny odber: v hodnote 200,- EUR (bez DPH).
1. Súťažné podklady Kancelárske potreby /SP MAGS OVO 49388/2019/ vrátane všetkých príloh (vo Worde a Excel podobe), ako aj Jednotného európskeho formulára "JED" s vyplnenou časťou za verejného obstarávateľa, sú elektronicky bezodplatne, neobmedzene, úplne a priamo k dispozícii z linku: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/4356/summary (viď. ODDIEL I: časť I.3 KOMUNIKÁCIA tejto Výzvy); 2. Zábezpeka sa v prípade tejto zákazky nepožaduje. 3.Vo vzťahu k a) zelenému obstarávaniu, b) obstarávaniu inovácií, c) obstarávaniu so zameraním na sociálne aspekty, d) žiadne z uvedených - je možné toto obstarávanie priradiť pod písmeno d).