Obstarávanie

Servisná podpora a prispôsobenie softvérovej aplikácie subsystému Ekonomický informačný systém Komplexného informačného systému VšZP na báze SAP ERP


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
507 429,00
Konečná suma(Bez DPH):
507 429,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72261000-2
Elektronická aukcia:
Áno
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

1.Servisná podpora pre zabezpečenie bezporuchovej prevádzky softwarovej aplikácie na základe reálnych výkonov poskytovateľa evidovaných v elektronickom tiketovacom nástroji v danom kalendárnom mesiaci, pričom pre účely tejto zmluvy sa softvérovou aplikáciou rozumie subsystém Ekonomický informačný systém Komplexného informačného systému objednávateľa na báze SAP ERP - 200 licencií SAP Business Suite Professional User a 2500 licencií HR Payroll Processing v rozsahu modulov: Fl, HR, FI-AA, MM, SD, PSM, CO, CO-PA, BW, BC a jeho rozhranie na subsystém Zdravotnícky poisťovací systém Komplexného informačného systému objednávateľa a dochádzkový systém (iCard) (ďalej len SW aplikácia), pri riešení vzniknutých incidentov pri prevádzke SW aplikácie a vád SW aplikácie buď formou zodpovedania otázok - telefonické poradenstvo (hotline) alebo vo forme servisného zásahu prostredníctvom vzdialeného prístupu, resp. osobne v mieste plnenia - servisný zásah údržby, konzultácie pri riešení incidentov a problémov, identifikácia, hľadanie riešenia pri odstraňovaní nefunkčností. 2.prispôsobenie a zmena SW aplikácie, konzultačné, programátorské a expertné služby súvisiace s využívaním SW aplikácie na základe jednotlivých objednávok, vykonávané prostredníctvom konzultanta na diaľku alebo na mieste. Podrobná špecifikácia v súťažných podkladoch.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
SLOVAKODATA, a.s. 3 507 429,00 Neuvedené EUR 2. Jún 2021 312469

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Iný dokument k zákazke Odkaz na zákazku link: 30. November 2020 30. November 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3119534/content/1113956/download","filename":"7_Odkaz na zákazku.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.