Obstarávanie

ŽSR, Terminály integrovanej osobnej prepravy v Bratislave, úsek Devínska Nová Ves – Bratislava hlavná stanica – Podunajské Biskupice, TIOP č.6 Bratislava – Ružinov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava v skrátenej forme "ŽSR"
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
620 560,00
Konečná suma(Bez DPH):
620 560,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71320000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
2

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

1. Predmetom zákazky je vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie, zabezpečenie súvisiacej inžinierskej činnosti, majetkovo-právne vysporiadanie a autorský dohľad občasný pre: "ŽSR, Terminály integrovanej osobnej prepravy v Bratislave, úsek Devínska Nová Ves Bratislava hlavná stanica Podunajské Biskupice, TIOP č.6 Bratislava Ružinov". Predmet zákazky sa člení na 2 samostatné časti: Terminál integrovanej osobnej prepravy Ružinov-odbočka (ďalej len "Časť 1") Terminál integrovanej osobnej prepravy Ružinov-zastávka (ďalej len "Časť 2") 2. Predmetom zákazky pre Časť 1 je vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie v členení: - vypracovanie a dodanie dokumentácie stavebného zámeru zlúčenej s dokumentáciou pre územné rozhodnutie (ďalej len "DSZ/DÚR"), - vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie v podrobnostiach pre realizáciu stavby (ďalej len "DSPRS"), ktorá bude obsahovať všetky náležitosti dokumentácie pre výber zhotoviteľa (ďalej len "DVZ"), - zabezpečenie súvisiacej inžinierskej činnosti pre DSPRS (ďalej len "IČ pre DSPRS"), - zabezpečenie súvisiacej činnosti pre výber zhotoviteľa stavby, - zabezpečenie majetkovo právneho vysporiadania (ďalej len "MPV"), - vykonávanie autorského dohľadu občasného (ďalej len "AD"). Predmetom zákazky pre Časť 2 je vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie v členení: - vypracovanie a dodanie DSZ/DÚR, - zabezpečenie IČ pre DSZ/DÚR, - vypracovanie a dodanie DSPRS, ktorá bude obsahovať všetky náležitosti DVZ, - zabezpečenie IČ pre DSPRS, - zabezpečenie súvisiacej činnosti pre výber zhotoviteľa stavby, - zabezpečenie MPV, - vykonávanie AD. 3.Pri Časti 1 ide o stavbu realizovanú z dôvodu zvýšenia prepustnosti trate v úseku Dunajská Streda-Bratislava- Nové Mesto. Ide o stavbu, pri ktorej budú existujúce trete prepojené koľajovými spojkami a tým sa zriadi odbočka. Pri Časti 2 ide o stavbu TIOP č.6 Bratislava Ružinov s napojením na existujúcu infraštruktúru železničnú, cestnú a siete mestskej hromadnej dopravy (ďalej len "MHD"). Jeho základnou úlohou je umožniť cestujúcim v rámci integrovaného dopravného systému (ďalej len "IDS") bezproblémový a rýchly prestup z prostriedkov koľajovej dopravy IDS na MHD IDS a opačne resp. prestupnými miestami medzi dopravnými druhmi a systémami, aby umožnilo presmerovanie ostatných dopravných módov na železničnú dopravu. K bezproblémovému prestupu osôb má slúžiť navrhované stavebné riešenie a technické vybavenie osobného terminálu. Ide o zriadenie železničnej zastávky na trojkoľajnom úseku súbehu dvoch železničných tratí, ktorý sa v ďalšom priebehu rozvetvuje na smer Podunajské Biskupice jednokoľajná trať a dvojkoľajný úsek smer Bratislava ústredná nákladná stanica a Bratislava Petržalka.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
REMING CONSULT a.s. 2 322 560,00 Neuvedené EUR 5. Máj 2021 305728
PRODEX spol. s r.o. 2 298 000,00 Neuvedené EUR 5. Máj 2021 305727

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Ponuky uchádzačov REMING CONSULT a.s. (Ponuka Časť 1) 11. Máj 2021 11. Máj 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3143560/content/1165670/download","filename":"časť1_ponuka U1.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke (Časť 2) 11. Máj 2021 11. Máj 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3143584/content/1165712/download","filename":"časť2_Správa o zákazke.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady 6. Júl 2020 6. Júl 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3098840/content/1073282/download","filename":"TIOP_6_SP_profil_06.07.2020.docx"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3098840/content/1073283/download","filename":"TIOP_6_SP_profil_06.07.2020.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3098840/content/1073284/download","filename":"TIOP_6_SP_odkaz_na_prilohy_k_stiahnutiu_profil_06.07.2020.docx"}]
Ponuky uchádzačov VALBEK§PRODEX, spol. s r.o. (Ponuka Časť 1) 11. Máj 2021 11. Máj 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3143561/content/1165673/download","filename":"časť1_ponuka U2.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Odpovede na otázky VO 424851.pdf 10. August 2020 13. August 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3104003/content/1083732/download","filename":"Odpovede na otázky VO 424851.pdf"}]
Ponuky uchádzačov VALBEK§PRODEX, spol. s r.o. (Ponuka Časť 2) 11. Máj 2021 11. Máj 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3143572/content/1165685/download","filename":"časť2_ponuka U2.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Doplnenie/zmena informácií uvedených v súťažných podkladoch 13. August 2020 13. August 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3104335/content/1083740/download","filename":"Doplnenie_zmena informácií v SP_1_profil.pdf"}]
Zápisnica z otvárania ponúk Zápisnica z otvárania ponúk (Časť 1) 11. Máj 2021 11. Máj 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3143542/content/1165633/download","filename":"časť1_Zápisnica z otvárania ponúk.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ (Časť 2) 11. Máj 2021 11. Máj 2021 []
Zápisnica o vyhodnotení ponúk Zápisnica o vyhodnotení ponúk (Časť 1) 11. Máj 2021 11. Máj 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3143553/content/1165661/download","filename":"časť1_Zápisnica o vyhodnotení ponúk.pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VYHODNOTENIA PONÚK (Časť 1) 28. September 2020 28. September 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3110145/content/1095968/download","filename":"TIOP6_časť1_Výsledok vyhodnotenia ponúk_profil ÚVO.pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VYHODNOTENIA PONÚK (Časť 2) 16. September 2020 16. September 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3108422/content/1092198/download","filename":"TIOP6_časť2_Výsledok hodnotenia ponúk_profil ÚVO.pdf"}]
Ponuky uchádzačov REMING CONSULT a.s. (Ponuka Časť 2) 11. Máj 2021 11. Máj 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3143571/content/1165684/download","filename":"časť2_ponuka U1.pdf"}]
Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti Zápisnica z vyhodnotenia splnenia podmienok účasti (Časť 2) 11. Máj 2021 11. Máj 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3143568/content/1165679/download","filename":"časť2_zápisnica z vyhodnotenia PÚ.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ (Časť1) 11. Máj 2021 11. Máj 2021 []
Súťažné podklady Súťažné podklady - aktualizácia 13. August 2020 13. August 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3104487/content/1083742/download","filename":"tiop_6_aktualizácia sp_profil_13.08.2020 (1).docx"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3104487/content/1083743/download","filename":"tiop_6_aktualizácia sp_profil_13.08.2020 (1).pdf"}]
Zápisnica o vyhodnotení ponúk Zápisnica o vyhodnotení ponúk (Časť 2) 11. Máj 2021 11. Máj 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3143569/content/1165682/download","filename":"časť2_zápisnica o vyhodnotení ponúk.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke (Časť 1) 11. Máj 2021 11. Máj 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3143583/content/1165704/download","filename":"časť1_správa o zákazke.pdf"}]
Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti Zápisnica z vyhodnotenia splnenia podmienok účasti (Časť 1) 11. Máj 2021 11. Máj 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3143545/content/1165637/download","filename":"časť1_zápisnica z vyhodnotenia PÚ.pdf"}]
Jednotný európsky dokument - výzva ŽSR, Terminály integrovanej osobnej prepravy v Bratislave, úsek Devínska Nová Ves – Bratislava hlavná stanica – Podunajské Biskupice, TIOP č.6 Bratislava – Ružinov 6. Júl 2020 6. Júl 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3098896/content/1073349/download","filename":"jed-vyzva.xml"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3098896/content/1073350/download","filename":"jed-vyzva.pdf"}]
Zápisnica z otvárania ponúk Zápisnica z otvárania ponúk (Časť 2) 11. Máj 2021 11. Máj 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3143567/content/1165678/download","filename":"časť2_Zápisnica z otvárania ponúk.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.