Predmetom zákazky je implementácia a poskytovanie služieb Personálneho Autorizačného Systému (P.A.S.) ako aj podporných a konzultačných služieb pre potreby riadenia bezpečnosti v oblasti autentifikácie a riadenia prístupu používateľov v súlade s platnou legislatívou v zmysle nasledovného členenia: a) Dodávka služieb spojených s riadením bezpečnosti a analýzy metodiky pre projekt P.A.S., musí pokrývať: Služby koncepcie riadenia bezpečnosti v oblasti autentizácie a riadenia prístupu používateľov. Služby analýzy prostredia a klasifikácie informačných aktív. Služby metodiky riadenia informačnej bezpečnosti a aktualizácie smerníc v oblasti autentizácie a riadenia prístupu používateľov. Požadovaný rozsah služieb koncepcií, analýzy a metodiky je popísaný v ďalšom texte súťažných podkladov. b) Dodávka služieb a implementácie služieb softvérového riešenia pre projekt P.A.S., ktoré musia obsahovať: Služby vo forme Informačných systémov s príslušnými licenciami potrebnými na prevádzkovanie dodaných SW komponentov ako služby Služby implementácie (inštalácia, konfigurácia a prípadné úpravy) dodaných služieb IS, sú bližšie definované v súťažných podkladoch. Služby podpory integrácie prostredníctvom zverejnenia rozhraní tých IS služieb, ktoré budú využívať IS organizácie v pôsobnosti ÚPSVAR, pričom rozsah je bližšie definovaný v súťažných podkladoch. c) Dodávka hardvéru, softvérových licencií ako služieb infraštruktúry pre P.A.S., ktorá musí pokrývať: Potreby softvérového riešenia v oblasti štandardných SW licencií, serverov, diskového priestoru, sieťovej infraštruktúry, monitorovania, technickej podpory a príslušných implementačných prác, potrebných pre realizáciu služieb PKI, ako aj služieb fyzických prístupov a prístupov do IS. Služby bezpečnostnej infraštruktúry a riešenia na všetkých vrstvách. d) Dodávka služieb pre: Inštaláciu a konfiguráciu informačných systémov organizácií v pôsobnosti ÚPSVAR s pre komunikáciu s ostatnými IS cez rozhrania a bezpečný komunikačný kanál, pričom rozsah je bližšie definovaný v súťažných podkladoch. e) Služby projektového riadenia v súlade s metodológiou PRINCE 2 zahrňujúce aj služby monitoringu projektu, riadenia dodávok služieb a finančné riadenie. f) Poskytnutie záruky na služby v trvaní: 36 mesiacov na HW komponenty 24 mesiacov na čítačky kariet 24 mesiacov na SW komponenty g) Vypracovanie komplexnej dokumentácie riešenia. Verejný obstarávateľ požaduje spracovanie a odovzdanie nasledovných manuálov/príručiek: užívateľská dokumentácia (príručka), administrátorská dokumentácia (príručka), technická dokumentácia, prevádzková dokumentácia. h) Vypracovanie základných smerníc a metodických pokynov v spolupráci s obstarávateľom (zodpovednými osobami ÚPSVR).
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
InterWay, s.r.o. | 2 | 2 477 714,00 | 20% | EUR | 18. November 2015 |
Typ dokumentu | Názov | Dátum zverejnenia | Dátum úpravy | Files | Súbory |
---|---|---|---|---|---|
Súťažné podklady | Súťažné podklady | 21. September 2015 | 21. September 2015 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/542818/content/195685/download","filename":"Upravené_súťažné_podklady_PAS.pdf"}] | |
Iný dokument k zákazke | Oznámenie o zverejnení oznámenia o doplnení/úprave súťažných podkladov | 21. September 2015 | 21. September 2015 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/542814/content/195626/download","filename":"Oznámenie o zverejnení oznámenia o zmene_doplneni súťažných podkladov.pdf"}] | |
Súťažné podklady | Súťažné podklady | 9. September 2015 | 9. September 2015 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/542799/content/195623/download","filename":"Súťažne podklady PAS.pdf"}] | |
Iný dokument k zákazke | Prílohy k súťažným podkladom | 9. September 2015 | 9. September 2015 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/542805/content/195790/download","filename":"Príloha č. 2 - Potvrdenie o poskytovaní služby - vzor.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/542805/content/195791/download","filename":"Príloha č. 3 - Zoznam Objektov Odberateľa .pdf"}] | |
Iný dokument k zákazke | Opis predmetu zákazky | 9. September 2015 | 9. September 2015 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/542802/content/195687/download","filename":"Opis predmetu zákazky.pdf"}] | |
Iný dokument k zákazke | Návrh zmluvy | 9. September 2015 | 9. September 2015 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/542808/content/195837/download","filename":"Zmluva o poskytovaní služieb P.A.S..pdf"}] | |
Iný dokument k zákazke | Oznámenie o doplnení/úprave súťažných podkladov | 21. September 2015 | 21. September 2015 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/542811/content/195895/download","filename":"Oznámenie_o_doplnení_úprave_súťažných_podkladov.pdf"}] | |
Iný dokument k zákazke | Informácia týkajúca sa splnenia povinnosti podľa § 41 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní | 29. Október 2015 | 29. Október 2015 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/542824/content/195785/download","filename":"Otváranie KRITÉRIÁ.pdf"}] | |
Iný dokument k zákazke | Informácia týkajúca sa splnenia povinnosti podľa § 41 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní | 5. Október 2015 | 5. Október 2015 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/542821/content/195737/download","filename":"INO 1.pdf"}] |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.