Obstarávanie

Poskytovanie služieb hromadného stravovania pre zamestnancov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Zdravé regióny
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
193 584,00
Konečná suma(Bez DPH):
188 725,04
Zaplatené:
97.48%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55520000-1
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
kus
Množstvo:
48396.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov Objednávateľa prostredníctvom stravovacích poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov Dodávateľa, ktorí sú opravnení tieto služby poskytovať.; Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods. 2. zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.; Počas platnosti rámcovej dohody je Dodávateľ povinný mať uzatvorený zmluvy na využitie stravných poukážok minimálne v každom okresnom meste v rámci Slovenskej republiky.; Stravné poukážky sa požadujú v papierovej forme; nepripúšťa sa (ekvivalentná) elektronická forma. Verejný obstarávateľ vie, že používanie inej formy ako stanovenej formy stravných lístkov by bolo nevhodné, iná forma by nebola použiteľná pre určité regióny na území Slovenskej republiky, resp. pre všetky lokality, v ktorých sa budú osoby používajúce stravné lístky stravovať.; Objednávateľ bude objednávanie stravných poukážok realizovať na základe čiastkových objednávok podľa konkrétnych potrieb.; Predmet zákazky bude financovaný zo štátneho rozpočtu - príspevku zriaďovateľa Objednávateľa, prípadne z Operačného programu Ľudské zdroje alebo iných projektov, financovaných v rámci Programového obdobia 2014 - 2020. ; Vzhľadom na financovanie predmetu zmluvy z verejných zdrojov (štátny rozpočet a prostriedky EÚ) musí dodávateľ vziať na vedomie a akceptovať podmienku, že v prípade výkonu kontrol je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s poskytovanými službami, a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej rámcovej dohody. ; Výkon kontroly môže byť, v závislosti od zdroja financovania, realizovaný oprávnenými osobami, ktorými sú: a)Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, b)orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, c)splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov, d)Ministerstvo zdravotníctva SR a ním poverené osoby, e)osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR. Dodávateľ musí pri výkone kontroly poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Stravovacia poukážka obsahuje, Hodnota / charakteristika: názov a logo Dodávateľa; Technické vlastnosti: Stravovacia poukážka obsahuje, Hodnota / charakteristika: ochranné prvky proti falšovaniu; Technické vlastnosti: Stravovacia poukážka obsahuje, Hodnota / charakteristika: rok platnosti stravovacej poukážky, nominálnu hodnotu; Technické vlastnosti: Stravovacia poukážka obsahuje, Hodnota / charakteristika: jedinečný číselný kód stravovacej poukážky

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Nominálna hodnota jednej stravovacej poukážky, Jednotka: €, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 4,00; Technické vlastnosti: Predpokladané množstvo odobratia stravovacích poukážok, Jednotka: ks, Minimum: 13 952, Maximum: 48396, Presná hodnota:

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o. 4 188 725,04 0% EUR 7. Marec 2017 132496

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.