Predmetom tejto zákazky je nákup hygienických a čistiacich prostriedkov pre verejného obstarávateľa a pre zariadenia v pôsobnosti verejného obstarávateľa v zmysle špecifikácie určenej v prílohe č. 3, ktorá je súčasťou súťažných podkladov vrátane dodania na základe samostatných objednávok.
1./ Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. 2./ Uchádzači svoje ponuky predkladajú prostredníctvom systému EVO https://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/ detail/dokumenty/425306. Uchádzač si zákazku sprístupní po prihlásení do privátnej zóny. 3./ Pravidlá pre doručovanie - zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme EVO a to v súlade s funkcionalitou systému. 4./ Vysvetlenie informácií uvedených vo Výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred prostredníctvom IS EVO. 5./ Kritérium na vyhodnotenie ponúk - najnižšia cena (vyhodnocovaná cena bude konečná cena, za ktorú sa zákazka dodá vrátane DPH). 6./ Požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch. 7./ Otváranie ponúk je neverejné vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ použije na vyhodnocovanie ponúk elektronickú aukciu. 8./ Lehota na dodanie alebo dokončenie predmetu zákazky: 8.1/ Termín začatia plnenia: dňom účinnosti rámcovej dohody 8.2/ Termín ukončenia dodávok: do 24 mesiacov od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody