Vyhlásené obstarávanie

Inštalácia nízkoemisných zdrojov pre výrobu tepla v obci Rabčice – rekonštrukcia obecnej kotolne


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Rabčice
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
549 299,70
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45210000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
6. Október 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
23. Október 2014
Dátum otvárania ponúk:
23. Október 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
LEGAL TENDER s.r.o., Ružová dolina 8, 821 09 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je rekonštrukcia a modernizácia (zmena palivovej základne z tuhého paliva uhlie na OZE biomasa) obecnej kotolne, ktorá bude vykurovať objekty Základnej školy, Obecného úradu a Telocvične v obci Rabčice, ktorou sa dosiahne odstránenie nevyhovujúceho (havarijného) stavu kotolne a zdrojov pre výrobu tepla. V rámci realizácie zákazky sú nutné stavebné úpravy kotolne, vybudovanie zásobníka peliet pre kotol č. 1 v priestoroch jestvujúceho skladu a pre kotol č. 2 v priestoroch jestvujúcich nefunkčných zásobníkov teplej vody, pre ktoré bude potrebné vykonať stavebné úpravy. Zásobníky peliet budú slúžiť pre uskladnenie a dávkovanie peliet pre zabezpečenie plynulej automatickej prevádzky kotlov. V rámci zákazky sa tiež rieši výmena kotlov za modernejšie a úspornejšie. Zmena spočíva v rekonštrukcii zdroja tepla inštaláciou nízkoemisných zdrojov pre výrobu tepla, kde novým zdrojom pre vykurovanie objektov obce budú kotle na pelety. Bližšia špecifikácia je uvedená v projektovej dokumentácii a výkaze výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov môže záujemca doručiť poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu kontaktného miesta . 2. Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. 3. V prípade, že sa jedná o skupinu dodávateľov, každý člen skupiny predloží vyhlásenie, ktoré musí byť podpísané osobou oprávnenou konať za člena skupiny, že za predpokladu, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá, sa zaväzujú vytvoriť právne vzťahy pred podpisom zmluvy. 4. Uchádzač predkladá ponuku v písomnej forme v uzavretom obale rozdelenú na dve časti: osobitne oddelenú a samostatne uzavretú časť označenú ako Kritéria a osobitne oddelenú a samostatne uzavretú časť označenú ako Ostatné. Okrem písomnej formy predloží uchádzač každú časť ponuky aj v elektronickej podobe, každú na samostatnom CD, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Všetky súbory na CD musia byť vo formáte pdf. 5. Uchádzač predloží ponuku poštou, kuriérnou službou alebo osobne kontaktného miesta . 6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať úspešnú ponuku, ak uchádzačom navrhnutá cena bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. 7. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 8. Osobitné podmienky plnenia zmluvy: a) V nadväznosti na podmienku účasti uvedenú v bode III.1.2., § 27 ods. 1 písm. b) je úspešný uchádzač povinný ku dňu podpísania zmluvy o dielo predložiť úverovú zmluvu. b) Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby sú: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby, b) Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby; c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. c) Úspešný uchádzač (zhotoviteľ) poskytne verejnému obstarávateľovi (objednávateľovi) prostredníctvom banky ku dňu podpísania zmluvy o dielo bankovú záruku Performance bond (výkonnostnú záruku) vo výške 20% z ceny diela bez DPH na zabezpečenie splnenia všetkých peňažných záväzkov zhotoviteľa, ktoré mu voči objednávateľovi vzniknú v zmysle zmluvy o dielo. d) Po skončení diela nahradí zhotoviteľ bankovú záruku - Performance bond bankovou zárukou Waranty bond (garančná záruka) vo výške 3% z ceny diela bez DPH. 9. Verejný obstarávateľ sa bude uchádzať o poskytnutie nenávratného finančného príspevku, v prípade ak mu tento nenávratný finančný príspevok nebude poskytnutý, vyhradzuje si právo zákazku nerealizovať.