Vyhlásené obstarávanie

Poskytovanie služieb mestskej autobusovej dopravy pre mesto Ružomberok.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Ružomberok
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
10 587 500,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
60112000-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Súťažné konanie s rokovaním
Dátum vyhlásenia:
19. Február 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
16. Marec 2020
Dátum otvárania ponúk:
16. Marec 2020
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 120

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie služieb pravidelnej mestskej autobusovej dopravy, vykonávanej v súlade s potrebami dopravnej obslužnosti územia. Účelom zákazky je zabezpečenie dopravnej obslužnosti mesta Ružomberok počas celého trvania kontraktu, na základe stanovenej dopravnej obsluhy. Poskytovanie služieb vo verejnom záujme v osobnej cestnej doprave v meste Ružomberok spočíva v zabezpečení dopravnej obslužnosti mesta pravidelnou mestskou autobusovou dopravou podľa určeného linkového vedenia, po trasách určených východiskovou, nácestnými a cieľovou zastávkou, v súlade s tarifnými a dopravnými podmienkami, najmä s dôrazom na kvalitu poskytovanej služby pri vykonávaní dopravnej obsluhy (napr. parametre vozidlového parku), spôsoboch predaja cestovných lístkov, tarifného vybavenia cestujúcich, zabezpečenia nadväznosti spojov jednotlivých liniek, spolupráci pri integrácii dopravy a inými parametrami podľa požiadaviek verejného obstarávateľa (Objednávateľa).. Predmetom zákazky je poskytovanie služieb pravidelnej mestskej autobusovej dopravy, vykonávanej v súlade s potrebami dopravnej obslužnosti územia. Účelom zákazky je zabezpečenie dopravnej obslužnosti mesta Ružomberok počas celého trvania kontraktu, na základe stanovenej dopravnej obsluhy. Poskytovanie služieb vo verejnom záujme v osobnej cestnej doprave v meste Ružomberok spočíva v zabezpečení dopravnej obslužnosti mesta pravidelnou mestskou autobusovou dopravou podľa určeného linkového vedenia, po trasách určených východiskovou, nácestnými a cieľovou zastávkou, v súlade s tarifnými a dopravnými podmienkami, najmä s dôrazom na kvalitu poskytovanej služby pri vykonávaní dopravnej obsluhy (napr. parametre vozidlového parku), spôsoboch predaja cestovných lístkov, tarifného vybavenia cestujúcich, zabezpečenia nadväznosti spojov jednotlivých liniek, spolupráci pri integrácii dopravy a inými parametrami podľa požiadaviek verejného obstarávateľa (Objednávateľa). Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením žiadosti o účasť/ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. Predkladanie žiadostí o účasť/ponúk je umožnené iba autentifikovaným záujemcom/uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť nasledovnými spôsobmi: a) v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. c) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 16.00 hod. d) počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára záujemcu/uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. Žiadosti o účasť musia byť doručené v lehote na predkladanie žiadostí o účasť, ktorá je uvedená v bode IV.2.2) tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. Žiadosť o účasť záujemcu predložená po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk sa elektronicky neotvorí. 3. Stručný opis priebehu a podmienok rokovacieho konania: - verejný obstarávateľ vyhlasuje toto rokovacie konanie so zverejnením pre neobmedzený počet hospodárskych subjektov. - verejný obstarávateľ neobmedzuje počet záujemcov, ktorých vyzve na predloženie ponuky. - verejný obstarávateľ upozorňuje, že neumožňuje hospodárskym subjektom prehlásiť splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiely IV. časti jednotného európskeho dokumentu. - výzvu na predkladanie základných ponúk, ktoré budú východiskom pre následné rokovania, verejný obstarávateľ súčasne pošle len vybraným záujemcom, ktorí požiadajú o účasť a spĺňajú podmienky účasti. Podmienky účasti sú uvedené v celom rozsahu v súťažných podkladoch, v oddiely E. Podmienky účasti uchádzačov. - verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uskutočniť rokovacie konanie v niekoľkých po sebe nasledujúcich etapách s cieľom znížiť počet ponúk, ktoré sa majú prerokovať na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, pričom takýmto znížením počtu ponúk nedôjde k zabráneniu hospodárskej súťaže. - verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zadať zákazku na základe základných ponúk bez uskutočnenia rokovania. 4. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 5. Predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie vo vzťahu k požiadavkám na predmet zákazky (plnenie zmluvy). 6. Zábezpeka ponúk je stanovená vo výške 100 000,- EUR. Podrobnosti sú uvedené v oddiely A. ods. 7. súťažných podkladov 7. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch.