Predmetom zákazky je zriadenie dynamického nákupného systému (ďalej len DNS) a zadávanie jednotlivých zákaziek v rámci vyhláseného DNS na predmet zákazky s názvom: Nákup spotrebného materiálu pre tlačiace zariadenia značky Triumf Adler na roky 2021 - 2024, ktoré sú zaradené podľa Spoločného slovníka obstarávania (CPV) v rozsahu skupín: a) 30125100-2 (Tonerové náplne) b) 30125110-5 (Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov) c) 30125120-8 (Toner do fotokopírovacích strojov) d) 30125130-1 (Toner pre strediská spracovania dát a pre výskumné a dokumentačné strediská) Predmet zákazky je bežne dostupný na trhu. Bližšie vymedzenie predmetu zákazky: Predmetom zákaziek zadávaných v dynamickom nákupnom systéme (ďalej ako "DNS") bude dodávka spotrebného materiálu (príslušenstva) pre multifunkčné tlačiarenské zariadenia značky Triumf Adler, ktoré používa verejný obstarávateľ. Zoznam typov tlačiarní tonerov tvorí prílohu č. 7 týchto súťažných podkladov. Pod pojmom spotrebný materiál (príslušenstvo) sa rozumejú originálne a repasované tonery podľa štandardov výrobcu príslušných zariadení. Originálny toner musí byť nový originál, vyrobený priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušený, nepoškodený, doporučený a schválený výrobcami príslušných zariadení. Originálny toner musí mať ochranné známky výrobcu príslušných značiek (hologramy), ak ich výrobca zariadení príslušnej značky na náplň aplikuje. Originálny toner musí spĺňať požiadavky na garantované záruky v zmysle platných záručných podmienok výrobcov zariadení. V prípade, že výrobca predmetného originálneho toneru tento v dobe zadávania konkrétnej zákazky už nevyrába, čo potvrdí výrobca príslušnej značky zariadení, alebo tlačiarenské zariadenie už nie je ďalej v záruke, môže verejný obstarávateľ v rámci tohto DNS zadať dodanie alternatívneho (neoriginálneho) alebo repasovaného toneru. Súčasťou predmetu zákazky je aj poskytnutie služieb súvisiacich s dodaním tovaru do miesta dodania predmetu zákazky, vyloženie tovaru v mieste dodania, odber a ekologická likvidácia použitého spotrebného materiálu. Verejný obstarávateľ zriaďuje (vyhlasuje) DNS, pre svoje organizačné jednotky - odštepné závody: 1) OZ Šaštín 2) OZ Smolenice 3) OZ Levice 4) OZ Topoľčianky 5) OZ Prievidza 6) OZ Trenčín 7) OZ Považská Bystrica 8) OZ Žilina 9) OZ Čadca 10) OZ Námestovo 11) OZ Liptovský Hrádok 12) OZ Beňuš 13) OZ Čierny Balog 14) OZ Slovenská Ľupča 15) OZ Žarnovica 16) OZ Kriváň 17) OZ Rimavská Sobota 18) OZ Revúca 19) OZ Rožňava 20) OZ Košice 21) OZ Prešov 22) OZ Vranov 23) OZ Sobrance 24) OZ Lesnej techniky 25) OZ Semenoles
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
AutoCont SK a.s. | 2 | 125 582,00 | Neuvedené | EUR | 25. August 2021 |
Typ dokumentu | Názov | Dátum zverejnenia | Dátum úpravy | Files | Súbory |
---|---|---|---|---|---|
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk | Sprava o zriadeni DNS | 1. Jún 2021 | 1. Jún 2021 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3147051/content/1173394/download","filename":"VO - ToneryTriumfAdler21-24 DNS - Sprava o zriadeni DNS.pdf"}] | |
Súťažné podklady | Informácie k zverejňovaniu dokumentov na profile | 5. Apríl 2021 | 5. Apríl 2021 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3137472/content/1152814/download","filename":"VO - ToneryTriumfAdler21-24 DNS - Sutazne podklady_ZverejnenieDokumentov.pdf"}] |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.