Vyhlásené obstarávanie

Dodávka zemného plynu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Hlavné mesto SR Bratislava
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
4 512 436,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
09123000-7
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
14. November 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
15. December 2016
Dátum otvárania ponúk:
15. December 2016
Ponuka musí platiť do:
28. Február 2017
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Podľa § 54 ods. 4 ZVO pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu do odberných miest hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy a jej organizácií v zriaďovateľskej pôsobnosti vrátane prepravy, distribúcie a služieb spojených s dodávkou plynu, prevzatia zodpovednosti za odchýlku, v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete.. Predpokladaný rozsah dodávaných energií bude uvedený v oddiele B.1 súťažných podkladov označenom ako Opis predmetu zákazky a vo výkaze, ktorý tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Zadávacia dokumentacia je dostupná bez obmedzení na http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700000&p1=11055679&id=11051234. 2. Požiadavky na predkladané dokumenty a spôsob ich predkladania sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. Postup pri vyžiadaní a poskytnutí súťažných podkladov: Záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, klikne na názov zákazky, potom klikne na "Žiadosť o účasť" a prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: - ak už záujemca má v systéme zriadené konto, prihlási sa priamo svojimi prihlasovacími údajmi alebo - ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na "Registrácia" a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk, pričom po úspešnom prihlásení si záujemca vygeneruje žiadosť o účasť vo formáte *pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke "Dokumenty". Vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu, alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako spôsob konania menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí poštovou zásielkou alebo iným prepravcom listových zásielok alebo osobne verejnému obstarávateľovi do termínu uvedeného v oddiele IV.2.2) tohto oznámenia na kontaktnú adresu verejného obstarávateľa uvedenú v tomto oznámení. 4. O vysvetlenie informácií uvedených v tomto oznámení a/alebo v súťažných podkladoch alebo inej doplňujúcej dokumentácii môže záujemca verejného obstarávateľa požiadať dostatočne vopred, najneskôr však sedem pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk spôsobom uvedeným v súťažných podkladoch. 5.V relevantných prípadoch bude verejný obstarávateľ postupovať podľa § 81 zákona. 6. Komunikácia a výmena informácií sa uskutočňuje písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky alebo ich kombináciou v súlade s § 187 ods. 8 ZVO. Ponuky vrátane dokumentov, dokladov sa predkladajú v slovenčine. Doklad alebo dokument vyhotovený v inom jazyku, okrem českého jazyka, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do slovenčiny, pričom ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do slovenčiny. Doklady a dokumenty preukazujúce splnenie podmienok účasti musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie originálov. 7. Uchádzač, ktorý nespĺňa podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a), g) a h) ZVO alebo sa na neho vzťahuje dôvod na vylúčenie podľa odseku 6 písm. d) až g) a odseku 7 ZVO, je oprávnený verejnému obstarávateľovi preukázať, že prijal dostatočné opatrenia na vykonanie nápravy. Opatreniami na vykonanie nápravy musí záujemca alebo uchádzač preukázať, že zaplatil alebo sa zaviazal zaplatiť náhradu týkajúcu sa akejkoľvek škody, napravil pochybenie, dostatočne objasnil sporné skutočnosti a okolnosti, a to aktívnou spoluprácou s príslušnými orgánmi, a že prijal konkrétne technické, organizačné a personálne opatrenia, ktoré sú určené na to, aby sa zabránilo budúcim pochybeniam, priestupkom, správnym deliktom alebo trestným činom. Uchádzač, ktorému bol uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v inom členskom štáte, nie je oprávnený verejnému obstarávateľovi preukázať, že prijal opatrenia na vykonanie nápravy podľa § 40 ods. 8 druhej vety ZVO, ak je toto rozhodnutie vykonateľné v Slovenskej republike. 8. Verejný obstarávateľ rozhodol podľa § 66 ods. 7 ZVO, že vyhodnotenie splnenie podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk.