Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov Objednávateľa prostredníctvom stravovacích poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov Dodávateľa, ktorí sú opravnení tieto služby poskytovať.; Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods. 2. zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.; Počas platnosti rámcovej dohody je Dodávateľ povinný mať uzatvorený zmluvy na využitie stravných poukážok minimálne v každom okresnom meste v rámci Slovenskej republiky.; Stravné poukážky sa požadujú v papierovej forme; nepripúšťa sa (ekvivalentná) elektronická forma. Verejný obstarávateľ vie, že používanie inej formy ako stanovenej formy stravných lístkov by bolo nevhodné, iná forma by nebola použiteľná pre určité regióny na území Slovenskej republiky, resp. pre všetky lokality, v ktorých sa budú osoby používajúce stravné lístky stravovať.; Objednávateľ bude objednávanie stravných poukážok realizovať na základe čiastkových objednávok podľa konkrétnych potrieb.; Predmet zákazky bude financovaný zo štátneho rozpočtu - príspevku zriaďovateľa Objednávateľa, prípadne z Operačného programu Ľudské zdroje alebo iných projektov, financovaných v rámci Programového obdobia 2014 - 2020. ; Vzhľadom na financovanie predmetu zmluvy z verejných zdrojov (štátny rozpočet a prostriedky EÚ) musí dodávateľ vziať na vedomie a akceptovať podmienku, že v prípade výkonu kontrol je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s poskytovanými službami, a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej rámcovej dohody. ; Výkon kontroly môže byť, v závislosti od zdroja financovania, realizovaný oprávnenými osobami, ktorými sú: a)Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, b)orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, c)splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov, d)Ministerstvo zdravotníctva SR a ním poverené osoby, e)osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR. Dodávateľ musí pri výkone kontroly poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť.
Technické vlastnosti: Stravovacia poukážka obsahuje, Hodnota / charakteristika: názov a logo Dodávateľa; Technické vlastnosti: Stravovacia poukážka obsahuje, Hodnota / charakteristika: ochranné prvky proti falšovaniu; Technické vlastnosti: Stravovacia poukážka obsahuje, Hodnota / charakteristika: rok platnosti stravovacej poukážky, nominálnu hodnotu; Technické vlastnosti: Stravovacia poukážka obsahuje, Hodnota / charakteristika: jedinečný číselný kód stravovacej poukážky
Technické vlastnosti: Nominálna hodnota jednej stravovacej poukážky, Jednotka: €, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 4,00; Technické vlastnosti: Predpokladané množstvo odobratia stravovacích poukážok, Jednotka: ks, Minimum: 13 952, Maximum: 48396, Presná hodnota:
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o. | 4 | 188 725,04 | 0% | EUR | 7. Marec 2017 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.