Služby technickej podpory Microsoft Premier Support sú jedinečnou a špeciálnou ponukou spoločnosti pre softvérové produkty spoločnosti Microsoft Corporation so sídlom Redmond, WA, USA alebo jej regionálne prevádzky, ktoré sú oprávnené poskytovať služby Microsoft v rámci EÚ. Spoločnosť Microsoft Corporation je vlastníkom zdrojového kódu produktov na základe čoho vytvorila špecifickú službu pozostávajúcu z proaktívnej a reaktívnej starostlivosti o portfólio Microsoft produktov.; Tieto dve zložky sú navzájom integrálne prepojené prostredníctvom softvérových nástrojov, špecifickej metodológie a manažéra dodávky služby. Významná časť informačných systémov je založená na aplikáciách Microsoft, kedy v prípade poruchy hrozí kritická nefunkčnosť týchto aplikácií, čo by malo za následok významné narušenie kľúčových interných procesov, ako aj ohrozenie plnenia povinností, ktoré verejný obstarávateľ zabezpečuje vo verejnom záujme a ktoré mu vyplývajú z platnej legislatívy.; I. Hlavné oblasti služby predmetu zákazky: I.1. RAP as a Service PLUS, I.2. Proaktívne služby, I.3. Reaktívne služby, I.4. Riadenie podpory, I.5. Remediačné služby; II. Všeobecný popis služieb – popisuje základné služby, ktoré zabezpečuje dodávateľ v rámci plnenia predmetu zákazky
Technické vlastnosti: I.1. RAP as a Service PLUS:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Dodávateľ prostredníctvom alebo v spolupráci s akreditovanými špecialistami spoločnosti Microsoft, ak si to vyžadujú technické parametre služby, pomocou služby RAP (Risk Assessment Program); Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: a Service PLUS podrobne zanalyzuje prostredie z hľadiska efektivity, stability a bezpečnosti. Výstupom tejto analýzy je podrobný report s popisom chýb a návrhom možných zlepšení.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Služba RAP je poskytovaná prostredníctvom alebo v spolupráci s akreditovaným špecialistami spoločnosti Microsoft, ak si to vyžadujú technické parametre služby, pre nasledovné Microsoft technológie:; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Windows Server, Windows klient, Hyper-V, Active Directory, Group policy object, Failover cluster, MS Exchange, MS SQL, MS SharePoint, System Center Configuration Manager,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: System Center Operation Manager, Internet Information Service a prípadné ďalšie, ktoré budú počas trvania platnosti zmluvy dostupné. Služby pre všetky uvedené Microsoft technológie sú poskytované; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: na rovnakom princípe za účelom identifikácie a prevencie udalostí ohrozujúcich prevádzky schopnosť jednotlivých technológií.Služba sa skladá z nasledovných krokov:; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: 1. Zber údajov automatizovaným spôsobom, a to konfiguračných nastavení danej technológie, jej topológie a architektúry.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: 2. Vyplnenie dotazníku pre identifikáciu procesov týkajúcich sa prevádzky a administrácie danej technológie.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: 3. Automatické vyhodnotenie zozbieraných údajov a ich následné kategorizovanie do dvoch skupín:; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: a) definovanie zdravia alebo kondície systému (len pre službu RAP as a Service);; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: b) definovanie prevádzkových rizík.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Každá skupina bude členená podľa závažnosti do kategórií: Kritická, Veľmi závažná, Stredne závažná, Nízko závažná a Informatívna.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: 4. Vytvorenie plánu odstránenia všetkých nálezov obsahujúceho prioritu vyriešenia, termín vyriešenia a zodpovednej osoby za odstránenie nálezu.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: 5. Vytvorenie záverečnej správy obsahujúcej všetky nálezy.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: 6. Možnosť opakovania zakúpených RAP služieb v internej réžii Objednávateľa ľubovoľne po dobu jedného roka od aktivácie služby.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Vyhodnotené údaje budú dostupné na jednom mieste a každý jeden nález bude mať uvedený: dátum vzniku, príslušnú kategóriu závažnosti, dátum zmeny, stav (Aktívny, Neuzavretý Vyriešený),; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: stručný popis, detailný popis (odkaz na znalostnú databázu Objednávateľa), doporučený spôsob riešenia, poznámky a dotknuté objekty.; Technické vlastnosti: I.2. Proaktívne služby:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Služba ADFS: Health Monitoring and Analytics Premium identifikuje problémy na pozadí ADFS a ponúka súbor odporúčaných krokov a riešení pre zachovanie najvyššej úrovne služby.Taktiež identifikuje a; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: monitoruje rizikové časti súvisiace s prevádzkovými aktivitami a postupmi, ktoré by mohli prispieť k nestabilite prostredia. Tieto vedomosti sú odovzdané spolu so zaškolením IT zamestnancov objednávľa; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Služba POP Active Directory and Domain Controller Hardening pomáha zamestn. Objednávateľa v oblasti IT efektívne konfigurovať a zabezpečiť doménové radiče. Dodávateľ, prostredníctvom; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: alebo v spolupráci s akreditovanými špecialistami spoločnosti Microsoft – s funkciou Premier Field Engineer, ak si to vyžadujú technické parametre služby, a v spolupráci so zamestnancami; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Objednávateľa identifikujú a vyladia konfiguráciu zabezpečenia doménových radičov v súlade so súborom odporúčaní spoločnosti Microsoft.; Technické vlastnosti: - Poradenstvo prevádzky IT technológií Microsoft:, Hodnota / charakteristika: a. Služby, ktoré pomáhajú pri vytváraní, nasadzovaní a podpore aplikácií vytvorených pomocou technológií Microsoft. Vyhodnotenie návrhu, operácií technickej implementácie; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: a odborný dohľad nad samotnou implementáciou, zaškolenie a transfer know how.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: b. Analýza a posúdenie aktuálneho stavu. Analýza a posúdenie aktuálneho stavu infraštruktúry pomocou postupov a programov vyvinutých spoločnosťou Microsoft; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: pre zistenie stavu konfiguračných nastavení, „zdravia“ informačných technológií Microsoft a procesov pre riadenie prevádzky jednotlivých technológií.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: c. Stabilizácia. Riešenie problémov a rizík identifikovaných v predchádzajúcej fáze a implementovanie optimalizačných opatrení pre zvýšenie spoľahlivosti a efektívnosti prevádzky; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: manažmentu zmien technológií v súlade s odporúčanými postupmi spoločnosti Microsoft.; Technické vlastnosti: I.3. Reaktívne služby:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Reaktívne služby budú poskytované 24 hodín denne, 7 dní v týždni, za účelom riešenia všetkých problémov súvisiacich s prevádzkou počítačových systémov a technológií vyvíjaných a dodávaných; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: spoločnosťou Microsoft, ktorých úroveň je riešená a priorizovaná na základe závažnosti problému s možnosťou podpory formou návštevy na mieste plnenia predmetu zákazky. Reaktívna podpora vo forme; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: priamej technickej podpory od spoločnosti Microsoft garantovanej prostredníctvom zmluvy o službách podpory SLA. Garantovaný prístup k expertom spoločnosti Microsoft pre podporu 24 hodín denne, 7 dní; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: do týždňa pre rýchle a presné riešenie všetkých problémov súvisiacich s prevádzkou počítačových systémov a technológií vyvíjaných a dodávaných spoločnosťou Microsoft.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Termíny jednotlivých implementačných krokov pri dodaní remediačných, proaktívnych a reaktívnych služieb Microsoft Premier Support si dohodnú kontaktná osoba dodávateľa a kontaktná osoba Objednávateľa; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: podľa technických a personálnych možností bjednávateľa. Miestom plnenia je sídlo Objednávateľa. Objednávateľ zaistí vo svojich informačných systémoch vzdialené pripojenie tak,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: aby mohol dodávateľ poskytovať službu Microsoft Premier Support vo všetkých prevádzkach Objednávateľa z miesta plnenia zmluvy.Pracovnou dobou Objednávateľa sa rozumie doba od 9:00 do 15:00 h.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Incidenty v rámci reaktívnej podpory sú riešené a priorizované v závislosti od ich závažnosti. Popis postupov pri jednotlivých úrovniach:; Technické vlastnosti: 1. Katastrofický dopad na prevádzku Objednávateľa: Objednávateľ prišiel kompletne o zásadné (kľúčové) procesy Objednávateľa a nemôže riadne pokračovať v práci., Hodnota / charakteristika: Situáciu je nutné začať riešiť okamžite, ohlásenie iba prostredníctvom telefónu.; Technické vlastnosti: Dodávateľ služby zabezpečí:, Hodnota / charakteristika: - reakcia na telefonát Objednávateľa maximálne počas 1 hodiny- čo najrýchlejší presun personálu a ďalších zdrojov spoločnosti Microsoft na pracovisko Objednávateľa; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: - riešenie situácie (24 hodín, 7 dní v týždni) - urýchlená eskalácia na produktové skupiny v rámci spoločnosti Microsoft; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: - informovanie vyššieho vedenia spoločnosti Microsoft; Technické vlastnosti: Súčinnosť Objednávateľa:, Hodnota / charakteristika: - informovanie vyššieho vedenia Objednávateľa- pridelenie vhodných zdrojov na zaistenie nepretržitej činnosti (24 hodín, 7 dní v týždni); Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: - urýchlená spolupráca a reakcie orgánu riadenia zmien Objednávateľa.; Technické vlastnosti: A) Kritický dopad na prevádzku Objednávateľa: prevádzka Objednávateľa vykazuje závažné straty alebo poškodenie služieb., Hodnota / charakteristika: Situáciu je nutné začať riešiť počas 1 hodiny od ohlásenia, ohlásenie prostredníctvom telefónu.; Technické vlastnosti: Dodávateľ služby zabezpečí:, Hodnota / charakteristika: - reakcia dodávateľa na prvý telefonát Objednávateľa počas maximálne 1 hodiny- personál a ďalšie zdroje spoločnosti Microsoft na pracovisku Objednávateľa podľa potreby; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: - riešenie situácie (24 hodín, 7 dní v týždni)- informovanie vyšších manažérov spoločnosti Microsoft; Technické vlastnosti: Súčinnosť Objednávateľa:, Hodnota / charakteristika: - pridelenie vhodných zdrojov na zaistenie nepretržitej činnosti 24 hodín, 7 dní v týždni)- urýchlená spolupráca a reakcie orgánu riadenia zmien Objednávateľa- informovanie vedenia Objednávateľa; Technické vlastnosti: V prípade incidentov závažnosti 1. a A) Dodávateľ:, Hodnota / charakteristika: - zabezpečí plnú súčinnosť 24x7 technických expertov aj eskalačného manažéra, ktorý bude zabezpečovať potrebné technické zdroje pre riešenie incidentu,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: - zabezpečí eskaláciu problému na vyššie úrovne podpory Dodávateľa, k tvorcom zdrojového kódu, poskytne informácie o riešení incidentu a po vyriešení problému exekutívny sumárny status report.; Technické vlastnosti: B) Stredne závažný dopad na prevádzku Objednávateľa: prevádzka Objednávateľa vykazuje stredne závažné straty alebo narušenie služieb, avšak práca môže primerane pokračovať provizórnym spôsobom., Hodnota / charakteristika: Situáciu je nutné začať riešiť počas 2 pracovných hodín v rámci pracovnej doby Objednávateľa, ohlásenie prostredníctvom telefónu alebo webu.; Technické vlastnosti: Dodávateľ služby zabezpečí:, Hodnota / charakteristika: - reakcia na prvý telefonát alebo oznámenie situácie na web počas maximálne 2 hodín- riešenie situácie počas pracovnej doby Objednávateľa; Technické vlastnosti: Súčinnosť Objednávateľa:, Hodnota / charakteristika: - pridelenie vhodných zdrojov na zaistenie nepretržitej činnosti počas pracovnej doby- spolupráca a reakcie Objednávateľa najneskôr do 4 hodín počas pracovnej doby Objednávateľa; Technické vlastnosti: C) Malý dopad na prevádzku Objednávateľa (kategória nízko závažná a Informatívna): prevádzka Objednávateľa funguje s menej závažným alebo so žiadnym poškodením služieb., Hodnota / charakteristika: Situáciu nie je potrebné riešiť skôr ako počas 4 hodín pracovnej doby, ohlásenie prostredníctvom telefónu alebo webu.; Technické vlastnosti: Dodávateľ služby zabezpečí:, Hodnota / charakteristika: - reakcia na prvý telefonát Objednávateľa alebo oznámenie situácie na web počas maximálne 4 hodín v rámci pracovnej doby Objednávateľa- riešenie situácie počas pracovnej doby Objednávateľa; Technické vlastnosti: Súčinnosť Objednávateľa:, Hodnota / charakteristika: - poskytnutie presných kontaktných údajov dodávateľovi od kontaktnej osoby Objednávateľa- schopnosť reagovať najneskôr do 24 hodín; Technické vlastnosti: Na účely reaktívnej podpory Dodávateľ zabezpečí:, Hodnota / charakteristika: - reaktívne služby prostredníctvom alebo v spolupráci so špecialistami akreditovanými spoločnosťou Microsoft na podporu všetkých nasadených a používaných Microsoft technológií,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: - nahlasovanie incidentov prostredníctvom telefónu, mailu, webovou aplikáciou s evidenciou celej komunikácie a prehľadom stavu riešenia jednotlivých incidentov v online režime 24 h , 7 dní v týždni.; Technické vlastnosti: I.4. Riadenie podpory, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: - koordinácia služieb, zástupcami a koordinátormi oboch strán - tzv. personál služieb, ktorý bude zabezpečovať realizáciu seminárov, podpory pri riešení problémov a asistenčnej podpory,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: slúži ako informačný kanál, ktorý zabezpečuje spätnú väzbu ohľadne služieb a bude poskytovať služby, ktoré sa neodpočítajú od predplateného počtu hodín:; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: a) plánovanie a zaisťovanie zdrojov - získanie základných informácií ohľadne potrieb podpory pre Objednávateľa a spoločná príprava plánu využívania služieb,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: b) schôdzky a priebežné správy - v rámci tejto služby budú dodávané pravidelné priebežné správy o poskytnutých službách počas uplynulého obdobia.; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Budú usporadúvané porady, na ktorých sa prediskutujú jednotlivé činnosti v rámci služieb, zistí sa úroveň spokojnosti a prerokujú sa potrebné opatrenia či úpravy,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: c) riadenie eskalácie - problémy s podporou, ktoré budú vyžadovať zapojenie iného personálu alebo spoločnosti Microsoft, bude riadiť personál služieb a urýchľovať ich vyriešenie.; Technické vlastnosti: I.5. Remediačné služby:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: - nadväzujúce služby po poskytnutí služby RAP,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: - realizovanie nápravy zistených nedostatkov (remediácia) podľa požiadaviek definovaných v pláne, koučovaním lokálnych administrátorov, odborným dohľadom a transferom know-how; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: alebo samotným výkonom jednotlivých úkonov remediácie prostredníctvom alebo v spolupráci s certifikovanými špecialistami spoločnosti Microsoft,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: v spolupráci s Objednávateľom na základe výstupov z RAP (časť plán odstránenia nálezov),; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: - poradenstvo akreditovaného špecialistu v oblasti technológií pre optimalizáciu prevádzky a správy Microsoft technológií ako sú,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: plány, zálohy a obnovy, patchovanie, príprava pred migráciou, poradenstvo pri migrácií a iné.; Technické vlastnosti: II. Všeobecný popis služieb – popisuje základné služby, ktoré zabezpečuje dodávateľ v rámci plnenia predmetu zákazky, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: technický manažment Objednávateľa,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: možnosť využívať služby Microsoft Premier Support, predĺženú technickú podporu verzií produktov (hot fix), pre ktoré už skončila komerčná podpora a je mimo túto službu nedostupná,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: podpora Premier pri riešení problémov 24 h 7 dní v týždni,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: odborné pracovné stretnutia Premier (workshopy),; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: odborné školenie osobou oprávnenou poskytovať školenia ohľadom produktov Microsoft,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: priamy prístup k tvorcom softvéru Microsoft a zdrojovému kódu súčasných a budúcich produktov Microsoft,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: pravidelné návštevy Technical account managera (ďalej len "TAM") u Objednávateľa v mieste plnenia zmluvy (Bratislava), minimálne dve návštevy mesačne,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: proaktívne informovanie kontaktných osôb Objednávateľa o nových technológiách, vylepšeniach, aktualizáciách zabezpečenia,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: manažment riešenia problémov. V prípade závažného problému typu CritSit návšteva u Objednávateľa v najbližšom možnom termíne z pohľadu dostupnosti TAMa, alebo jeho zástupcu,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: pri proaktívnych službách (Healthcheck, Supportability Review,Workshop), poskytovanie konzultácie 1x za mesiac osobou oprávnenou poskytovať konzultácie ohľadom produktov Microsoft,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: on-site support je určený najmä na profylaktiku, jednoduchú údržbu a riešenie jednoduchších problémov priamo na mieste technikom podpory,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: pravidelné kontroly stavu spojené s poradenstvom a návrhom ďalších krokov v rámci aplikácie proaktívnych služieb,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: reaktívne služby,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: riešenie nahlásených problémov prostredníctvom Global TechnicalSupport centra spoločnosti Microsoft,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: neobmedzený užívateľský prístup na Premier ServiceDesk,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: prístup do znalostnej databázy určenej pre zákazníkov využívajúcich služby Microsoft Premier Support,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: Healthcheck (RAP) podľa aktuálnej ponuky spoločnosti Microsoft,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: kontrola nastavenia IT infraštruktúry Objednávateľa,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: kontrola správnosti a konfigurácie z hľadiska výkonnosti, potenciálnych hrozieb,; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: návrhy a odporúčania pre ďalšiu prevádzku.
Technické vlastnosti: I. Hlavné oblasti služby predmetu zákazky, Jednotka: -, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: -; Technické vlastnosti: I.1. RAP as a Service PLUS:, Jednotka: -, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: -; Technické vlastnosti: Položka č.3 RAP as a Service PLUS for Active Directory, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: Položka č.5 RAP as a Service PLUS for Exchange, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: I.2. Proaktívne služby:, Jednotka: -, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: -; Technické vlastnosti: Položka č.8 POP (Proactive Operations Program) - Active Directory Security: Domain and Domain Controller Hardening, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: Položka č.6 Onboarding Accelerator - Deployment and Migration Assistance for Advanced Threat Analytics (ATA) Premium, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: Položka č.7 Asistenčná podpora - hodiny asistenčnej podpory Všetky technológie - Poradenské služby k prevádzkovým problémom,transfer vedomostí, on-site support, vzdelávanie formou špecializovaných Workshopov, Jednotka: h, Minimum: , Maximum: 350, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: I.3. Reaktívne služby:, Jednotka: -, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: -; Technické vlastnosti: Položka č.1 Hodiny rezervované na riešenie problémov - všetky Microsoft technológie: reaktívne služby pri riešení incidentov, Jednotka: h, Minimum: , Maximum: 35, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: I.4. Riadenie podpory:, Jednotka: -, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: -; Technické vlastnosti: Položka č.2 Riadenie podpory dodávateľom, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: I.5. Remediačné služby:, Jednotka: -, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: -; Technické vlastnosti: Položka č.4 Remediation - Side by Side, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: 2, Presná hodnota:
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
BSP SOFTWAREDISTRIBUTION a.s. | 3 | 129 000,00 | 20% | EUR | 14. Máj 2018 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.