Slovenská pošta, a.s. Partizánska cesta 9, 975 99 Banská Bystrica (ďalej aj SP, a.s.) ako obstarávateľ na základe nevyhnutného zabezpečenia prevádzkového reportingu ako aj v zmysle zákona č. 618/2003 Z. z. o autorskom práve a právach súvisiacich s autorským právom v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o autorskom práve) je nútená riešiť situáciu v súvislosti s realizáciou projektu s § 88 písm. c) zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) a organizovať nadlimitnú zákazku verejného obstarávania Priamym rokovacím konaním na predmet zákazky služby: Prevádzkovanie systému prevádzkového reportingu. V rámci výstupu návrhu riešenia projektu implementácie prevádzkového reportingu pre potreby Úseku prevádzky Slovenskej pošty , a. s. (Prevádzkový reporting) na úrovni riaditeľa úseku prevádzky, riaditeľa sekcie logistiky ani na úrovni vedúcich odborov nie sú zavedené štandardné reporty, ktoré by pomáhali svojimi výstupmi pripravovať podklady pre riadiacu činnosť. Reporty a štatistiky pre tieto úrovne riadenia sa vytvárajú ad-hoc, zdĺhavo a manuálne. Na štandardnej úrovni je štatistika prevádzková záťaž HSS ktorá sa týka počtu spracovaných listových a balíkových zásielok na pracoviskách HSS. Prevádzkové údaje nie sú ukladané do žiadneho dlhodobého úložiska dát, z ktorých sa vytvárajú ad-hoc reporty pre potreby logistiky. Presnosť ad-hoc reportov a štatistík je v oblasti logistiky v súčasnosti z vyššie uvedených dôvodov vždy otázna. Z hľadiska ukazovateľov výkonnosti (KPI) sa vyhodnocuje predovšetkým kvalita služieb daná zákonnými požiadavkami a zmluvnými podmienkami neregulovaných produktov. Tento je viac rokov v pozornosti a bol predkladaný zámer na riešenie tohto stavu. Cieľový stav dodanie diela bude postavené na vykonaní etáp: Analýza a dizajn riešenia Implementácia riešenia Testovanie riešenia Pilot a školenie Cieľom riešenia je: Získať aktuálny prehľad o plnení výkonnostných kritérií na definovaných úrovniach riadenia Kvalitatívne zlepšiť operatívne riadenie na základe aktuálnych informácií Umožniť pravidelné sledovanie nastavených cieľov Získať možnosť včasnej reakcie na neplnenie výkonnostných ukazovateľov V rámci riešenia sú požadované výstupy v zmysle návrhu riešenia projektu Logistika a doručovanie. Vychádzajúc z výstupov projektu Logistika a doručovanie a Návrh manažérskych reportov je navrhnuté implementovať informačný systém s nasledujúcimi základnými funkčnými požiadavkami: 1. automatické spracovanie údajov zo zdrojových informačných systémov, 2. manuálny zber údajov z neautomatizovaných procesov, 3. automatickú tvorbu reportov pre rôzne úrovne manažmentu s definovanou periodicitou, 4. manažérsky dashboard o aktuálnom plnení KPI, a nad základnými údajmi systému LOGIS a ním spracovávaných údajov z ďaľších prevádzkových IS. Spoločnosť Martes, s.r.o., v liste zo dňa 13. 08. 2014 adresovanom Slovenskej pošte, a. s. prehlasuje, že ako autor diela a pôvodný dodávateľ služieb je za účelom rozšírenia Informačnému systému LOGIS jediná schopná poskytnúť služby tak, aby nevznikli technické ťažkosti v rozšírení, prevádzke a údržbe systému. Na základe prehlásenia spoločnosti Martes, s.r.o., že je výhradným vlastníkom autorských práv v súlade s autorským zákonom k IS LOGIS a jediný má právo vykonávať všetky SW aplikácie vyvinuté a vyvíjané v súvislosti so systémom LOGIS-podpora logistických činností spoločnosti SP, a.s. je nutné v súlade s § 88 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní a z dôvodu možných dôsledkov výpadku IS LOGIS osloviť v rámci Priameho rokovacieho konania spoločnosť Martes, s.r.o., nakoľko daný predmet obstarávania môže poskytnúť len určitý dodávateľ.
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
Martes s.r.o. | Neuvedený celkový počet ponúk | 500 000,00 | 0% | EUR | 4. September 2014 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.