Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
Predmetom zákazky je dodávka Kancelárskych potrieb pre Žilinskú univerzitu v Žiline. Špecifikácia predmetu zákazky je v prílohe č.1súťažných podkladov. Nakoľko je uvedený v predmete zákazky obchodný názov, verejný obstarávateľ povoľuje predložiť návrh na porovnateľné ekvivalentné riešenie, ktoré bude mať rovnaké alebo lepšie parametre ako má požadovaný predmet zákazky uvedený v prílohe č. 1 súťažných podkladov. Obchodný názov v predmete zákazky je informatívny a slúži na spresnenie špecifikácie a parametrov na predmet zákazky. Uchádzač doplní obchodný názov ním ponúkaného premetu zákazky do prílohy č. 1 k Rámcovej dohode, do prílohy č. 3 súťažným podkladom Návrh na plnenie kritérií. Verejný obstarávateľ pri vyhodnotení ponúk použije ako jedno z kritérií na vyhodnotenie ponúk kritérium Poskytnutá zľava z katalógu kancelárskych potrieb, z toho dôvodu sa požaduje od uchádzačov predloženie jeho katalógu kancelárskych potrieb.
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
Lamitec, spol. s r.o. | 3 | 40 515,00 | 0% | EUR | 31. Október 2013 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.