Vyhlásené obstarávanie

Kolonádový most cez Váh v Piešťanoch


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Piešťany
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 349 851,73
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. Júl 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
11. August 2014
Dátum otvárania ponúk:
11. August 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Architektonické riešenie koncepčne vychádza z jestvujúceho pôvodného autorského návrhu mosta a prispôsobuje ho v detailoch súčasným požiadavkám investora na vytvorenie kultúrneho zariadenia poskytujúceho atraktívny bod pre spoločenské a kultúrne vyžitie. Dôležitým hľadiskom je aj prispôsobenie súčasným nárokom napríklad na vytvorenie bezbariérového prístupu (vstup do priestoru pitného pavilónu bol pôvodne riešený so schodíkom premenlivej výšky od 5 do 17 cm. Tým nie je prístup dôsledne bezbariérový, po zvážení potrebných opatrení a po rokovaní s Krajským pamiatkovým úradom bolo rozhodnuté ponechať vstup v pôvodnej podobe), alebo vytvorenie kvalitných hygienických (tepelná pohoda), alebo technických podmienok pre rozvíjanie požadovaných funkcií.

Doplňujúce informácie

1. Zhotoviteľ je povinný predložiť objednávateľovi záruku za splnenie zmluvy (tzv. Performance Bond alebo výkonová zábezpeka) vydanú vo forme bankovej záruky. Táto bude slúžiť na zabezpečenie splnenia zmluvy, t.j. splnenia všetkých povinností zhotoviteľa zo zmluvy, osobitne na zabezpečenie uskutočnenia prác v súlade so zmluvou, nároku objednávateľa na zmluvné pokuty a náhradu škody akéhokoľvek druhu, ako aj na náhradu preplatkov vrátane úrokov a práv z vád plnenia uplatnených pred prevzatím. Záruka za splnenie zmluvy musí byť poskytnutá minimálne vo výške 10 % z ceny diela bez DPH 2. Cenu za zhotovenie diela uhradí objednávateľ na základe faktúry, ktorú zhotoviteľ vystaví a odošle objednávateľovi do 10 dní po písomnom odovzdaní a prevzatí diela objednávateľom. 3. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním návrhu znáša záujemca/účastník bez finančného nároku voči vyhlasovateľovi, a to bez ohľadu na výsledok súťaže 4. V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou návrhu aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s vyhlasovateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči vyhlasovateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov. 5. V prípade osobného doručovania sa odporúča vopred oznámiť zámer doručenia telefonicky kontaktnej osobe pre zabezpečenie prítomnosti. 6. v súlade s § 49a ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní SP budú zverejnené aj v profile verejného obstarávateľa na stránke ÚVO vrátane všetkých doplnení, vysvetlení a pod. 7. pre potreby podania žiadosti o vysvetlenie a inej komunikácie sa odporúča využiť elektronickú poštu. 8. Toto verejné obstarávanie podlieha administratívnej kontrole uskutočnenej Poskytovateľom nenávratného finančného príspevku. Zmluva s úspešným uchádzačom bude podpísaná iba v prípade kladného výsledku predmetnej administratívnej kontroly, tzn. iba v prípade doručenia Záznamu z administratívnej kontroly verejného obstarávania pred podpisom zmluvy, ktorým Poskytovateľ NFP deklaruje, že Prijímateľ môže podpísať zmluvu s úspešným uchádzačom.