Vyhlásené obstarávanie

Recyklačný dvor - realizácia stavebných prác


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Holíč
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
790 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. December 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
10. Január 2020
Dátum otvárania ponúk:
10. Január 2020
Ponuka musí platiť do:
30. Jún 2020
Miesto otvárania ponúk:
v sídle obstarávateľskej organizácie, uvedenej v hlavičke tohto oznámenia
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
v súlade s § 52 zákona o VO v platnom a účinnom znení ku dňu vyhlásenia tejto zákazky
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je uzavretie zmluvy o dielo v súlade s ustanovením § 56 zákona o verejnom obstarávaní za stanovených podmienok v súťažných podkladoch, ktorej predmetom bude záväzok úspešného uchádzača (úspešných uchádzačov) vykonať pre obstarávateľskú organizáciu riadne a včas dielo, ktoré je potrebné zhotoviť v rámci realizácie projektu mesta Holíč na dotrieďovanie separovaného odpadu a záväzok obstarávateľskej organizácie dielo zhotovené v súlade so stanovenými podmienkami v súťažných podkladoch prevziať a zaplatiť za dielo dohodnutú zmluvnú cenu. Predmetom zákazky je najmä vykonanie stavebných prác v areáli zberného dvora mesta - hala pre dotrieďovaciu linku. Bližšie informácie, projekt i výkaz výmer sú súčasťou súťažných podkladov, ktoré sú k dispozícii nepretržite v profile verejného obstarávateľa.. Podrobný opis prác a požadovaných materiálov je uvedený v projektovej dokumentácii a výkaze výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Obstarávateľská organizácia týmto informuje, že všetky povinne zverejňované dokumenty vrátane súťažných podkladov a vysvetlení zverejní v súlade s § 64 ods. 4 zákona o VO v systéme Eranet na URL adrese: https://obstaravanie.eranet.sk/tenders v rámci zobrazenia detailu predmetného verejného obstarávania (priamy link: https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/319) 2. Obstarávateľská organizácia záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po registrovaní sa do systému. Pri zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov budú títo záujemcovia informovaní. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez registrácie nemá obstarávateľská organizácia evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov nebudú informovaní. 3. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa do systému Eranet na URL: https://obstaravanie.eranet.sk .Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému Eranet. Registrácia do systému Eranet je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému Eranet sú uvedené na: https://obstaravanie.eranet.sk v časti Podmienky a manuál. 4. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému Eranet: OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux; Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie; Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies 5. Vyžaduje sa zábezpeka v súlade s § 46 zákona o verejnom obstarávaní, a to vo výške 20.000 €. Podmienky jej zloženia a vrátenia sú uvedené v súťažných podkladoch, resp. ich reguluje zákon o verejnom obstarávaní. Ak si uchádzač vyberie zloženie zábezpeky prostredníctvom bankovej záruky alebo poistenia zábezpeky, jej naskenovanú kópiu vloží v elektronickej podobe do svojej ponuky a v papierovej podobe do sídla obstarávateľskej organizácie v lehote na predkladanie ponúk. Papierovú podobu nepredkladá, ak banka vydáva záruku podpísanú zaručeným elektronickým podpisom. 6. Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena za celý predmet zákazky. 7. Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav uchádzača v čase, v ktorom sa zúčastňuje na verejnom obstarávaní. 8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť toto verejné obstarávanie alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých bolo verejné obstarávanie vyhlásené alebo ak nastane niektorá z okolností uvedených v § 57 zákona o verejnom obstarávaní. 9. Ak uchádzač alebo záujemca použije jednotný európsky dokument alebo čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu záujemcu písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených jednotným európskym dokumentom alebo čestným vyhlásením. Uchádzač alebo záujemca doručí doklady verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak obstarávateľská organizácia neurčí dlhšiu lehotu. 10. Výsledkom verejného obstarávania bude Zmluva o dielo s jedným hospodárskym subjektom. 11. Osobitné podmienky plnenia zmluvy sú uvedené v príslušnej časti súťažných podkladov (obchodné podmienky) a vyplývajú zo špecifík operačného programu.