Obstarávanie

Pranie bielizne a súvisiace služby spojené s výmenou a obnovou bielizne, pre potreby NOÚ


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národný onkologický ústav
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
242 820,00
Konečná suma(Bez DPH):
242 820,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
98310000-9
Elektronická aukcia:
Áno
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie komplexných služieb prania a ostatné služby, ako sú žehlenie, opravy, odvoz a dovoz bielizne, vybavenie manipulačnou technikou pri dodržaní hygienických noriem stanovených Vyhláškou MZ SR č. 553/2007 a Európskou normou EN 14065 v objeme cca 255 600 kg za 24 mesiacov špecifikované v prílohe č. 5 súťažných podkladov (návrhu zmluvy). Zabezpečenie prania a chemického čistenia bielizne pre potreby verejného obstarávateľa je požadované minimálne v nasledovnom rozsahu a minimálne za nasledovných podmienok: Pranie a chemické čistenie posteľnej bielizne, operačnej bielizne, ochranných pracovných odevov zamestnancov nemocnice, oblečenia pre pacientov a nemocničných lôžkovín (paplóny, deky, vankúše, matrace) (ďalej len bielizeň) Pranie a chemické čistenie nemocničnej bielizne zahŕňa najmä: - pranie a dezinfekciu bielizne, čistenie, žehlenie, finišovanie, sušenie, triedenie, skladanie, opravy a balenie bielizne podľa potreby zadávateľa ako aj všetky služby spojené s manipuláciou s bielizňou, odvoz znečistenej bielizne a dovoz čistej bielizne na určené odberné miesto v priestoroch zadávateľa. - pranie bielizne profesionálnymi pracími a pomocnými prostriedkami, - použitie termodezinfekčného a chemodezinfekčného procesu prania, - dosahovanie optimálneho pH vypratej bielizne, nealergizujúceho pokožku, - proces prania a dezinfekcie musí prebiehať bez agresívnych chemických prostriedkov, ktoré skracujú životnosť doby používania bielizne a tak, aby sa zachovala stála farebnosť bielizne, vrátane výšiviek, log a nápisov. Poskytované požadované služby musia byť v stabilnej kvalite a musí byť zabezpečené, že pre dodržanie požadovanej kvality budú stanovené požiadavky ako uskutočňovať jednotlivé procesy (súhrn všetkých činností, z ktorých sa skladá fungovanie celej spoločnosti - nakupovanie, manažment, riadenie dokumentov a záznamov, personalistika, kontrola atď.) v spoločnosti riadeným spôsobom, a to prostredníctvom zavedených opatrení na zabezpečenie kvality. Požadované služby musia byť poskytované tak, aby boli riadené a kontrolované riziká pre bezpečnosť práce a ochranu zdravia pri práci. V nadväznosti na Zákonník práce a vzhľadom na prostredie, ktoré je potenciálne rizikové pre zdravie zamestnancov poskytujúcich požadované služby, je dôležité, aby bola bezpečnosť práce a ochrana zdravia pri práci zaistená prostredníctvom zavedeného systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci. Požadované služby sa budú vykonávať tak, aby mali minimálny negatívny vplyv na životné prostredie. Sledovanie environmentálneho dopadu na životné prostredie musí byť zabezpečené prostredníctvom zavedeného systému ekologického systému riadenia.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Stuhl, s.r.o. 1 242 820,00 Neuvedené EUR 6. Február 2019 239887

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Súťažné podklady Súťažné podklady 5. Máj 2018 5. Máj 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/980732/content/723919/download","filename":"NOU-2018-01-NZ-Pranie-odkaz_na_SP.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Ponuka uchádzača Lavaton s.r.o. 12. Február 2019 12. Február 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3024655/content/913775/download","filename":"Ponuka Lavaton.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy Rámcová dohoda o poskytovaní služieb 11/2019 18. Február 2019 18. Február 2019 []
Zmluva Rámcová dohoda o poskytovaní služieb 12. Február 2019 12. Február 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3024586/content/913952/download","filename":"RD-NOU-Lavaton.pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk 14. August 2018 14. August 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/1021406/content/807271/download","filename":"NOU-2018-01-NZ-Pranie-info-vysledok-par55.pdf"}]
Zápisnica o vyhodnotení ponúk Zápisnica o vyhodnotení ponúk 11. Február 2019 11. Február 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3024596/content/913552/download","filename":"NOU-2018-01-NZ-Pranie-zapisnica-2-vyhodnotenie-pred_eA.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3024596/content/913553/download","filename":"NOU-2018-01-NZ-Pranie-zapisnica-3-vyhodnotenie-po_eA.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3024596/content/913554/download","filename":"NOU-2018-01-NZ-Pranie-zapisnica-5-vyhodnotenie.pdf"}]
Zápisnica z otvárania ponúk Zápisnica z otvárania ponúk 11. Február 2019 11. Február 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3024587/content/913532/download","filename":"NOU-2018-01-NZ-Pranie-zapisnica-1-otvaranie.pdf"}]
Odôvodnenie nezrušenia použitého postupu Odôvodnenie nezrušenia použitého postupu 11. Február 2019 11. Február 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3024665/content/913662/download","filename":"NOU-2018-01-NZ-Pranie-vysledok-odovodnenie_nezrusenia-par 57.pdf"}]
Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti 11. Február 2019 11. Február 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3024593/content/913549/download","filename":"NOU-2018-01-NZ-Pranie-zapisnica-4-PU.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke 11. Február 2019 11. Február 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3024576/content/913527/download","filename":"NOU-2018-01-NZ-Pranie-sprava_o_zakazke-par 24.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.