Vyhlásené obstarávanie

Komunitné centrum Krškany


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Nitra
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
97 271,58
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45210000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
15. August 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
18. September 2019
Dátum otvárania ponúk:
18. September 2019
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Mestský úrad Nitra, Štefánikova trieda 60, Nitra
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Uchádzač, ktorý predložil v lehote na predkladanie ponúk svoju ponuku. Každá fyzická osoba sa preukáže identifikačným dokladom. V prípade, že sa na otváranie ponúk dostaví iná osoba ako štatutárny zástupca oprávnený konať za uchádzača, táto osoba je povinná predložiť okrem identifikačného dokladu aj písomné splnomocnenie od osoby oprávnenej konať za uchádzača.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom verejného obstarávania je realizácia diela podľa realizačnej projektovej dokumentácie. Komunitné centrum Krškany bude situované v budove Základnej školy s materskou školou, Novozámocká 129 v Nitre v blízkosti materskej školy, ktoré navštevujú aj deti z marginalizovanej rómskej komunity. Budova je vo vlastníctve mesta a bude rekonštruovaná a vybavená pre potreby klientov komunitného centra. Kapacita komunitného centra bude pre 30 klientov.. Predmetom verejného obstarávania je realizácia diela podľa realizačnej projektovej dokumentácie. Komunitné centrum Krškany bude situované v budove Základnej školy s materskou školou, Novozámocká 129 v Nitre v blízkosti materskej školy, ktoré navštevujú aj deti z marginalizovanej rómskej komunity. Budova je vo vlastníctve mesta a bude rekonštruovaná a vybavená pre potreby klientov komunitného centra. Kapacita komunitného centra bude pre 30 klientov. Priestorové vybavenie: 1. miestnosť: kancelária s kuchynským kútom - kancelária komunitných pracovníkov - slúžiaca na činnosť komunitných pracovníkov, spisová dokumentácia, príprava podkladov a aktivít a pod. - kuchynský kút - využívaný na praktické ukážky a cvičenia prípravy jedál pre dospelých, deti a mládež primerane vekovej kategórie, v kuchyni sa ďalej nachádza práčka slúžiaca na údržbu bielizne a ukážku správneho postupu prania. 2. komunitná miestnosť využívaná na individuálne a skupinové poradenstvá a vzdelávacie aktivity a cvičenia (napr. budú ju využívať rôzne vekové skupiny) 3. miestnosť sklad materiálu a pomôcok pre potreby komunitného centra 4. hygienické zariadenia rozdelené podľa pohlavia 5. miestnosť sklad šatstva: komunitné centrum bude realizovať pravidelnú zbierku obnoseného šatstva, ktoré bude následne poskytovať klientom komunitného centra 6. šatňa 7. vonkajšie priľahlé priestory ihrisko pre realizáciu voľnočasovýchaktivít a mobiliár Rekonštrukcia priestorov komunitného centra ako aj vstup a exteriér bude realizovaný v súlade s univerzálnym navrhovaním objektov komunitných sociálnych služieb (bezbariérovosť). Všetky miestnosti sú vybavené potrebným nábytkom, (prispôsobený potrebám rôznych cieľových skupín deti a dospelí), technikou, pomôckami pre služby, poradenstvo a aktivity, pričom sú zohľadnené všetky právne predpisy súvisiace s prevádzkou a zameraním komunitného centra a štandardami komunitného centra. Podpora sociálneho začlenenia marginalizovanej skupiny rómskeho obyvateľstva MČ Krškany, zmierniť a postupne odstraňovať ich individuálne sociálne problémy ako aj ďalšie prítomné negatíve spoločenské javy (nezamestnanosť, chudoba, zadĺženosť, nedostatočné vzdelania kvalifikácia, krádeže, žobranie detí). Projekt bude realizovaný v budove a na pozemku, ktoré sú vo vlastníctve Mesta Nitra: k. ú. Dolné Krškany: parcely reg. C 870 a 868/1

Doplňujúce informácie

1. Kritérium na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena vrátane DPH za predmet zákazky ocenený podľa realizačnej projektovej dokumentácie a Zmluvy o dielo. Celková cena za predmet zákazky musí byť uvedená v eurách s DPH a zaokrúhlená najviac na 2 desatinné miesta. Rozhodovacie kritériá pre prípad zhody celkovej ceny predmetu zákazky: V prípade, ak komisia identifikuje po predbežnom vyhodnotení ponúk na základe zvolených kritérií zhodné návrhy na prvom, druhom alebo treťom predbežnom mieste, komisia vyhodnotí na danom mieste ako lepšiu ponuku toho uchádzača, ktorý predložil nižšiu cenu vrátane DPH za stavebný oddiel SO 01. V prípade zhody aj v tejto položke bude ako druhé rozhodovacie kritérium slúžiť nižšia cena vrátane DPH za stavebný oddiel SO 02. 3. V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED), je ho povinný vyplniť v súlade so ZVO. Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časti 4 - globálny údaj. Doklady a dokumenty dočasne nahradené JED musia preukazovať stav platný k dátumu predkladania ponúk. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj generálne čestné vyhlásenie. 4. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk, postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE (ďalej ako SJ). Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v SJ považuje okamih jej odoslania v SJ, a to v súlade s funkcionalitou systému. 5. Ponuka bude vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do príslušnej zákazky procesovanej v SJ umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné vykonať týmito spôsobmi: a.) v SJ registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID), b.) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do SJ. c) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. d) prostredníctvom autorizačného kódu, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy uchádzača v listovej podobe. Lehota na zaslanie autentifikačného kódu v listovej podobe sú min. 4 pracovné dni. Autentifikovaný uchádzač si po prihlásení do SJ v Prehľade zákaziek vyberie predmetnú zákazku a vloží svoju ponuku do určeného formulára na príjem ponúk, ktorý nájde v záložke Ponuky. 6. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v SJ umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím sa umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 7. Obhliadka miesta realizácie prác je odporúčaná. Verejný obstarávateľ uviedol pravidlá realizácie obhliadky v súťažných podkladoch. 9. Verejný obstarávateľ za poskytnutie riadnej súčinnosti na uzavretie zmluvy podľa § 114 ods. 7 a § 56 ZVO považuje súčinnosť podrobne opísanú v bode 27. príslušných súťažných podkladov, pričom lehota na poskytnutie súčinnosti bude 10 pracovných dní. 10. Uchádzač berie na vedomie a rešpektuje, že zákazka financovaná z fondov EÚ bude predmetom administratívnej finančnej kontroly procesu verejného obstarávania zo strany príslušného RO a/alebo SO pod RO. Schválenie postupu verejného obstarávania príslušným kontrolným orgánom je zároveň podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy. Uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s vykonaním diela kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku.