Vyhlásené obstarávanie

Autopark


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Technické služby Turčianske Teplice, s. r. o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
193 561,67
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34100000-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
29. August 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
8. Október 2018
Dátum otvárania ponúk:
8. Október 2018
Ponuka musí platiť do:
31. December 2019
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie obálok s ponukami časť Ostatné je neverejné a uskutoční sa bez účasti uchádzačov. Otváranie časti ponúk, označených ako Kritériá" vykoná komisia na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Oznámenie bude zaslané minimálne 5 pracovných dní pred dňom otvárania.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 6

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka inovatívnej technológie, ktorá sa skladá zo 4 logických celkov a to : 1. Nákladné vozidlo ramenový nosič kontajnerov 2. Stroj rýpadlo nakladač 3. Mostová váha 4. Závesný veľkokapacitný kontajner (5ks) Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v časti B. súťažných podkladov.. Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v časti B. súťažných podkladov.Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v časti B. súťažných podkladov.Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v časti B. súťažných podkladov.Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v časti B. súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

Technická a odborná spôsobilosť: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO. - zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona č. 343/2015 Z. z. Osoba podľa § 8 požaduje, aby uchádzač predložil zoznam dodávok tovarov za predchádzajúce tri roky doplnený potvrdením o plnení v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) ZVO ktorým preukáže realizáciu minimálne jednej dodávky rovnakého alebo podobného charakteru ako sú jednotlivé logické celky zákazky, a to pre každý logický celok v minimálnej hodnote: Časť 1. predmetu zákazky - Nákladné vozidlo ramenový nosič kontajnerov v hodnote 105.000,-€ Časť 2. predmetu zákazky - Stroj rýpadlo nakladač v hodnote 70.000,- € Časť 3. predmetu zákazky - Mostová váha v hodnote 8.500,- € Časť 4. predmetu zákazky - Závesný veľkokapacitný kontajner 5ks v hodnote 5.000,- € Zoznam dodaných tovarov musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou osobou oprávnenou konať za uchádzača. Osoba podľa § 8 ZVO odôvodňuje primeranosť podmienky účasti nasledovne: zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Účelom požiadavky na predloženie zoznamu dodávok tovarov v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technický spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.