Dodávateľ

Dignitas, spol. s r.o.

Bratislava
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: Dignitas, spol. s r.o.

IČO: 35830662

Adresa: Vajnorská 89

Registračné číslo: 2022/10-PO-G0467

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 13. Október 2022

Záznam platný do: 13. Október 2025


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2014 74 850,00 EUR 1 1
2016 138 824,67 EUR 2 2
2017 469 795,00 EUR 3 3
2020 71 600,00 EUR 1 1
2021 79 358,33 EUR 1 1
2022 206 533,33 EUR 1 1
2023 105 900,00 EUR 2 2
2024 275 147,50 EUR 1 2
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2015 74 850,00 EUR 1 1
2016 138 824,67 EUR 2 2
2017 241 975,00 EUR 2 2
2018 227 820,00 EUR 1 1
2019 71 600,00 EUR 1 1
2021 79 358,33 EUR 1 1
2022 206 533,33 EUR 1 1
2023 56 280,00 EUR 1 1
2024 324 767,50 EUR 2 3

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky 2 142 335,00 142335.00 EUR
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s. 1 74 850,00 74850.00 EUR
Sociálna poisťovňa, ústredie 1 206 533,33 206533.33 EUR
Ministerstvo financií Slovenskej republiky 3 466 284,67 466284.67 EUR
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky 6 532 005,83 532005.83 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Zabezpečenie a dodávka prác súvisiacich s implementáciou nástroja HP service manager Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s. 100 000,00 100000.0 EUR 2014 Služby Nie 1
Zabezpečenie služieb podpory IBM licencií pre projekty IOM a MetaIS Ministerstvo financií Slovenskej republiky 227 820,00 227820.0 EUR 2017 Služby Nie 1
Zabezpečenie služieb technickej podpory (SW Maintenance) licencií HP SM pre potreby projektu ITMS2 Ministerstvo financií Slovenskej republiky 150 145,30 150145.3 EUR 2016 Služby Nie 1
Letecká náhlavná komunikačná súprava pre použitie vo vrtuľníku Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky 23 211,60 23211.6 EUR 2016 Tovary Nie 1
Zabezpečenie služieb technickej podpory (SW Maintenance) licencií HP SM pre potreby projektu ITMS2 Ministerstvo financií Slovenskej republiky 138 561,60 138561.6 EUR 2017 Služby Nie 1
Komunikačný systém pre spojenie medzi posádkou vrtuľníka a jednotkami pozemného zásahu a komunikačný set na zásahovú prilbu Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky 151 886,14 151886.14 EUR 2017 Tovary Áno 1
Zabezpečenie podpory pre licencie IBM WebSphere Application Server Network Deployment Processor Value Unit (PVU) Annual SW Subscription & Support Renewal Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky 95 504,00 95504.0 EUR 2020 Služby Nie 1
Zabezpečenie podpory pre licencie IBM WebSphere Application Server Network Deployment Processor Value Unit (PVU) Annual SW Subscription & Support Renewal Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky 98 576,28 98576.28 EUR 2021 Služby Nie 1
Centrálne obstarávanie licencií IBM alebo ich ekvivalentov a súvisiacich služieb Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky 25 079 414,00 25079414.0 EUR 2023 Služby Nie 1
Doplnenie počtu používateľských licencií service desk nástroja Sociálna poisťovňa, ústredie 247 957,20 247957.2 EUR 2022 Tovary Nie 1
Centrálne obstarávanie licencií IBM alebo ich ekvivalentov a súvisiacich služieb Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky 2023 Služby Nie 1
Centrálne obstarávanie licencií IBM alebo ich ekvivalentov a súvisiacich služieb Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky 2024 Služby Nie 2




+42144636041

+421244636041


dignitas@dignitas.sk

Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 294 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Ing. Katarína Švachová
Adresa:
Na bielenisku 16 Pezinok 90201
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
10. Júl 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Katarína Švachová
Adresa:
Na bielenisku 16 Pezinok 90201
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
10. Júl 2017
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
Maroš Ožvald
Adresa:
Grosslingová 6-8 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81109

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 10.07.2017 do:

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.