Predmetom zákazky je nákup, dodávka elektriny pre odberné miesta obstarávateľa a zabezpečenie distribúcie elektriny vrátane prenesenia zodpovednosti za odchýlku a prístupu odberateľa do distribučnej sústavy, distribúcie elektriny, systémové služby spojené s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom elektriny (distribučné služby) od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy, ku ktorej sú odberné miesta obstarávateľa pripojené v rozsahu a podľa podmienok tohto prevádzkovateľa distribučnej sústavy. Zabezpečenie dodávky elektriny, vrátane prenosu, distribúcie, prevzatia zodpovednosti za odchýlky za odberné miesta
odberateľa pre objekty Letisko Košice - Airport Košice, a.s. v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam
prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania platných právnych predpisov SR, technických podmienok a
prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete pre zmluvné obdobie za odberné miesta.
Zabezpečovať odberateľovi prístup do distribučnej sústavy, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné služby
spojené s použitím sústavy a prenosom elektriny (ďalej len distribučné služby) od príslušného prevádzkovateľa
distribučnej sústavy (ďalej len PDS), ku ktorej sú odberné miesta odberateľa pripojené v rozsahu a podľa podmienok
zmluvy a prevádzkového poriadku PDS.
Odberné miesta Letiska Košice - Airport Košice, a.s. sú špecifikované v súťažných podkladoch.
Spotreba cca. 2.374 MWh / doba plnenia zmluvy (12 mesiacov).
1.Všetka komunikácia a výmena informácií v procese verejného obstarávania medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa realizuje výhradne elektronicky prostredníc-tvom modernizovanej verzie informačného systému EVO Úradu pre verejné obstarávanie (ďalej len "systém EVO") s využitím všetkých jeho funkcionalít. Systém EVO je dostupný na adrese: https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html.
2. V prípade potreby objasniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie prostredníctvom funkcionality systému EVO. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v takej lehote, aby verejný obsta-rávateľ zabezpečil poskytnutie vysvetlení najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 48 zákona o verejnom obstarávaní.
3. Uchádzač predloží ponuku prostredníctvom systému EVO.
4.Táto verejná súťaž bude prebiehať v súlade s ustanoveniami podľa § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.
5. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk a podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty.
6. Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 10.000,- EUR. Podrobnosti o zložení a vrátení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
7. Uchádzač je povinný predložiť vo svojej ponuke (i) platné povolenie na podnikanie v energetike dodávka elektrickej energie, ktoré ho oprávňuje podnikať v oblasti dodávky elektriny na území Slovenskej republiky podľa zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení nie-ktorých zákonov v znení neskorších predpisov;
(ii) platný doklad, že uchádzač je subjektom zúčtovania odchýlky účastníka trhu v zmysle zákona č. 251/2012 Z. z. o
energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov; uchádzač predloží platné rozhodnutie o pridelení EIC kódu (iii) platný doklad o tom, že uchádzač má v predmetnej distribučnej sieti SR vytvorenú bilančnú skupinu.
8. Úspešný uchádzač je povinný pri podpise zmluvy predložiť obstarávateľovi uzatvorenú rámcovú distribučnú zmluvu s prevádzkovateľom distribučnej sústavy na celé zmluvné obdobie a uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlok so zúčtovateľom odchýlok na celé zmluvné obdobie, ktoré v ponuke nahradil čestnými vyhláseniami v rámci súčinnosti potrebnej na uzatvorenie zmluvy v súlade s § 56 ods. 8 až 12 zákona o verejnom obstarávaní.
9. Úspešný uchádzač ako dodávateľ je povinný pri podpise zmluvy predložiť obstarávateľovi ako odberateľovi
potvrdenie o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú pri podnikateľskej činnosti, a to vo výške minimálne EUR 1.000.000,- za poistnú udalosť v rámci súčinnosti potrebnej na uzatvore-nie zmluvy v súlade s § 56 ods. 8 až 10 zákona o verejnom obstarávaní.
11. Úspešný uchádzač je povinný pri podpise zmluvy predložiť obstarávateľovi Zoznam subdodávateľov, ak sú mu
známy v súlade s § 56 ods. 8 až 12 zákona.