Obstarávanie

Doplnenie poskytovaných služieb štandardnej a rozšírenej technickej podpory technológií Oracle


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Sociálna poisťovňa, ústredie
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
698 040,00
Konečná suma(Bez DPH):
581 700,00
Zaplatené:
83.33%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72261000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie doplnenia poskytovaných služieb štandardnej a rozšírenej technickej podpory technológií Oracle využívanej v rámci prevádzky databázových systémov informačného systému Sociálnej poisťovne (IS SP) v zmysle prílohy Podrobná špecifikácia. Potreba doplnenia služieb vyplýva zo súčasného aktuálneho stavu prevádzky jednotlivých databáz IS SP v rámci licenčného prostredia technológií Oracle, výrazného nárastu objemu spravovaných dát a nutnosti nastaviť parametre pre ďalšie špecializované prostredie StandBy za účelom garantovania dostupnosti, spoľahlivosti a bezpečnosti primárnych dátových štruktúr prevádzkovaných v rámci IS SP.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
InterWay, s.r.o. 1 698 040,00 20% EUR 10. Júl 2015 68970

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Správa o zákazke Správa o zákazke 20. Júl 2015 20. Júl 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/231612/content/103725/download","filename":"Správa podľa § 21,ods.2.pdf"}]
Suma skutočne uhradeného plnenia Skutočne uhradené plnenie 31. Marec 2016 31. Marec 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/638950/content/661362/download","filename":"skutočné plnenie.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy Informácia o zverejnení zmluvy 20. Júl 2015 20. Júl 2015 []
Suma skutočne uhradeného plnenia Informácia o ukončenom plnení zmluvy 11. Január 2017 11. Január 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/761910/content/488085/download","filename":"Informácia o ukončenom plnení.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.