Obstarávanie

Audítorské služby - štatutárny audit riadnej individuálnej účtovnej závierky


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
246 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
148 283,33
Zaplatené:
60.27%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79212300-6
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
súbor podľa špecifikácie
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Predmetom zákazky je výkon audítorských služieb t.j. štatutárneho auditu riadnej individuálnej účtovnej závierky objednávateľa (subjekt verejného záujmu podľa § 2 ods. 16 zákona č. 423/2015 Z. z. o štatutárnom audite a o zmene a doplnení zákona č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov) za roky končiace k 31.12.2016 a k 31.12.2017. ; Ďalej je predmetom zákazky overenie súladu údajov z účtovníctva uvedených vo Výročných správach objednávateľa za roky 2016 a 2017 s vecne a časovo príslušnou auditovanou riadnou individuálnou účtovnou závierkou. ; Plnenie predmetu zákazky musí byť v súlade so zákonom č. 423/2015 Z. z. o štatutárnom audite a o zmene a doplnení zákona č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov. ; Objednávateľ je subjektom verejného záujmu podľa § 2 ods. 16 tohto zákona. Výška aktív objednávateľa k 31.10.2016 bola 563 556 655 eur.; Požadované termíny na plnenie:; Termíny dodania: od 01/2017 do 31.5.2018 ; • štatutárny audit riadnej individuálnej účtovnej závierky k 31.12.2016 – do 28.4.2017; • overenie Výročnej správy za rok 2016 s údajmi riadnej individuálnej účtovnej závierky k 31.12.2016 – do 31.5.2017; • štatutárny audit riadnej individuálnej účtovnej závierky k 31.12.2017 – do 23.3.2018; • overenie Výročnej správy za rok 2017 s údajmi riadnej individuálnej účtovnej závierky k 31.12.2017 – do 10.5.2018

Technická špecifikácia textová

Technická špecifikácia číselná

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
PricewaterhouseCoopers Slovensko, s.r.o. 2 177 940,00 20% EUR 10. December 2016 127755

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.