Obstarávanie

Obojstranné preukazy


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
237 600,00
Konečná suma(Bez DPH):
145 763,89
Zaplatené:
61.34%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
22000000-0
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
ks
Množstvo:
270000.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Vyhotovenie matričného podkladu identifikačného preukazu, jeho tlač ofsetom, personalizácia laserom, tlač sprievodného listu k preukazu a personalizácia listu, ich kompletizácia, strojové obálkovanie a dodanie Objednávateľovi, a to spôsobom a v rozsahu uvedenými v jednotlivých objednávkach Objednávateľa.; Výroba plastovej karty (identifikačný preukaz) :; • plastová karta bez mikroprocesoru alebo magnetického pruhu• súlad s ISO/IEC 7810 – Identifikačné preukazy • rozmer (šírka x výška x hrúbka) 85,60 mm x 53,98 mm x 0,76 mm• technika tlače: ofset• farebnosť 5 + 4 (obsahuje 1 + 0 UV farbu) s oteruvzdornou krycou vrstvou aplikovanou na povrchu karty• životnosť preukazu (kvalita, farebná stálosť matričného podkladu aj personalizovaného textu, čitateľnosť) – 10 rokov; • ochranné prvky - na jednej strane preukazu - neviditeľná farba reagujúca pod UV svetlom. Touto farbou budú vytlačené hviezdy a znak SK, logo Objednávateľa a názov Objednávateľa ; a) Identifikačný preukaz obojstranný:; Na jednej strane preukazu je umiestnený názov preukazu a obsahuje tieto údaje:• priezvisko a meno držiteľa;• osobné identifikačné číslo držiteľa;• dátum narodenia držiteľa;• dátum skončenia platnosti preukazu;• kód ISO členského štátu - SK;• identifikačné číslo Objednávateľa (4-miestny kód);• identifikačné číslo preukazu;; Na druhej strane sú tieto údaje:• názov a logo Objednávateľa;• názov preukazu• titul pred , meno, priezvisko, titul za držiteľa;• rodné číslo alebo iné identifikačné číslo držiteľa;• dátum narodenia držiteľa;• kód Objednávateľa (2 miestny kód);• dátum začatia platnosti preukazu;• záznamy Objednávateľa (údaje slúžiace na verifikáciu preukazu, interné identifikačné číslo držiteľa, čiarový kód); b) Identifikačný preukaz samostatný:; Na jednej strane je umiestnený preukaz s jeho názvom a obsahuje tieto údaje:• priezvisko a meno držiteľa;• osobné identifikačné číslo držiteľa; • dátum narodenia držiteľa;• dátum skončenia platnosti preukazu;• kód ISO členského štátu - SK;• identifikačné číslo Objednávateľa (4-miestny kód);• identifikačné číslo preukazu;; Na druhej strane Identifikačného preukazu – samostatného • text, ktorý obsahuje údaje slúžiace pre verifikáciu preukazu;; Výroba personalizovaného preukazu:Výroba matričného podkladu, tlač ofsetom, jeho obojstranná personalizácia laserom na základe elektronicky zaslaných dát v dávkach v presne stanovenej štruktúre, čiarový kód čísla držiteľa.; Balenie presne podľa podkladov zadaných v odosielaných dávkach:Balenie viacerých identifikačných preukazov rozdelených pre 37 odberných miest Objednávateľa do papierových obalov doručené na odberné miesto Objednávateľa v rámci celej SR, alebo jednotlivo po jednom identifikačnom preukaze do obálok so sprievodným listom na odoslanie držiteľovi identifikačného preukazu poštou „Doporučene“ a „Do vlastných rúk“.; Obsah zásielky, obálkovanie a distribúcia:Dodanie preukazov v pomere cca 1/3 na požadované odberné miesto Objednávateľa, 2/3 obálkované na zaslanie poštou držiteľovi preukazu. Strojové obálkovanie a párovanie sprievodného listu s preukazom.; Obálky:• typ obálky – C6/C5 s okienkom vpravo, resp. vpravo i vľavo, farebnosť – 2+0tlač na obálku – tlač loga, názvu a adresy Objednávateľa a text „Do vlastných rúk“ a „Poštovné úverované“.• typ obálky C6/C5 s dvomi okienkami vpravo i vľavo, farebnosť – 2+0 – denné dávky• typ obálky C6/C5 s jedným okienkom vpravo, farebnosť – 2+0- týždenné dávky a ročná dávka• Obálka C6/C5 – vhodná pre strojové spracovanie• Rozmer: 114 x 229 mm• Okienko vpravo (104mm)• Okienko vľavo (60mm); Obálky: • Papier: 80 g/m2; Sprievodné listy:• pre prípady (nový držiteľ identifikačného preukazu, výmena identifikačného preukazu...) štandardný list držiteľovi, A4, papier 80g/m² (farebnosť 4 + 0), personalizovaný, (text dodá Objednávateľ)• jednorazové vyhotovenie typu listu typu „zmena“, A4, papier 80g/m² v požadovanom množstve na zmenu raz ročne (farebnosť 4 + 0), personalizovaný (text dodá Objednávateľ).; Distribúcia: ; • denné dávky: doručenie a podanie zaobálkovaných dokumentov na poštu Bratislava 12, Tomášikova 54 v mene Objednávateľa na základe úveru poštovného zriadeného Objednávateľom (zahŕňa aj komunikáciu so Slovenskou poštou, a. s. týkajúcu sa podania, a to najmä generovanie elektronických podacích hárkov, vyžiadanie podacích čísiel na zásielky od Slovenskej pošty, a.s., uplatňovanie zliav na poštovnom a pod.), doručenie zoznamu distribuovaných preukazov Objednávateľovi v presne definovanej štruktúre.; • týždenné dávky: 37 odberateľských miest Objednávateľa nachádzajúcich sa v rámci SR; • ročná dávka: 37 odberateľských miest Objednávateľa nachádzajúcich sa v rámci SR; • maximálna lehota dodávky na určené miesto od odoslania podkladov Dodávateľovi neprekročí 10 pracovných dní pri výmene preukazov a v ostatných prípadoch (týždenné dávky) a 15 pracovných dní pri zmene (raz ročne). ; • lehota dodávky na poštu pri novom držiteľovi identifikačného preukazu (denné dávky) max. 5 pracovných dní.; Množstvo predmetu zákazky: 270 000 ks , z toho cca 300 ks samostatného preukazu.; Bezpečnosť spracovania osobných údajov:; Z dodávateľom predložených bezpečnostných opatrení na ochranu spracúvaných osobných údajov (ďalej aj „Opatrenia“) musí byť zrejmé plnenie minimálne nasledovných základných podmienok: ; - Celý proces prenosu údajov bude prebiehať v súlade s ustanoveniami zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov; - Na strane dodávateľa sú prijaté personálne a organizačné opatrenia na ochranu osobných údajov v celom procese realizácie predmetu zákazky tak, aby bola dodržaná vyššie uvedená legislatíva.; - Celý proces spracúvania osobných údajov v IS prebieha v uzavretej IT sieti, v uzavretom bezpečnostnom systéme bez možnosti neoprávneného vonkajšieho prístupu.; - Dáta v elektronickej forme sú v celom procese realizácie predmetu zákazky premiestňované len v zašifrovanom formáte.; - Je zabezpečená jednoznačná identifikácia každého používateľa v IS pri narábaní s osobnými údajmi. ; - Osobné údaje sú v IS ukladané len bezpečným spôsobom (napr. v zašifrovanom tvare).; - Každá činnosť pri spracúvaní osobných údajov je v IS zaznamenaná pre prípad možného šetrenia bezpečnostného incidentu.; - Likvidácia osobných údajov je vykonávaná tak bezpečným spôsobom, že ich obnovenie už nie je možné.; - Všetky objekty a priestory, v ktorých sa spracúvajú osobné údaje, sú nepretržite zaistené minimálne nasledovanými bezpečnostnými opatreniami: strážna služba, oddelené režimové priestory, systém riadených vstupov, monitorovací kamerový systém, elektronická zabezpečovacia signalizácia.; Štruktúra odovzdávania údajov:; Objednávka bude pozostávať za každú pobočku z niektorých zo súborov:; - so zoznamom žiadateľov, požadujúcich zaslanie karty poštou pre samostatný v objednávke konkrétne definovaný jednostranový identifikačný preukaz (PEO); - so zoznamom žiadateľov, ktorí požadujú osobné prevzatie (či už vlastnou osobou, alebo prostredníctvom splnomocnenej osoby) pre samostatný v objednávke konkrétne definovaný jednostranový identifikačný preukaz (OEO); - so zoznamom žiadateľov, požadujúcich zaslanie identifikačného preukazu poštou pre obojstranný identifikačný preukaz (POO); - so zoznamom žiadateľov, ktorí požadujú osobné prevzatie (či už vlastnou osobou, alebo prostredníctvom splnomocnenej osoby) pre obojstranný preukaz z dôvodu výmeny, straty... (OOO); - so zoznamom žiadateľov, požadujúcich zaslanie identifikačného preukazu poštou pre obojstranný preukaz z dôvodu vzniku vzťahu (POV); - so zoznamom žiadateľov, ktorým bol preukaz vydaný z dôvodu zmeny vzťahu a teda bude dodaný poštou obojstranný preukaz s iným sprievodným listom , list pri zmene vzťahu (POZ).; Počet súborov v objednávke bude teda maximálne 6x37 = 222 dávok, v prípade ak sa budú tlačiť obidva typy preukazov. V prípade, ak za danú pobočku nebude zaevidovaná ani jedna žiadosť o vydanie karty, bude vygenerovaný súbor iba s hlavičkou. Súbory budú textové, pričom jednotlivé údaje budú oddelené znakom „|“ (pipa). Kódová stránka bude 8859-2.; Formát a spôsob evidencie objednaných identifikačných preukazov:; Dodávateľ sa zaväzuje minimálne raz týždenne elektronicky zasielať informáciu Objednávateľovi o aktuálnom stave skladu matričného podkladu identifikačného preukazu vo forme tabuľky kde bude uvedené:1. počiatočný stav preukazov k 1. dňu aktuálneho mesiaca2. počet personalizovaných preukazov za každý pracovný deň v mesiaci samostatne s uvedením čísla objednávky, na základe ktorej prebehla personalizácia3. zostatok preukazov na sklade po ukončení personalizácie.

Technická špecifikácia textová

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Obojstranné preukazy, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 270000

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
ANY Biztonsági Nyomda Nyrt. 2 174 916,67 20% EUR 22. December 2016 128833

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.