Obstarávanie

Zabezpečenie stravovania prostredníctvom stravovacích poukážok


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Záchranná služba
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
63 558,00
Konečná suma(Bez DPH):
63 558,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55520000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie stravovania pre zamestnancov v zmysle §152 Zákonníka práce formou papierových stravovacích poukážok, ktoré slúžia na stravovanie v stravovacích zariadeniach pre všetky pracoviská verejného obstarávateľa. Stravovacia poukážka je ceninou. Stravovacie poukážky musia byť označené s uvedením nominálnej hodnoty podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, kalendárnym rokom platnosti a zabezpečené najmenej 2 ochrannými prvkami. Stálosť použitého papiera musí zodpovedať technickým požiadavkám platných noriem SR a EÚ. Požadovaná platnosť stravovacích poukážok je jeden kalendárny rok. Nominálna hodnota stravovacej poukážky je 4,00 EUR. Nominálna hodnota stravovacej poukážky sa môže meniť počas platnosti zmluvy, v závislosti od zmien a doplnení zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov a potrieb verejného obstarávateľa. Výmena stravovacích poukážok pri zmene nominálnej hodnoty musí byť bezplatná. Cena predmetu zákazky musí obsahovať všetky náklady spojené s jeho plnením (napr. provízie, služba v podobe nabalíčkovania a doručenia na miesta dodania, administratívne úkony a i..).

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Ticket Service, s.r.o. 3 63 558,00 Neuvedené EUR 19. August 2021 313259

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Ponuky uchádzačov Ponuka DOXX 23. August 2021 23. August 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3161233/content/1203805/download","filename":"15. Návrh na plnenie kritérií_.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Ponuka Up Déjeuner 23. August 2021 23. August 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3161239/content/1203811/download","filename":"12_Navrh_na_plnenie_kriterii_.pdf"}]
Zápisnica z otvárania ponúk Zápisnica z otvárania ponúk 23. August 2021 23. August 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3161240/content/1203812/download","filename":"07_zápisnica z otvárania.docx"}]
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Rámcová dohoda 23. August 2021 23. August 2021 []
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk 22. Júl 2021 22. Júl 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3156007/content/1193474/download","filename":"24_Info o vyhodnotení ponúk.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Ponuka Ticket Service 23. August 2021 23. August 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3161235/content/1203808/download","filename":"navrh na plnenie kriteria_.pdf"}]
Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti 23. August 2021 23. August 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3161258/content/1203844/download","filename":"12_zápisnica podmienky účasti.docx"}]
Zápisnica o vyhodnotení ponúk Zápisnica o vyhodnotení ponúk 23. August 2021 23. August 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3161259/content/1203845/download","filename":"13_zápisnica o vyhodnotení ponúk.docx"}]
Zmluva Rámcová dohoda 23. August 2021 23. August 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3161231/content/1203803/download","filename":"2972187.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Jednotný európsky dokument 10. Jún 2021 10. Jún 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3148850/content/1177032/download","filename":"espd-request.xml"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3148850/content/1177033/download","filename":"espd-request.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke 30. August 2021 30. August 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3162274/content/1206146/download","filename":"25_Správa o zákazke.docx"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady 4. Jún 2021 4. Jún 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3147612/content/1174513/download","filename":"03_SP_Stravovacie poukážky_20210531.docx"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.