Obstarávanie

Kancelársky papier, obálky a kancelárske potreby


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Sociálna poisťovňa, ústredie
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
102 087,00
Konečná suma(Bez DPH):
102 087,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30197642-8
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
3

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka kancelárskeho papiera, obálok a kancelárskych potrieb vrátane dopravy a vykládky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky a časť B.2 Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky súťažných podkladov na predmet zákazky, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v informačnom systéme EVO vedenom a sprístupňovanom Úradom pre verejné obstarávanie dostupnom cez webové sídlo www.uvo.gov.sk (ďalej len "IS EVO") a verejný obstarávateľ k nim poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Xepap, spol. s r.o. 1 8 046,00 Neuvedené EUR 24. Október 2019 319465
KRPA Slovakia spol. s r.o. 1 19 314,00 Neuvedené EUR 24. Október 2019 319464
Xepap, spol. s r.o. 1 74 727,00 Neuvedené EUR 24. Október 2019 319463

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk 23. September 2019 23. September 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3057930/content/988520/download","filename":"Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk a poradie uchádzačov.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Ponuka uchádzača Xepap, spol. s r.o. k časti 1 Kancelársky papier 29. Október 2019 29. Október 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3063657/content/1000522/download","filename":"Ponuka uchádzača Xepap, k časti 1 Kancelársky papier.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Ponuka uchádzača Xepap, spol. s r.o. k časti 3 Kancelárske potreby 29. Október 2019 29. Október 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3063684/content/1000557/download","filename":"Ponuka uchádzača Xepap, k časti 3 Kancelárske potreby.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Rámcová dohoda na dodávku kancelárskych potrieb 29. Október 2019 29. Október 2019 []
Ponuky uchádzačov Ponuka uchádzača KRPA Slovakia spol. s r.o. k časti 2 Obálky 29. Október 2019 29. Október 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3063663/content/1000526/download","filename":"Ponuka uchádzača KRPA, k časti 2 Obálky.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke 31. Október 2019 31. Október 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3064392/content/1001849/download","filename":"Správa o zákazke.pdf"}]
Zmluva Rámcová dohoda na dodávku kancelárskeho papiera 28. Október 2019 28. Október 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3063537/content/1000169/download","filename":"Rámcová dohoda Kancelársky papier časť 1 na zverejnenie.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Ponuka uchádzača SOFIS, s.r.o. k časti 2 Obálky 29. Október 2019 29. Október 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3063680/content/1000551/download","filename":"Ponuka uchádzača SOFIS, k časti 2 Obálky.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Rámcová dohoda na dodávku kancelárskeho papiera 29. Október 2019 29. Október 2019 []
Zápisnica z otvárania ponúk Zápisnica z otvárania ponúk 4. November 2019 4. November 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3064655/content/1002331/download","filename":"Zápisnica z otvárania ponúk časť 1,2,3.pdf"}]
Zápisnica o vyhodnotení ponúk Zápisnice o vyhodnotení ponúk 4. November 2019 4. November 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3064657/content/1002333/download","filename":"Zápisnica z vyhodnotenia ponúk č.1.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3064657/content/1002334/download","filename":"Zápisnica z vyhodnotenia ponúk č.2.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady Kancelársky papier, obálky a kancelárske potreby, úprava 18.1.2019 18. Január 2019 18. Január 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3019494/content/904163/download","filename":"Súťažné podklady Kancelársky papier, obálky a kancelárske potreby, úprava 18.1.2019.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Oznámenie o úprave oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania a súťažných podkladov 18. Január 2019 18. Január 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3019493/content/904156/download","filename":"Oznámenie o úprave oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Rámcová dohoda na dodávku obálok 29. Október 2019 29. Október 2019 []
Zmluva Rámcová dohoda na dodávku obálok 28. Október 2019 28. Október 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3063538/content/1000170/download","filename":"Rámcová dohoda Obálky časť 2 na zverejnenie.pdf"}]
Zmluva Rámcová dohoda na dodávku kancelárskych potrieb 28. Október 2019 28. Október 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3063539/content/1000171/download","filename":"Rámcová dohoda Kancelárske potreby časť 3 na zverejnenie.pdf"}]
Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti 4. November 2019 4. November 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3064656/content/1002332/download","filename":"Zápisnica z vyhodnotenia splnenia podmienok účasti.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Ponuka uchádzača Xepap, spol. s r.o. k časti 2 Obálky 29. Október 2019 29. Október 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3063672/content/1000543/download","filename":"Ponuka uchádzača Xepap, k časti 2 Obálky.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady 29. December 2018 29. December 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3015693/content/897385/download","filename":"Súťažné podklady_Kancelársky papier, obálky a kancelárske potreby_FINAL.pdf"}]
Odôvodnenie nezrušenia použitého postupu Odôvodnenie nezrušenia použitého postupu 23. September 2019 23. September 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3057931/content/988524/download","filename":"Odôvodnenie nezrušenia použitého postupu zadávania zákazky podľa § 57 ZVO k časti 1 predmetu zákazky.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3057931/content/988525/download","filename":"Odôvodnenie nezrušenia použitého postupu zadávania zákazky podľa § 57 ZVO k časti 3 predmetu zákazky.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Odpovede na otázky VO 418927.pdf 22. Január 2019 23. Január 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3019971/content/905978/download","filename":"Odpovede na otázky VO 418927.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.