Dodávateľ

brainit.sk, s. r. o.

Žilina
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: brainit.sk, s. r. o.

IČO: 52577465

Adresa: Veľký Diel 3323 Žilina

Registračné číslo: 2023/6-PO-G3235

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 22. Jún 2023

Záznam platný do: 22. Jún 2026


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2022 5 263 964,00 EUR 2 2
2023 1 467 802,00 EUR 6 7
2024 23 750,00 EUR 1 1
0 257 508,33 EUR 5 5
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2022 5 263 964,00 EUR 2 2
2023 1 625 407,33 EUR 9 10
2024 123 653,00 EUR 3 3

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s. 1 49 000,00 49000.00 EUR
Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky 3 186 108,00 186108.00 EUR
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky 1 29 000,00 29000.00 EUR
Štátna veterinárna a potravinová správa Slovenskej republiky 4 315 883,33 315883.33 EUR
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou 1 6 375,00 6375.00 EUR
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby 1 23 750,00 23750.00 EUR
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky 1 88 080,00 88080.00 EUR
Národné osvetové centrum 1 5 175 884,00 5175884.00 EUR
Slovensko IT, a. s. 2 1 138 944,00 1138944.00 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Zabezpečenie servisnej podpory a údržby pre IS CAIR, vrátane jeho rozvoja Národné osvetové centrum 5 175 884,00 5175884.0 EUR 2022 Služby Nie 1
Centralizovaný manažment riadenia kybernetickej bezpečnosti verejnej správy Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky 88 080,00 88080.0 EUR 2022 Služby Áno 1
Podpora výrobcu HP a CISCO Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky 40 360,00 40360.0 EUR 0 Služby Nie 1
Licencie Veeam Data Platform Essentials 5 years subscription Štátna veterinárna a potravinová správa Slovenskej republiky 12 000,00 12000.0 EUR 0 Tovary Áno 1
Dodanie serverov a príslušenstva k serverom. Štátna veterinárna a potravinová správa Slovenskej republiky 152 000,00 152000.0 EUR 0 Tovary Nie 1
Dodanie sieťových zariadení. Štátna veterinárna a potravinová správa Slovenskej republiky 132 000,00 132000.0 EUR 2023 Tovary Nie 1
Dodanie prenosnej výpočtovej techniky. Štátna veterinárna a potravinová správa Slovenskej republiky 161 575,45 161575.45 EUR 0 Tovary Nie 1
Obnova služieb technickej podpory Oracle WebLogic Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou 7 990,53 7990.53 EUR 0 Služby Nie 1
Zabezpečenie externej spolupráce pri návrhu a vývoji softvérových riešení na digitalizáciu procesov v informačných systémoch verejnej správy Slovensko IT, a. s. 3 290 020,00 3290020.0 EUR 2023 Služby Nie 2
Centrálne obstarávanie zariadení IKT s nízkym negatívnym vplyvom na životné prostredie Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky 2023 Tovary Áno 1
Dávkové podpisovanie kvalifikovaným elektronickým podpisom Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s. 2023 Tovary Nie 1
Centrálne obstarávanie zariadení IKT s nízkym negatívnym vplyvom na životné prostredie Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky 2 842 370,00 2842370.0 EUR 2023 Tovary Áno 1
Zakúpenie hardvérovej servisnej podpory pre IBM SAN VOLUME CONTROLLER (SVC) a IBM System Storage TS3310 (Tape Library) Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby 34 028,40 34028.4 EUR 2024 Služby Nie 1
Centrálne obstarávanie zariadení IKT s nízkym negatívnym vplyvom na životné prostredie Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky 2023 Tovary Áno 1




+421413810714
0918022030
+421918022030
+421918751733


info@brainit.sk
robert.turansky@brainit.sk
vladimir.kmet@brainit.sk

Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 36 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Ing. Eduard Baraniak
Adresa:
Chvojnícka 5 Bratislava - mestská časť Záhorská Bystrica 841 06
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
5. Marec 2020
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Ján Kuruc
Adresa:
Veľké Lovce Veľké Lovce 941 42
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
5. Marec 2020
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
Mgr. Lukáš Čuraj
Adresa:
Liptovská 2/A Bratislava - mestská časť Ružinov 821 09

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 21.04.2020 do:

Stiahni



Záznam platný od: 5.03.2020 do: 21.04.2020

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.