Rozsah požadovanej podpory:; • Reaktívna podpora pre nižšie uvedený HW a SW - požadovaná je SLA 24x7, 15 minút potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah, nástup na riešenie v mieste inštalácie do 4 hodín - musí byť súčasťou zmluvy a zahrnuté v mesačných paušálnych službách; • Proaktívna podporu s nasledovnými parametrami - pravidelné kvartálne aktualizácie pre vybrané oblasti po dohode s objednávateľom - kontrola logov jednotlivých zariadení (viď. nižšie) a proaktívne riešenie vznikajúcich problémov - min. 6MD mesačne - musí byť súčasťou zmluvy a zahrnuté v mesačných paušálnych službách; • Zmenové požiadavky - požadované SLA 9x5, 15 minút potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah, nástup na riešenie v mieste inštalácie do 6 hodín - min. 5MD mesačne - musí byť súčasťou zmluvy a zahrnuté v mesačných paušálnych službách; • Iné odporúčania pre optimalizáciu infraštruktúry - Objednávateľ očakáva proaktívne návrhy pre optimalizáciu infraštruktúry - podľa požiadaviek Objednávateľa - musí byť súčasťou zmluvy a zahrnuté v mesačných paušálnych službách
Technické vlastnosti: Požadovaná podpora pre nasledovné zariadenia/oblasti:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • Podpora virtuálnej infraštruktúry - 2x vCenter server - 26 vSphere host server v členení do datacentier, klastrov, skupín s obmedzenými zdrojmi, podpora min. 500 VM, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • Podpora SAN infraštruktúry - Požadovaná podpora je pre 4x SAN switche na platforme Cisco MDS , Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • Podpora LAN infraštruktúry - Požadovaná podpora je pre 2x Cisco Nexus , Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • Podpora diskových polí: Požadovaná podpora je pre nasledovné typy diskových polí - 1x Netapp FAS series, - 1x HP 3PAR, - 2x HP P2000, - 1x IBM DS , Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • Podpora web publishing/LB zariadení - Požadovaná podpora pre F5 Big IP klaster, podpora ASM a APM pre publikovanie aplikácií, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • Podpora operačných systémov - OS Windows (Server 2003 – 2012R2) - OS Linux (rôzne distribúcie) , Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • Podpora vybraných aplikácií - Požadovaná podpora pre MS Exchange ( verzia 2010 a novšie) - Požadovaná podpora pre MS SQL servre (po úroveň aplikácie, za databázy a obsah jednotlivých databáz zodpovedajú aplikační správcovia) - Požadovaná podpora pre MS AD (verzie min. 2008 a novšie), požadovaná podpora bezpečnostných nástrojov pre ochranu prístupov., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • Podpora SOPHOS Security Appliance v režime vysokej dostupnosti (HA) vrátane integrovanej funkcionality systému VPN koncentrátor s dvojfaktorovou autentifikáciou, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • Podpora zálohovania - Požadovaná je podpora pre Veeam Backup and Replication min. verzia 7 a novšie, - IBM Tivoli Storage Manager , Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • Zabezpečenie plynulej prevádzky a ďalšieho rozvoja informačných systémov využívajúcich softvérové i inžinierované HW-SW prostredie Oracle (SW min. 11g, HW ExaData min. X8) nad rámec služieb podpory samotnej DB Oracle platformy v rozsahu:- Operatívna pomoc pri riešení problémov a otázok, objasnenie dokumentácie Oracle v kontexte nasadených informačných systémov Objednávateľa- Sledovanie aktuálneho vývoja a rozvoja produktov. Sprostredkovanie oznámenia o rozšírenej a novej funkčnosti produktov a technológií v kontexte nasadených informačných systémov, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - Sledovanie bezpečnostných oznámení a dostupnosť opráv pre nasadené moduly Oracle a ich relevantnosť pre projekty Objednávateľa- Technická a konzultačná pomoc pri problémoch a otázkach vzniknutých medzi zhotoviteľom aplikačného programového vybavenia a poskytovateľom podpory DB platformy- Podpora pri stanovení diagnostiky, pomoc a konzultácie pri analýze problému a súčinnosť pri riešení vzniknutého problému ešte pred samotným nahlásením poskytovateľovi podpory DB platformy.- Konzultácie pri riešení problémov vyskytujúcich sa v aktuálne podporovaných produktoch, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - Konzultačná podpora pri licenčnom manažmente platformy DB Oracle, validáciu a sledovanie súladu navrhovanej technickej architektúry od zhotoviteľov aplikačného programového vybavenia, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • Podpora pri prístupe a získavaní informácií k produktom Oracle:- Presun technických znalosti na Objednávateľa, vrátane technických pokynov, návrhov inovačných riešení a doporučení- Transfer znalostí a informácií o vývoji produktov Oracle platformy, ich životného cyklu a súvisiacich oznámení o plánovanom zastavení vývoja a ukončení podpory- Získavanie podobností o známych problémoch vrátane náhradných riešení v kontexte nasadených informačných systémov Objednávateľa, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - Sprostredkovanie informácií a článkov s relevantnými technickými informáciami a odovzdanie znalostí zástupcom Objednávateľa- Konzultačná podpora v oblasti licenčnej politiky ako aj licenčného auditu DB platformy, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Požadovaný projektový manažment a evidencia:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • riadenie a koordinácia projektového tímu vo fáze preberania podpory ako aj vo fáze poskytovania podpory,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • pravidelné stretnutia pracovnej skupiny min. 1x mesačne,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • evidenciu zásahov na on-line portáli - s oddelenými a zabezpečenými prístupmi pre pracovníkov Objednávateľa minimálne ssl a overovaním menom a heslom, - so sledovaním statusu, časov otvorenia, prijatia a vyriešenia incidentu, - s reportingom vykonaných činností a automatickou e-mailovo notifikáciou na definovaných riešiteľov , Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • eskalačné procedúry pri nedodržaní časov reakcie a vyriešenia incidentu,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • komunikačné a sociálne schopnosti na vysokej úrovni,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • reporting o vykonaných aktivitách podliehajúci akceptácii Objednávateľa 1x mesačne,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • reporting využívania HW zdrojov infraštruktúry - na vyžiadanie objednávateľa, min. však 1x štvrťročne., Hodnota / charakteristika:
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
InterWay, s.r.o. | 3 | 128 750,00 | 20% | EUR | 4. Marec 2021 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.