Obstarávanie

Elektronizácia služieb mesta Nitra


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Nitra
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 992 860,00
Konečná suma(Bez DPH):
2 131 666,66
Zaplatené:
71.22%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72222300-0
Elektronická aukcia:
Áno
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 75 % 1. Cena
  • 15 % 2. Úroveň technickej podpory riešenia
  • 10 % 3. Efektívnosť nákladov na podporu

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je analýza, návrh, implementácia, testovanie, nasadenie, podpora a údržba integrovaného informačného systému mesta Nitra (ďalej len IIS NR), ktorý bude predstavovať hlavný nástroj pre poskytovanie elektronických služieb mesta. Architektúra riešenia IIS NR bude navrhnutá v súlade s rámcovým návrhom architektúry IS úseku správy podľa NKIVS. Kompletná infraštruktúra riešenia IIS NR bude tvorená z nasledovných vrstiev: Prezentačná vrstva Integračná vrstva Aplikačná vrstva Dátová vrstva Prezentačná vrstva bude zabezpečovať používateľské rozhranie, ktoré umožní verejnosti elektronicky komunikovať s mestom na báze elektronických služieb. Bude poskytovať verejnosti dôležité informácie a umožní verejnosti (a daným ISVS) interaktívne komunikovať na princípe definovaných požiadaviek (odoslanie elektronického formuláru). Preferovaný spôsob komunikácie je prostredníctvom internetového prehliadača. Prezentačná vrstva súčasne tvorí aj používateľské rozhranie pre komunikáciu určených osôb (zamestnancov úradu) s back-officovými systémami. Integračná vrstva úradu bude tzv. middleware komponent v rámci kompletnej infraštruktúry IIS mesta, ktorý bude zabezpečovať kontrolované prepojenie jednotlivých interných ako aj pripojenie relevantných externých systémov z pohľadu realizácie elektronických služieb mesta Nitra. Integračná vrstva bude plniť úlohu kľúčového prvku architektúry SOA (Service oriented architecture) a zabezpečovať flexibilný prístup mesta Nitra k poskytovaným elektronickým službám. Komponenty aplikačnej vrstvy, ktoré budú tvoriť back-officový systém, budú vytvorené s nasledovnou základnou funkcionalitou: 1.Umožňujú evidenciu údajov v rámci produkčnej databázy pre jednotlivé lokálne registre agendy, 2.Realizujú procesy (služby) na úrovni jednotlivých agend, ktorými je vykonávaná príslušná kompetencia samosprávy resp. príslušná požiadavka (podanie) občana alebo podnikateľa, 3.Riadia prístup k údajom, funkciám a výstupom, 4.Evidujú vykonané činnosti, stavy procesov (akcií/služieb). Dátová vrstva: Základnou myšlienkou navrhovanej architektúry riešenia je centralizácia dátových zdrojov na úrovni IT infraštruktúry mesta Nitra. Aby sa zamedzilo nekoordinovanému vytváraniu nesynchrónnych a redundantných dátových úložísk, bude vybudované centrálne dátové úložisko na jednej technologickej báze. Toto úložisko budú využívať všetky identifikované moduly infraštruktúry. Vybudovanie centrálneho dátového úložiska taktiež umožní efektívnu konsolidáciu procesu zálohovania dát. Komponenty IIS NR: Front Office: Portál mesta Nitra a Info modul Portál mesta novovytvorený portál bude základným komponentom vrstvy front-office a bude predstavovať centrálne používateľské rozhranie pre verejnosť aj zamestnancov mesta Nitra. Za účelom zabezpečenia konzistentnosti, celistvosti a prehľadnosti celkového používateľského rozhrania budú na Portáli integrované prvky používateľských rozhraní ostatných komponentov Integrovaného informačného systému mesta. Ide o základný komponent SW infraštruktúry pre poskytovanie elektronických služieb mesta. Elektronická podateľňa: Architektúra IIS NR nepočíta s implementáciou vlastnej elektronickej podateľne s podporou zaručeného elektronického podpisu (ZEP). IIS NR lokálne zabezpečí integráciu na centrálne riešenie elektronickej podateľne (spoločný modul ÚPVS). Integrácia bude realizovaná prostredníctvom integračnej vrstvy tak aby v rámci daných procesov bola pre jednotlivé moduly IIS Nitra k dispozícií funkcionalita spojená so spracovaním ZEP. Elektronické formuláre: Riešenie komponentu Elektronické formuláre bude predpokladať existenciu a využitie spoločného ÚPVS modulu eForm. Komponent Elektronické formuláre bude plniť funkciu lokálneho úložiska vzorov elektronických formulárov synchronizovaného s centrálnym ÚPVS modulom eForm. GIS Front-End: Komponent GIS Front-end bude reprezentovať webové softvérové riešenie, ktoré zabezpečí prezentačnú vrstvu pre priestorové údaje systému. Hlavnou úlohou komponentu bude vizualizácia priestorových údajov spolu s ich geometrickou a atribútovou časťou. GIS Front-end umožní vyhľadávanie, zobrazovanie a prácu so špecifickými priestorovými údajmi, ktoré budú vstupom a výstupom z priestorových služieb a z elektronických služieb ostatných komponentov systému. Komponent bude tvorený webovým mapovým portálom a GIS prostriedkami, ktoré umožnia konfiguráciu a prípravu podkladových údajov pre mapový portál. Komponenty Ústredného portálu verejnej správy Komponenty ÚPVS budú samostatné riešenia, ktoré mesto bude využívať z dôvodov efektívneho vynakladania prostriedkov na realizáciu projektu a poskytnutia jednotného prístupu k funkcionalitám, ktoré budú ponúkané priamo ÚPVS. Mobilné aplikácie: V rámci realizácie projektu budú implementované elektronické služby, ktoré budú dostupné prostredníctvom špecializovanej mobilnej aplikácie. Mid Office: CMS komponent (z anglického Content Management System) bude umožňovať manažment správy obsahu, ktorého úlohou je podpora správy portálových stránok a ich prezentácie na portály mesta. Tento komponent bude úzko spolupracovať s komponentom Portál, Info Modul a ďalšími komponentami, cez ktoré budú zasielané informácie a články na publikovanie na Portál mesta. Všetky úpravy obsahu webstránok budú realizované pomocou komponentu CMS. Procesná integrácia ESB, BPM, WFM V rámci riešenia budú rešpektované a využívané princípy zadefinované v NKIVS - princípy architektúry poskytujúcej služby (SOA - Service Oriented Architecture), kde jednotlivé komponenty plnia definované role a navzájom si poskytujú služby. Komponenty IIS mesta Nitra budú previazané pomocou integračnej platformy ESB Enterprise Service Bus, pričom pre procesnú integráciu budú využívané BPM (Business Process Management), BRE (Business Rules Engine) a WFM (Workflow Management) komponenty IIS mesta. DMS správa dokumentov DMS systém (z anglického Document management system) bude komponent umožňujúci efektívnu tvorbu, správu, používanie a archiváciu elektronických dokumentov. Vybudovanie komponentu DMS je nevyhnutné pre nadchádzajúce právne zrovnoprávnenie elektronických a papierových dokumentov, pre poskytovanie eGovernment služieb a využitie potenciálu elektronicky obdržaných dokumentov. Riadenie podaní Riadenie podaní je v riešení možné rozdeliť do dvoch krokov: Riadenie podaní na úrovni procesného riadenia v module BPM v mid-office vrstve, Riadenie podaní na úrovni produkčného spracovania v moduloch back-office vrstvy a v module WFM mid-office vrstvy. Identity and Access Management lokálne Modul IAM interné bude zabezpečovať procesy autentizácie a autorizácie identít interných používateľov. Systém zabezpečí riadenie autorizačných informácii v cieľových systémoch, správu identít v LDAP databáze pre použitie internými systémami. Back Office: Komponent GIS Back-office bude slúžiť na zabezpečenie podpory v rámci poskytovania a spracovania žiadostí elektronických služieb. Bude obsahovať priestorovo orientovanú údajovú bázu pre jednotlivé služby, zároveň základnú logiku pre spracovanie priestorových údajov a zabezpečenie ich integrity. Systém pre Zastupiteľstvo mesta Systém pre zastupiteľstvo mesta pomocou internej workflow funkcionality bude vytvárať elektronickú procesnú podporu toku materiálov súvisiacich s prípravou, priebehom a výsledkami zasadaní mestského zastupiteľstva. Systém Registratúry Upravený komponent Správa registratúry bude zabezpečovať jednoznačnú centrálnu evidenciu a procesné spracovanie všetkých registratúrnych dokumentov vrátane dokumentov, ktoré sú súčasťou špecializovaných registrov ako aj elektronických dokumentov prijatých, resp. odoslaných cez elektronickú podateľňu. Lokálne registre V rámci lokálnych registrov budú upravené funkčne, aplikačne a integračne nasledovné komponenty existujúcej softvérovej infraštruktúry: Register obyvateľov, Register právnických osôb, Register adries a nehnuteľností, Interný reporting Novovybudovaný komponent Interný reporting v rámci komponentov IS úseku správy bude zodpovedať za poskytovanie zostáv z údajov dostupných v informačnom systéme mesta. Na tento účel bude napojený na služby, resp. dátové úložiská jednotlivých komponentov referenčnej architektúry IIS mesta, bude využívať tieto údaje prípadne ich definovaným spôsobom transformovať a poskytnúť úradu v prehľadnej forme v súlade s požiadavkami pracovníkov úradu. Informačné systémy úsekov správy účtovníctvo, mzdové systémy, správa majetku, rozpočtový systém, miestne dane a poplatky IS úsekov správy sú systémy podporujúce vnútorné procesy a činnosti v rámci úradu. Tieto systémy sú dôležité na zaistenie organizačných činností úradu, pričom môžu byt v niektorých prípadoch využívané aj ako operatívne dátové úložiská. Operatívne dátové úložiská registrácie, licencie a povoľovanie, dotácie a príspevky, eDemokracia, obstarávanie Operatívne dátové úložiská slúžia v rámci podpory poskytovania eGovernment služieb a interných procesov mesta pre správu údajov súvisiacich s poskytovanými službami. Obsahujú teda dátovú zložku pre jednotlivé služby a zároveň základnú logiku pre spracovanie dát a zabezpečenie ich integrity. Prístup k týmto úložiskám je pre ostatné komponenty zabezpečený cez dátové služby, teda najmä služby v zmysle založenie, zmena, mazanie (prípadne zneplatňovanie) a čítanie záznamov o spravovaných entitách. Externé systémy: Externé systémy sú systémy mimo správy a kompetencie mesta, ktorých služby sú využívané v rámci procesov mesta. Ide najmä o systémy, ktoré poskytujú informácie potrebné pre vykonávané procesy, respektíve sú do nich informácie v rámci týchto zasielané. Základné registre patria medzi registre verejnej správy, na ktoré bude IIS mesta napojený ( napr. Register fyzických osôb, Register právnických osôb a podnikateľov, Register priestorových informácií, Register adries...) Predmetom zákazky je vytvorenie IIS NR vypracovanie analýzy a návrh riešenia IIS NR, vývoj a implementáciu samotného aplikacného vybavenia/informacného systému, integráciu technologického vybavenia a aplikacnoprogramového vybavenia bezprostredne súvisiaceho s implementáciou požadovaných elektronických služieb, vypracovanie projektovej dokumentácie v rámci prípravnej, inicializacnej a záverecnej fázy, 5-rocná podpora (hardvérová aj softvérová) vytvoreného informačného systému zahrnajúca najmä poskytovanie služieb súvisiacich so zapracovaním legislatívnych a metodických zmien, poskytovanie služieb súvisiacich s rozvojom vytvoreného IS, údržba a rozvoj IS počas záruky ako aj po jej uplynutí. Predmetom zákazky je tiež dodanie hardvérového vybavenia (servery, storage, aktívne sieťové prvky). Predmetom zákazky je tiež zabezpečenie podporných aktivít súvisiacich s projektom, konkrétne publicita a informovanosť (informačné tabule, leták, brožúry), rovnako aj administratívne a finančné riadenie projektu, monitoring projektu a príprava monitorovacích správ.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
MICROCOMP - Computersystém s r. o. 5 2 558 000,00 20% EUR 23. Júl 2014 64217

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Správa o zákazke Správa o zákazke 6. Október 2014 6. Október 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/336587/content/146105/download","filename":"Sprava_o_zakazke_bez_DZ.pdf"}]
Ponuky uchádzačov AutoCont SK a.s. 6. Október 2014 6. Október 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/336570/content/318429/download","filename":"Autocont SK ostatné 2.1. časť.pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk 6. Október 2014 6. Október 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/336590/content/146228/download","filename":"Priloha info o vyhodnoteni.pdf"}]
Zápisnica z otvárania ponúk Zápisnica z otvárania ponúk 6. Október 2014 6. Október 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/336584/content/318471/download","filename":"Zapisnica otvaranie Kriteria.pdf"}]
Ponuky uchádzačov ICZ Slovakia a. s. 6. Október 2014 6. Október 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/336596/content/318504/download","filename":"icz - OSTATNé - 1čASť.pdf"}]
Zápisnica Zápisnica 13. Jún 2014 13. Jún 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/336575/content/146134/download","filename":"Zapisnica celkova s poradim.pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk 6. Október 2014 6. Október 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/336578/content/146143/download","filename":"Informacia o vyhodnoteni.pdf"}]
Ponuky uchádzačov AutoCont SK a.s. 6. Október 2014 6. Október 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/336564/content/318375/download","filename":"AutoCont SK - Ostatné 1.1. časť .pdf"}]
Ponuky uchádzačov AutoCont SK a.s. 6. Október 2014 6. Október 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/336567/content/318408/download","filename":"AutoCont SK - ostatné 1.2. časť.pdf"}]
Ponuky uchádzačov NRSYS s. r. o. 6. Október 2014 6. Október 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/336558/content/146306/download","filename":"Mesto Nitra kriteria.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/336558/content/146307/download","filename":"Mesto Nitra_kriteria_zmluva_príloha_techn_spec.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/336558/content/146308/download","filename":"Mesto Nitra_ostatne.pdf"}]
Ponuky uchádzačov DWC Slovakia a. s. 6. Október 2014 6. Október 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/336593/content/318483/download","filename":"Ponuka-DWC-Nitra-Kriteria.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/336593/content/318484/download","filename":"Ponuka-DWC-Nitra-Ostatné.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady 20. Marec 2014 20. Marec 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/336552/content/318209/download","filename":"SUTAZNE PODKLADY Nitra s EA_vyzva.pdf"}]
Ponuky uchádzačov ICZ Slovakia a. s. 6. Október 2014 6. Október 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/336555/content/146107/download","filename":"icz - OSTATNé - 2.čASť.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/336555/content/146108/download","filename":"ICZ - kritéria.pdf"}]
Ponuky uchádzačov MICROCOMP-Comutersystém s.r.o. 6. Október 2014 6. Október 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/336561/content/318347/download","filename":"OSTATNE.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/336561/content/318348/download","filename":"Sevitech - microcomp - kritéria.pdf"}]
Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti 6. Október 2014 6. Október 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/336581/content/146373/download","filename":"NT Zapisnica z otvarania a posudenia Ostatne.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/336581/content/146374/download","filename":"NT Zapisnica z posudenia splnenia podmienok ucasti pokracovanie.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.